Kaat Bomans (Leen Dendievel)
-
- x 435
-
- x 435
Re: Franky Bomans (Jef Hoogmartens)
idd, weinig looks maar een redelijk goeie acteur tochWallanderjunior schreef:Franky is niet meer wat hij geweest is: vroeger een pimpelmees, nu een buldog
0 x
-
- x 435
En Franky durft wel zeggen wat hij denkt sinds die wisseling van acteur!olly schreef:idd, weinig looks maar een redelijk goeie acteur toch
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Knap is hij niet maar hij heeft wel iets schattigs.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- x 435
- Ganja
- Poster rang 3
Naar mijn gevoel veel te weinig tegen Tibobo - daarbij is hij meer een sloef die steeds maar rare gezichten trekt en amper op kan tegen zijne boboLazylady schreef: En Franky durft wel zeggen wat hij denkt sinds die wisseling van acteur!

0 x
-
- x 435
Jouw gevoel zit zeker juist man, je hebt het eindelijk doorGanja schreef:Naar mijn gevoel veel te weinig tegen Tibobo - daarbij is hij meer een sloef die steeds maar rare gezichten trekt en amper op kan tegen zijne boboLazylady schreef: En Franky durft wel zeggen wat hij denkt sinds die wisseling van acteur!

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
olly schreef:Ganja schreef:Naar mijn gevoel veel te weinig tegen Tibobo - daarbij is hij meer een sloef die steeds maar rare gezichten trekt en amper op kan tegen zijne boboLazylady schreef: En Franky durft wel zeggen wat hij denkt sinds die wisseling van acteur!

0 x
- Ganja
- Poster rang 3
olly schreef:Jouw gevoel zit zeker juist man, je hebt het eindelijk doorGanja schreef:Naar mijn gevoel veel te weinig tegen Tibobo - daarbij is hij meer een sloef die steeds maar rare gezichten trekt en amper op kan tegen zijne boboLazylady schreef: En Franky durft wel zeggen wat hij denkt sinds die wisseling van acteur!![]()
![]()

Enne PS ben geen man maar vrouw

0 x
-
- Nog geen rang
ugh wat een saai personage is het toch. Nochtans kan de acteur in kwestie goed overweg met komische scènes( dronken vrijgezellenavond, Frens-toneeltje), maar jezus wat een zzzzzzzzzzzzzzzz
0 x
-
- Poster rang 3
Als Toby in overreageermodus schiet over het feit Jana en Bram weer een koppel zijn, zal hij wel weer wat meer in beeld komen.
Nu voel je al dat hij eigenlijk Jana meer steunt dan Tibo, zoals hij haar redde van Tibo's preek om Lowie goed te praten door haar brooddoos te geven.
Nu voel je al dat hij eigenlijk Jana meer steunt dan Tibo, zoals hij haar redde van Tibo's preek om Lowie goed te praten door haar brooddoos te geven.
0 x

- Lacrimosa
- Poster rang 2
OFWGKTA schreef:Omhoog

En ik zou bijna denken dat veel mensen hier op het forum fotomodellenlooks hebben

0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Er zijn ook nog eens afspraken gemaakt over commentaar op het uiterlijk van de acteurs. Dat wil maar niet doordringen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
????? wat wordt hiermee bedoeld ?jessie V. schreef:Er zijn ook nog eens afspraken gemaakt over commentaar op het uiterlijk van de acteurs. Dat wil maar niet doordringen.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Heb je dat bierviltje in het gezicht van Franky zien vliegen in de Frens? Die Kurt gooide dat echt wel hard en het was recht in zijn ogen, volgens mij doet dat echt wel pijn en er kwam precies geen trucage bij te pas. Volgens mij heeft Jef Hoogmartens zich na de opname van die scene toch even moeten neerleggen op bed. Dat kwam keihard in zijn gezicht!
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!