Jenny Verbeeck (Janine Bischops)

Gesloten
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Jenny Verbeeck (Janine Bischops)

Bericht door Caligula »

Wel, ik moet eerlijk zeggen, ik bewonder Jenny. Marianne meenemen naar de zee daar is verdomme moed voor nodig. Heilige Jenny,Ora pro jezelf!!! :lol:
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Wel, ik moet eerlijk zeggen, ik bewonder Jenny. Marianne meenemen naar de zee daar is verdomme moed voor nodig. Heilige Jenny,Ora pro jezelf!!! :lol:
Leo zal een gat in de lucht springen als ze hem dat heuglijke nieuws zal vertellen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Jenny haar echtgenoot schijnt ook al op de tweede plaats te komen. Zit dat in de familie daar?
Hij zal blij zijn als Jenny en Marianne hem op staan te wachten, klaar voor vertrek.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Kwast schreef:Jenny zou beter eens naar de feiten kijken i.p.v blind te vallen door de slechte acteer prestaties van Marianne
Ik denk niet dat ze er intrapte hoor. Ze maakte heel duidelijk aan Marianne dat ze ermee moet stoppen en moet leren loslaten.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja,idd. Nu kent Jenny haar Marianne ook al wel een beetje. Het is eigelijk de enige die nog tot haar kan doordringen.
0 x
Potentia Principatum
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Je zal maar met de Verbeeckjes getrouwd zijn. Die volgen hun hart en vergeten dat hun man er ook een heeft.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

ranske schreef:Je zal maar met de Verbeeckjes getrouwd zijn. Die volgen hun hart en vergeten dat hun man er ook een heeft.
Ik zie dat anders: ze volgen hun hersenkronkels en vergeten alles en iedereen bij hun leuke plannetjes.
Enne, De Verbeekjes in dit geval zijn Rosa en Peggy, Jenny denkt toch eerder na vóór ze concrete stappen zet.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik weet niet of Jenny wel zoveel concrete stappen zet. Ik moet ze nu ook nog zien vertrekken. Ze zijn al vaker van plan geweest er op uit te trekken, maar altijd is er iets anders dat dan toch weer voor gaat.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

jessie V. schreef:Ik weet niet of Jenny wel zoveel concrete stappen zet. Ik moet ze nu ook nog zien vertrekken. Ze zijn al vaker van plan geweest er op uit te trekken, maar altijd is er iets anders dat dan toch weer voor gaat.
Dat is dan goed, hé? Jenny zal ook niet zo overhaast een project ivm de "Zus en zo" uitvoeren vooraleer erover te praten, te dubben en dan eventueel toch niet uitvoeren. :lol:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

ikke schreef:
jessie V. schreef:Ik weet niet of Jenny wel zoveel concrete stappen zet. Ik moet ze nu ook nog zien vertrekken. Ze zijn al vaker van plan geweest er op uit te trekken, maar altijd is er iets anders dat dan toch weer voor gaat.
Dat is dan goed, hé? Jenny zal ook niet zo overhaast een project ivm de "Zus en zo" uitvoeren vooraleer erover te praten, te dubben en dan eventueel toch niet uitvoeren. :lol:
Ze heeft anders wel rapidos haar aandelen verkocht aan Peggy hé, iets waar ze mss al spijt van heeft.
0 x
Potentia Principatum
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Misschien ?

Ze gaat vast niet lachen met 't eerste van de nieuwe " idees" van snuiteke : taxike-pesten.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Caligula schreef:
ikke schreef:
Ze heeft anders wel rapidos haar aandelen verkocht aan Peggy hé, iets waar ze mss al spijt van heeft.
Dat is om ons bezig te houden. Jenny zal er nog van horen, net voor ze met Leo en Marianne naar zee vertrekt En dan... woehoew, wat ben ik blij dat ik niet in Peggy's schoenen sta! :violin: :violin: :violin:
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Jenny had het geld toch niet direct nodig? Ze kon Peggy eerst een paar maanden op proef kunnen geven eer ze de aandelen werkelijk verkocht. Maar in thuis moet alles snel gaan... :whistle:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

zanacht schreef:Jenny had het geld toch niet direct nodig? Ze kon Peggy eerst een paar maanden op proef kunnen geven eer ze de aandelen werkelijk verkocht. Maar in thuis moet alles snel gaan... :whistle:
Juist; misschien hebben ze dat wel afgesproken, zonder het aan ons te laten weten? :whistle:
Laat ons hopen dat Jenny zo verstandig is geweest. Voor een gezonde portie verstand van Jenny, laat ons bidden...
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

ikke schreef:
zanacht schreef:Jenny had het geld toch niet direct nodig? Ze kon Peggy eerst een paar maanden op proef kunnen geven eer ze de aandelen werkelijk verkocht. Maar in thuis moet alles snel gaan... :whistle:
Juist; misschien hebben ze dat wel afgesproken, zonder het aan ons te laten weten? :whistle:
Laat ons hopen dat Jenny zo verstandig is geweest. Voor een gezonde portie verstand van Jenny, laat ons bidden...
alleluia :dance:
0 x
Gesloten