Het GROTE speculatie topic
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Re: Het GROTE speculatie topic
Jack is toch gecremeerd? Bij mijn weten komen er geen zerkjes aan te pas, omdat er niemand begraven is...
0 x
-
ikke
- x 435
Na een crematie kan er toch gekozen worden voor een gedenksteen....Voor mij is dat zo goed als een zerkje....satine schreef:Jack is toch gecremeerd? Bij mijn weten komen er geen zerkjes aan te pas, omdat er niemand begraven is...
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Wie weet koopt Luc de Zus & Zo ? Om Julia daar als gerante in te plaatsen en kan Julia wraak nemen op Jenny en Nancy 
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Dan zie ik meer in Marianne die ook vroeger Julia wou inzetten om De Noorderzon over te nemen.martha schreef:Wie weet koopt Luc de Zus & Zo ? Om Julia daar als gerante in te plaatsen en kan Julia wraak nemen op Jenny en Nancy
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
tvx1
- x 435
Ik vraag me af of we dit najaar weer eens een dubbelaflevering te zien krijgen. We komen nu dicht in de buurt van aflevering 3500 en tot nu was elke 500ste aflevering een dubbelaflevering dacht ik (soms is dit samengevallen met de seizoensfinale). 
0 x
-
thomaaas
- Nog geen rang
Ik denk Geert uiteindelijk, dik tegen de goesting van Marianna. Er is een reden waarom Geert de laatste weken meer en meer in de Zus&zo verschijnt.martha schreef:Wie weet koopt Luc de Zus & Zo ? Om Julia daar als gerante in te plaatsen en kan Julia wraak nemen op Jenny en Nancy
0 x
-
tvx1
- x 435
Marianne koopt de Zus&Zo om Rosa een hak te zetten, net als indertijd met het kapsalon en met Ter Smissen. Rosa probeert aanvankelijk om de Zus&Zo te blijven runnen met Marianne als nieuwe eigenaar maar houdt dit niet lang vol. Uiteindelijk worden Rosa&Waldek en Peggy&Peter er uit gegooid door Marianne. Peter dreigt met een proces en uiteindelijk mogen Peggy en Simonne wel blijven met hun taxibedrijf gewoonweg omdat Marianne ze er wettelijk niet mag uitzetten. Leo&Jenny mogen ook blijven en Jenny krijgt van Marianne zelfs het aanbod om de Zus&Zo te runnen maar weigert dit omdat ze niet kan goedkeuren wat Marianne haar familie heeft aangedaan. Rosa koopt het huis van Sanitechniek van Luc en heropent hierin haar kapsalon. Jenny gaat bij Rosa aan de slag. Korte tijd later keren Werner en Eva terug uit Zuid-Afrika met hun gezinnetje. Ze gaan in het ouderlijke huis van Eva wonen dat "toevallig" ook te koop is. Eva gaat ook in het kapsalon werken en Werner wordt de nieuwe uitbater van de Zus&Zo.Julia en Nancy blijven in de Zus&Zo werken. Julie komt in de klas van Emma terecht en de twee worden goede vriendinnen. 
0 x
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

Mooie verhaallijn, iets te goed voor Thuis, vrees ik.
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
- Amiche
- Poster rang 2

Ik weet niet zeker waar ik dit kan plaatsen - voorlopig maar hier.
http://www.youtube.com/watch?v=io5dBILIlZQ
Dit is een leuke fan video - vooral het dansen van Nancy - heerlijk!
Maar ....... ik snap niet goed waar de beelden van zijn. Is dit het huwelijk van Franky en Tibo? Het leek of er beelden tussendoor waren van het Amerikaanse feest en dan is het vreemd om Luc met Julia te zien dansen. En Paulien loopt ook rond - was die nog niet naar de US dan?
Tja mogelijk slaat de dementie toe?
Maar ....... ik snap niet goed waar de beelden van zijn. Is dit het huwelijk van Franky en Tibo? Het leek of er beelden tussendoor waren van het Amerikaanse feest en dan is het vreemd om Luc met Julia te zien dansen. En Paulien loopt ook rond - was die nog niet naar de US dan?
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Amiche, dat is het trouwfeest van Franky en Tibo; het feestje was amerikaans getint omdat het bruidskoppel de route 66 gingen gaan berijden. Paulien was de fotografe van dienst, herinner je nog dat zij per ongeluk Guy heeft gefotografeerd die door het venster keek en zag dat Luc met Djoelia aan het dansen was. Het is de seizoensfinale van 2011-2012.Amiche schreef:Ik weet niet zeker waar ik dit kan plaatsen - voorlopig maar hier.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
En toch denk ik niet dat Marianne de Zus&Zo gaat kopen. Is het niet volgende week dat wij zullen weten wie de echte eigenaar is en dat het een oude bekende is ? Ik blijf gokken op Luc.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Martha,
JA - KLOPT! Het begint me weer helemaal te dagen. Hier was ook de klop van Tibo met Bram over Jana. En inderdaad ze zouden hun huwelijksreis zijn gaan doen als het geld niet gejat was door Kasper. Tjonge, kun je nagaan hoe verwarrend de serie is. Een mens zou alles zo door elkaar kunnen gooien - want ja, dat doen de schrijvers ook
JA - KLOPT! Het begint me weer helemaal te dagen. Hier was ook de klop van Tibo met Bram over Jana. En inderdaad ze zouden hun huwelijksreis zijn gaan doen als het geld niet gejat was door Kasper. Tjonge, kun je nagaan hoe verwarrend de serie is. Een mens zou alles zo door elkaar kunnen gooien - want ja, dat doen de schrijvers ook
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
-
Poolaapje
- Poster rang 3

- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Ik denk eerder dat de aanrijding van Simonne de (hoofd-)reden was...Amiche schreef:En inderdaad ze zouden hun huwelijksreis zijn gaan doen als het geld niet gejat was door Kasper.
0 x
-
Summer85
- Poster rang 1

Ik denk:
Dat de collega (Danny?) van Tim Gui Tarstar is...
Toen Emma 1 van de eerste keren vertrok na de gitaarles had ze haar portefeuille laten vallen, Danny heeft die toen opgeraapt, opengedaan om de pas te kunnen zien en dan teruggegeven dus hij weet haar voor- en achternaam.
Hij wéét dat ze 'into gitaarspelen' is want ze kwam toen net Jens zijne privé uit met haar gitaar.
Nu weet hij ook dat ze verliefd was op Jens en dat haar hart gebroken is, volgens mij gaat hij haar een beetje opstoken nu om Jens 'te straffen'
Dat de collega (Danny?) van Tim Gui Tarstar is...
Toen Emma 1 van de eerste keren vertrok na de gitaarles had ze haar portefeuille laten vallen, Danny heeft die toen opgeraapt, opengedaan om de pas te kunnen zien en dan teruggegeven dus hij weet haar voor- en achternaam.
Hij wéét dat ze 'into gitaarspelen' is want ze kwam toen net Jens zijne privé uit met haar gitaar.
Nu weet hij ook dat ze verliefd was op Jens en dat haar hart gebroken is, volgens mij gaat hij haar een beetje opstoken nu om Jens 'te straffen'
0 x