Inderdaad, helemaal hetzelfde gedachtlord F. schreef:ja, hij leest blijkbaar ook het Thuisforum.Crackers schreef:Wat ik grappig vond - omdat het hier op het forum al zo vaak is gezegd - was toen Tim zei: "dan nog met Peter die nooit lacht, heb je die ooit al eens zien lachen?"
Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 580
Re: Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
0 x
-
exsencon
- x 435
Hmm, ik heb in de vorige week Peter 2 keer, ik herhaal 2 keer zien lachen. 
0 x
-
Lazylady
- x 435
WTF was dát nu weer (voor een einde)...
(Breekpunt Peggy, breekpunt Julia en nu ook al breekpunt Tim.
)
(Breekpunt Peggy, breekpunt Julia en nu ook al breekpunt Tim.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

-
Taliver67
- Poster rang 1

-
exsencon
- x 435
Ik dacht dat het er een beetje scheef langs was. Maar goed, het belangrijkste was de al of niet ware uitleg van Peter! Als hij wil heeft hij het echt wel in zich, hij kan zo geloofwaardig overkomen.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ik vond anders wel dat Peter wel heel rap mee was met de situatie. Hij weet nog niet eens dat Femke alles opgebiecht heeft aan Tim. Tim slaat plots in z'n bureau om op z'n gezicht te timmeren en alsof hij Tim daar verwacht heeft doet hij meteen al z'n uitleg.exsencon schreef:Ik dacht dat het er een beetje scheef langs was. Maar goed, het belangrijkste was de al of niet ware uitleg van Peter! Als hij wil heeft hij het echt wel in zich, hij kan zo geloofwaardig overkomen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
exsencon
- x 435
Dat is zeer juist. Een zeer vlug begrip van de situatie vanwege Peter. Het is ooit anders geweest!
0 x
-
Omega
- x 435
Ik denk toch echt dat Femke meer voor Tim dan voor Peter voelt.exsencon schreef:Juist het omgekeerde, veel meer liefde dan lust.Taliver67 schreef:Ik heb de indruk dat dit eerder lust is dan liefde
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Nee, ze wil Tim niet kwetsen. Ze vind het zo'n lieve gast, da's iets gans anders.Omega schreef:Ik denk toch echt dat Femke meer voor Tim dan voor Peter voelt.exsencon schreef:Juist het omgekeerde, veel meer liefde dan lust.Taliver67 schreef:Ik heb de indruk dat dit eerder lust is dan liefde
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
exsencon
- x 435
Nog maar eens,zeer juist. Ze vindt het een lieve gast en dat is hij ook maar ik geloof nooit dat dit genoeg gaat zijn. Wat Peter en Femke hebben is van een heel andere orde. En je kunt proberen jezelf te overtuigen van het tegendeel maar het gaat je echt niet helpen, integendeel.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1035
lord F. schreef:Nee, ze wil Tim niet kwetsen. Ze vind het zo'n lieve gast, da's iets gans anders.Omega schreef:Ik denk toch echt dat Femke meer voor Tim dan voor Peter voelt.exsencon schreef:Juist het omgekeerde, veel meer liefde dan lust.Taliver67 schreef:Ik heb de indruk dat dit eerder lust is dan liefde
iedereen vindt Tim zo'n lieve gast (zelfs Julia, die hem aansprak in de Frens), alleen is hij zo oer- en oersaai. Stel je voor dat je met zo'n tiep getrouwd raakt, dan sterf je na een half jaar van verveling
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1035
Een voorbeeldje, hoe vaak zie je hem tijdens zijn vrije dagen ook nog in uniform rondlopen? En dan die koffiekoekskes, die hij indertijd te pas en te onpas bij de Jens (toen ze nog samenwoonden) aanzeulde? Het "wie gaat er vandaag koken" was zowat zijn levensmotto. Saai saai saai...Tiboko schreef:lord F. schreef:Nee, ze wil Tim niet kwetsen. Ze vind het zo'n lieve gast, da's iets gans anders.Omega schreef:Ik denk toch echt dat Femke meer voor Tim dan voor Peter voelt.exsencon schreef:Juist het omgekeerde, veel meer liefde dan lust.Taliver67 schreef:Ik heb de indruk dat dit eerder lust is dan liefde
iedereen vindt Tim zo'n lieve gast (zelfs Julia, die hem aansprak in de Frens), alleen is hij zo oer- en oersaai. Stel je voor dat je met zo'n tiep getrouwd raakt, dan sterf je na een half jaar van verveling
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Genoten van het Rock 'n Roll gehalte van zijn ontmoeting met Peter die dat verdiende.
0 x
-
OFWGKTA
- x 435
Trapt hij het af uit zijn eigen appartement ipv van haar (en dan nog liefst langst het raam) buiten te smijten ...
0 x