Tenzij Geert officieel zaakvoerder is en Eddy niet?Crackers schreef:Anderzijds is het dan even vreemd dat Geert als enkeling zou kunnen optreden om de brouwerij te verkopen aan die firma daar (naam vergeten).
Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2573
Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Geert is hoofdaandeelhouder, maar of hij de zaakvoerder is dat weet ik niet. Is Eddy dat niet? Of is het niet duidelijk wie dat is?satine schreef:Tenzij Geert officieel zaakvoerder is en Eddy niet?Crackers schreef:Anderzijds is het dan even vreemd dat Geert als enkeling zou kunnen optreden om de brouwerij te verkopen aan die firma daar (naam vergeten).
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2573
Voor mij alleszins niet.Crackers schreef:Of is het niet duidelijk wie dat is?
Eddy is sales manager, maar van het bier, niet van de brouwerij op zich, dacht ik...
0 x
-
fresia
- Poster rang 1

- Peter Jansens
- Poster rang 2

Geert had het mandaat van 4 delen op 5 om de zaak te verkopen, Eddy enkel één.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- Tomboy
- Poster rang 1

Een beetje dom van Eddepet dat hij dat niet wat beter gecommuniceerd heeft met zijn maten, vooral met Geert. Niemand zal er toch iets op tegen hebben gehad als ze € 270.000 voor de brouwerij hadden gevangen ipv € 260.000.
Ik vond Waldek en Frank daar wel erg onverschillig over...zakenlui zijn het duidelijk niet en Geert ook al geen beste onderhandelaar.
Ik vond Waldek en Frank daar wel erg onverschillig over...zakenlui zijn het duidelijk niet en Geert ook al geen beste onderhandelaar.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Daar snapte ik ook echt helemaal niks van. €10.000,- Is toch een behoorlijk verschil zou je denken! 
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Tja, ik had ook gegaan voor de hogere prijs (2000 Euro verschil per aandeel) en met Waldek en Frank (en Eddy) samen had het 60 - 40 geweest. Maar blijkbaar heeft men in Thuis steeds geld genoeg om allerlei projecten op poten te zetten...
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
exsencon
- x 435
Ik denk dat 10000 euro voor geert de prijs is om het slurfke in de grond te boren. Wraak is zoet en heeft geen prijs.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
En tja Eddy die zal nog moeten oppassen dat hij geen djoef of zijn muile zal krijgen van die cafébaas
Die kan misschien eens langskomen de 28ste december onnozele kinderdag 
0 x
-
fresia
- Poster rang 1

- Crackers
- Poster rang 5

Geert heeft toch maar 2 delen en Eddy, Frank en Waldek elk 1?Peter Jansens schreef:Geert had het mandaat van 4 delen op 5 om de zaak te verkopen, Eddy enkel één.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
exsencon
- x 435
Allez, ge weet toch al lang dat Thuis dan op zijn best is!fresia schreef:Allez op hune trouwdag
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Geert had de toestemming van Frank en Waldek, dat maakt vier.Crackers schreef:Geert heeft toch maar 2 delen en Eddy, Frank en Waldek elk 1?Peter Jansens schreef:Geert had het mandaat van 4 delen op 5 om de zaak te verkopen, Eddy enkel één.
0 x

-
lord F.
- Poster rang 5

Die cafébaas leek me nu ook niet zo'n betrouwbare partij.Tomboy schreef:Een beetje dom van Eddepet dat hij dat niet wat beter gecommuniceerd heeft met zijn maten, vooral met Geert. Niemand zal er toch iets op tegen hebben gehad als ze € 270.000 voor de brouwerij hadden gevangen ipv € 260.000.
Enfin, Waldek en Frank gaan meer vertrouwen gehad hebben in Geert dan in Eddy zeker ? Dat Eddy nog eens €30.000,- in eigen zak wou steken zal hun mening niet direct doen veranderen.
Geert had mss wel iets harder moeten onderhandelen, maar gezien hij vragende partij was zal het al een succes geweest zijn dat ze hun geld eruit konden halen en nog €10.000,- extra kregen voor het recept. Niet vergeten dat het "Slurfke" al een slechte naam had in het buitenland omdat ze hun eerste grote bestelling niet konden leveren.
Toch wel een wat gênante vertoning die verkoop met die cafébaas erbij.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!