Bram Schepers (Bert Verbeke)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: Bram Schepers (Bert Verbeke)
Ik zou net zo min bij een hetero stel dat net getrouwd is, in huis willen wonen.
0 x
-
- x 435
Maar jij bent Bram niet, hé?!jessie V. schreef:Ik zou net zo min bij een hetero stel dat net getrouwd is, in huis willen wonen.

0 x
-
- x 435
Ik denk dat onze Bram - ondanks zijn grote mond- gewoon ontzettend bang is voor de eenzaamheid, en het alleen zijn... en dan liever bij Franky en Tibo inwoont, dan zelfstandig alleen op een studio/appartement.
0 x
-
- Nog geen rang
Ik denk ook dat Bram bij dat pasgetrouwd koppel wilt blijven wonen om niet alleen te moeten gaan wonen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
En misschien ook om financiële redenen?
Een appartement alleen huren of delen met iemand, maakt wel een groot verschil in kosten.
Een appartement alleen huren of delen met iemand, maakt wel een groot verschil in kosten.

0 x
- Tomboy
- Poster rang 1
Dus je zou het niet genant vinden om bij een verliefd heterokoppel in te wonen en elke avond naar hun gerampestamp te moeten luisteren?Lazylady schreef:Ik geef toe, moest ik nu in Bram zijn plaats zijn, zou ik toch ook liever verhuizen.
Ik zou het nogal gênant vinden om bij twee homo's te zitten en zeker als ik die zou horen in bed...![]()
Ik heb niks tegen homo's natuurlijk voor de rest.
0 x
-
- x 435
Lap, ik wist dat ik hier reactie op zou krijgen... Had al beter gezwegen.Tomboy schreef:Dus je zou het niet genant vinden om bij een verliefd heterokoppel in te wonen en elke avond naar hun gerampestamp te moeten luisteren?

Dat zou inderdaad ook wat gênant zijn, maar het is gewoon ja... anders, maar ik ga hier liever niet in verder, want anders gaan we weer off topic.
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1
Het is maar een vraag, aangezien je het zo nadrukkelijk stelt... 

0 x
-
- x 435
Het schoot me gewoon binnen...Tomboy schreef:Het is maar een vraag, aangezien je het zo nadrukkelijk stelt...
0 x
- smurfin
- Poster rang 2
Ja, alleen is het idd financieel niet zo eenvoudig om iets deftigs te huren.satine schreef:En misschien ook om financiële redenen?
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Hij werkt voltijds. Heeft geen schulden, geen kinderen, geen vrouw, geen huisdieren, geen auto, geen medische kosten, geen dure hobby's behalve pinten drinken en frieten eten. Ik zie geen reden dat hij geen appartementje zou kunnen huren.smurfin schreef:Ja, alleen is het idd financieel niet zo eenvoudig om iets deftigs te huren.satine schreef:En misschien ook om financiële redenen?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
- Crackers
- Poster rang 5
dat hij dan ophoepeltsatine schreef:Er is toch niemand die zegt dat hij dat niet kan?

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- smurfin
- Poster rang 2
Ik ga hem wel missen als hij niet meer bij Tibo en Franky woont, hoor.
0 x
-
- x 435
Ik zal hem niet missen want dan gaan we toch gewoon bij hem en Jana kijken en laten dat ruziënde homokoppel links liggen?!smurfin schreef:Ik ga hem wel missen als hij niet meer bij Tibo en Franky woont, hoor.

0 x