Als ik Claire was zou ik maar voorzichtiger zijn of het liefst helemaal mee stoppen met haar plan om Marianne dement te laten voelen. Nu zeker dat Tom en Marianne (grote deels?) weten hoe het allemaal in elkaar steekt. Marianne kan altijd ervoor zorgen dat de volmacht wordt ingetrokken en weer bij Tom gaan wonen. Ik weet niet of dat laatste gaat gebeuren. Ik kan me wel voorstellen dat Marianne besluit om toch bij Claire te blijven wonen ondanks alles wat zij haar heeft aangedaan. Het zal voor haar wel beter zijn als Tom de volmacht krijgt over haar rekeningen.martha schreef: wo 17 jun 2026, 14:43 Vraag me af of beide zussen nog willen samenwonen en vooral : Claire heeft volmacht op de rekeningen van Marianne en gaat die nog altijd willen proberen Marianne dement te laten voelen
Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
ThuisfanNL
- Nog geen rang
- x 55
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1474
- x 1847
- Contacteer:
ja, Claire had het wel mooi aan boord gelegd om Marianne met dementie op te zadelen. De haat tussen die 2 zussen is opmerkelijk en is al jaren bezig. Weet niet hoe ze al die rekening niet pluimde en Cézar aanmoedigde om alles snel te laten verlopen. Terwijl zij alle gegevens had om het te doen met Marianne haar rekening. Die 2 kunnen elkaar toch niet meer vertrouwen na alles wat er gebeurd is.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes