Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1370
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Waren inderdaad mooie beelden van die fototentoonstelling en het gaf ons ook eens meer een inkijk dat het mensen zijn die een bepaalde affectie, band hebben met elkaar. Christine doet haar best op haar manier, maar heeft toch blijkbaar het omgekeerde effect bij haar omgeving.

Was wel ergens een beetje slikken voor Simonne om Rosa zo te zien met Dirk.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

satine schreef: do 22 dec 2022, 22:18 En Angèle, die gewoon zichzelf was, dramaqueen in het kwadraat.
Zeg maar gerust dramaqueen tot de 3de macht wat zeg ik tot de 10de macht. :D :mrgreen:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 583

Bericht door martha »

satine schreef: do 22 dec 2022, 22:18 Ben nu toch wel een beetje benieuwd welk nummer ze gekozen hebben
Het nummer dat Jens ooit voor Paulien heeft gemaakt en gezongen ? :denk: Tim was in die tijd de boezemvriend van Jens. Niet prominent in beeld maar er hing toch een grote mooie foto van Jens en Paulien op die tentoonstelling
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Het zou me verwonderen als dat op de lijst met kerstliedjes van Christine zou staan.
Maar in Thuis kan alles natuurlijk.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Vond de aflevering net iets té melig - met als kers op de taart Katrien & Lowie die al snikkend in elkaars armen vielen.

Dat liedje zou trouwens wel eens "Lonely this Christmas" kunnen zijn, iets dat beslist bij de stem van Tim zou passen...

Ik vraag me trouwens af of Dirk effectief van plan is om Simonne zo jaloers te maken dat ze Frank alsnog de bons geeft, want begint inderdaad op te vallen hoe vaak hij ergens met Rosa opduikt...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Wat me opviel: Britt die geleerd heeft tot ze er bijna bij neerviel en crashte, haalt 71 percent, terwijl Robin met zijn vinger in de neus 69 haalt.
Zou dit nog verder uitgewerkt worden? Ik hoop ergens dat dit voorlopig niet gebeurt, want een depressieve Britt, dat wens ik haar niet toe! :nope:

Ik vind wel dat Vince zijn best doet om een goede papa te zijn voor Febe. Maar misschien had hij toch beter eerst even met Vicky voor hij die gsm kocht.
De gulle en geschenkjes-gevende papa, daar kunnen alleenstaande mama's vaak niet tegenop. En heel veel kinderen zien alleen dat, niet wat mama elke dag voor hen doet.
Dat komt later pas, maar in afwachting daarvan kan dat soms behoorlijk moeilijk zijn.
En inderdaad, als Vicky het abonnement moet betalen, is zij ook degene die er moet op wijzen dat Febe zuinig moet omgaan met alles.

En Christine, dat was te denken dat er iets ging gebeuren. Dat zij afwezig zou zijn had ik niet meteen verwacht, maar uiteindelijk is alles goed verlopen.
Het was ook wel fijn om meester Philippe even terug te zien. :yup:
Maar ik zou echt niet in de schoenen van Adil willen staan - de kerstboom is zelfs nog niet versierd... :D

Verder was het kerstoptreden van (een deel van) the Intervention misschien wat melig en was het ook opvallend dat het kinderkoor het lied perfect konden meezingen, ook al was er pas last minute beslist welk nummer het ging worden, toch vond ik het wel bij de aflevering passen.
Dat het gekozen nummer mijn favoriete kersnummer aller tijden is, hielp natuurlijk wel. ;)
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind dat het tegenwoordig wel heel triestig is met overlijdens, alzheimer, Lowieke die depri is etc ... je zou niet meer voor je plezier kijken.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

In tegenstelling tot vorige jaren nergens een vleug van kerstvreugde, ook geen beelden van een (zelfs ingetogen) vrolijk kerstfeest ergens, niet bij de familie met de demente moeder, niet bij de zeurende Dieter, niet in het gemeenschapshuis (logisch), niet bij Waldek (ik mis Rosa zo) en ook al niet bij de familie Dedecker. Het dichtst dat erbij kwam waren de hapjes daags voordien die Marianne had gemaakt...

Wat een trieste Kerstbedoening daar in Thuis dit jaar.
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Misschien wordt nieuwjaar beter.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1370
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Het is toch wel valiezenkoers voor Viv. Hoeveel maal is ze al de redster in nood geweest! Maar waar we niks meer van horen is dat ze naar huis moet voor haar gehandicapte mama. Daar is ze waarschijnlijk echt nodig.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik ben n paar jaar geleden verhuisd en dat was toch n hele administratieve boel, adres doorgeven aan werkgever, overheid, stand gas- en elektriciteitsmeter doorgeven etc ... Viv pakt n kleine koffer en is weg, was het maar zo simpel !
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

daffy duck schreef: wo 28 dec 2022, 08:20 Maar waar we niks meer van horen is dat ze naar huis moet voor haar gehandicapte mama. Daar is ze waarschijnlijk echt nodig.
Die komt alleen nog eens in beeld als ze een verhaallijn krijgt of heeft.
En die woont al een hele tijd in een appartement, blijkbaar kan ze toch min of meer haar plan trekken.
Had die ook niet een nieuwe vriend?
Maar blijkbaar was Viv er toch geweest, want ze moest de groetjes doen aan Lowie en Viv had zelfs een overschot van het eten mee gekregen.

En ik vroeg me eigenlijk af hoeveel eten er in de Withoeve was klaargemaakt.
Vince had 'van de overschot' gekregen en dat was blijkbaar genoeg om Vicky er ook wat van aan te bieden.
Ook Rosa kreeg de vraag of ze er van wou...
Dieter zal misschien niet veel gegeten hebben door zijn plankenkoorts, maar ze zijn daar maar met 4 en 1 kind (als Vic er ook bij was), dus hoeveel kan je dan over hebben?
Of hoeveel eet Dieter in normale omstandigheden? :D
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Dat gedoe met die opgelapte fietsen :lol:

Echt de beste periode van t jaar om met zo'n business te beginnen. Aan prijzen dan nog waarmee je winkelverse exemplaren koopt. Gelukkig heeft hij een groot Thuis-netwerk :D
1 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

En zet hij iedereen in t zak. Benieuwd aan wie hij zijn fietsen in de toekomst kan verpatsen als al zijn vriendjes en familieleden een fiets hebben.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

johan1969 schreef: do 29 dec 2022, 09:43 En zet hij iedereen in t zak.
Hij heeft een fiets verkocht aan Peter, een aan Tom en een derde aan Marianne en Karin.
Hebben die uitdrukkelijk gezegd dat die laatste fiets ook voor Tom was? Die kon even goed voor Robin geweest zijn.
Dus wie heeft Ilias dan in de zak gezet?
0 x
Plaats reactie