Inderdaad, was ten tijde van Paulien al zonounake schreef: di 28 feb 2023, 10:44 Adil is een echte schotelvod ! Geen greintje zelfrespect of autoriteit !
Christine Leysen (Daphne Paelinck)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
1 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
En het vrijgezellenfeest dat Christine voor "Adil" geregeld heeft (want dat heeft ze gedaan
) wordt blijkbaar een dure bedoening. En haar eigen vrijgezellenfeest, daar zal ze de rekening ook wel presenteren aan Thilly, Viv en eventueel Tamara (als die nog mag komen natuurlijk) 

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Christine heeft kosten noch moeite gespaard voor haar vrijgezellenavond, wie zou die rekeningen betalen?
En wat een vreselijk mens is ze soms toch!

En wat een vreselijk mens is ze soms toch!
2 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Wat was dat allemaal? Bridgeton op z'n platvloers en dan gevolgd door de verwenbeurt en dan het optreden. Van een kakofonie van activiteiten gesproken en allemaal even duur 🫰 Had wel een beetje medelijden met de mama van Adil die daar voor spek en bonen en als dienstmeid mocht fungeren, maar voor de rest toch wat gekleineerd werd door Christine. Beetje gebrek aan respect vond ik!

2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Wat een vermoeiend mens is ze toch, Christine. Wat een puberaal gedoe!
Zelfs als Viv met Joris iets zou gaan drinken, betekent nog niet dat hij niet in een relatie zit. Zou ze daar bij stil gestaan hebben?
Ook mensen die al met iemand zijn, gaan soms met iemand anders wel eens op café, dit is 2023...
Alleen maar omdat hij dan een liedje zou zingen op haar trouwfeest - ik heb de indruk dat ze zwemt in het geld met haar 7 trouwjurken, die Adil gelukkig naar 3 kon afzwakken.
Dat ze Metejoor dan boekt! Ze zal online wel ergens vinden hoe ze dat kan doen.
Zelfs als Viv met Joris iets zou gaan drinken, betekent nog niet dat hij niet in een relatie zit. Zou ze daar bij stil gestaan hebben?
Ook mensen die al met iemand zijn, gaan soms met iemand anders wel eens op café, dit is 2023...
Alleen maar omdat hij dan een liedje zou zingen op haar trouwfeest - ik heb de indruk dat ze zwemt in het geld met haar 7 trouwjurken, die Adil gelukkig naar 3 kon afzwakken.
Dat ze Metejoor dan boekt! Ze zal online wel ergens vinden hoe ze dat kan doen.
2 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Maar dan moet zij betalen en dat zal niet goedkoop zijn maar door Viv te pushen voor een date hoopt zij dat die muziekgroep een gratis optreden zou geven.satine schreef: vr 10 mar 2023, 08:58 Dat ze Metejoor dan boekt! Ze zal online wel ergens vinden hoe ze dat kan doen.
Echt waar, Christine met haar lepe truken.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Vandaar die uitgebreide planning aan haar muur. Ze doet zoals onze regering, ze maakt een stappenplan dat in haar voordeel uitdraait. Slim gezien!
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Hoewel ik Christine inmiddels zo dominant vind dat het niet meer mooi is, is het kennelijk wel de enige daar die nog met een beetje nuchter verstand nadenkt over de situatie van Tamara.
Vind het best wel dubbel eigenlijk: van de ene kant is het belachelijk wat iedereen daar maar blijft pikken van haar en vind ik haar eerlijk gezegd hoe langer hoe meer een karikatuur van de "dominante vriendin" waar iedereen gillend voor zou weglopen, maar van de andere kant is ze soms ineens de meest normale van het hele stel.
Alleen de manier waarop ze bij Bob en Tamara binnen gebanjerd kwam en zich opdrong ook weer...

Vind het best wel dubbel eigenlijk: van de ene kant is het belachelijk wat iedereen daar maar blijft pikken van haar en vind ik haar eerlijk gezegd hoe langer hoe meer een karikatuur van de "dominante vriendin" waar iedereen gillend voor zou weglopen, maar van de andere kant is ze soms ineens de meest normale van het hele stel.
Alleen de manier waarop ze bij Bob en Tamara binnen gebanjerd kwam en zich opdrong ook weer...

1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Soms wel maar dan aan de andere kant: man, man, man, je zult dit maar in je vriendenkring hebben! Zij die altijd haar mond vol heeft van dingen die 'not done ' zijn bij anderen kent waarschijnlijk de vraag: stoor ik niet?

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Indien Viv als ook Waldek elk een kwartier moeten speechen dan zal de thuisaflevering van vrijdag helemaal gevuld zijn
Trouwens hoeveel blz. moeten dat zijn om 15 minuten vol te praten ?

Trouwens hoeveel blz. moeten dat zijn om 15 minuten vol te praten ?

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Die trouw zal toch verschillende dagen moeten duren als ze alles wil doen wat ze gepland heeft. En ik hoor dat Angèle ook komt!
Dat zal zeker niet het feest zijn waarin zij zal passen. Misschien kan ze aan Christine vragen om haar karaoke toestel mee te brengen
nu Eddy hem toch hersteld heeft! 

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Christine is gelukkig zo slim geweest om Eddy en Angèle aan dezelfde tafel te zetten als Marianne.
Misschien kunnen we dan vanavond nog eens lachen. Dat is alweer even geleden.

1 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Ik denk niet dat het tot aan dat feest gaat komen, denk dat er al op de ceremonie zelf iets gaat mislopen.satine schreef: vr 17 mar 2023, 10:47 Christine is gelukkig zo slim geweest om Eddy en Angèle aan dezelfde tafel te zetten als Marianne.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vind niet dat Christine en Adil bij mekaar passen, wat hebben ze gemeen ??? Nu ja, ik vind ook niet dat Tom en Karen bij mekaar passen, het enige wat hun bindt is hun job en hun libido (?).
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Het is natuurlijk erg van dat bomalarm maar uitstel is geen afstel ? Ze kunnen de trouw nog steeds doen op n andere datum. Ok, ze zijn veel geld kwijt en hebben ms niet meer genoeg geld voor n nieuwe trouw maar ze kunnen het ms kleinschaliger doen of n crowdfunding organiseren ? Nu lijkt het alsof heel Christine's leven om zeep is, maar er is niemand dood of zo ...
0 x