Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Millie
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)

Bericht door Millie »

Degoutante vent.
0 x
dafkapin
Nog geen rang

Bericht door dafkapin »

ik vond dat tommeke vrijdag weer toonde wat voor egoïstische blaas hij is
het interesseerde hem helemaal niet of guy nu wel of niet fien vermoord heeft, al wat telde was dat hij het proces ging winnen
en als het daarom zijn familie en vrienden kost, who cares? :wtf:
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Ja, hij denkt echt alleen maar aan zichzelf. :thumbdown:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

smurfin schreef:Ja, hij denkt echt alleen maar aan zichzelf. :thumbdown:
correctie: hij denkt aan z'n werk. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Hij denkt inderdaad alleen maar aan zijn werk. Ik vond het zakdoek moment niet bepaald slim van Tom. Hij werd ook niet tot de orde geroepen door de rechter, dat vond ik wel vreemd. In zijn werk is hij zo nu en dan echt een balletje maar ik vind Tom niet bepaald een rotpersonage, helemaal niet. Hij deed wat hij als advocaat moest doen. Dat is wellicht moeilijk te verteren en onmogelijk om te begrijpen maar zoals Tom zijn er tig advocaten. Ik snap alleen nog altijd niet waarom hij Guy perse vrij wilde pleiten terwijl iedereen wist dat hij schuldig was!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Kwast schreef:Hij denkt inderdaad alleen maar aan zijn werk. Ik vond het zakdoek moment niet bepaald slim van Tom. Hij werd ook niet tot de orde geroepen door de rechter, dat vond ik wel vreemd. In zijn werk is hij zo nu en dan echt een balletje maar ik vind Tom niet bepaald een rotpersonage, helemaal niet. Hij deed wat hij als advocaat moest doen. Dat is wellicht moeilijk te verteren en onmogelijk om te begrijpen maar zoals Tom zijn er tig advocaten. Ik snap alleen nog altijd niet waarom hij Guy perse vrij wilde pleiten terwijl iedereen wist dat hij schuldig was!
Dat laatste is nou net het probleem als je het mij vraagt. Hij was niet verplicht om deze zaak op zich te nemen en hij wist bovendien van tevoren dat er glashard gelogen moest worden als hij deze zaak wilde winnen. Sterker nog; hij heeft Guy zelfs opgedragen om te gaan staan liegen, terwijl die er zelf eigenlijk niet achter stond.

Hij kan dan misschien aan zijn werk denken, maar dat doet hij dan wel op de meest verachtelijke manier die er is. Helaas zijn er inderdaad wel meer advocaten die dat doen, maar dat maakt Tom er niet sympathieker op. Ik vraag me bovendien af of zijn overwinning het soort klanten gaat trekken waar je als fatsoenlijk mens iets mee te maken wilt hebben...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Het is wel z'n eerste zaak die hij wint zeker? :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat weet ik niet eigenlijk. Hij is toch al een heel tijdje als advocaat aan het werk, dus het zou best sneu zijn als dit pas zijn eerste overwinning is. :razz: En wat voor een overwinning dan nog...
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Het is zijn eerste "grote" zaak. Dit soort zaken passeren niet snel elke advocaat. Natuurlijk heeft hij wel vaker zaken gewonnen maar die vallen onder categorie "gewoon" van die dagelijkse beslommeringen, echtscheidingen en ander huis tuin en keukenleed.

Het is terecht dat je als advocaat blij bent dat je strategie tot winst heeft geleid. Ook al is dit nog zo "onmenselijk" of niet rechtvaardig. Het lag voor de hand dat Tom de zaak ging winnen. Waarschijnlijk had ieder advocaat deze zaak gewonnen omdat er een gebrek aan bewijsmateriaal was. Enkel de verklaring van Julia en de vondst van het lijk. Dat Guy het lijk zo lang verborgen heeft gehouden dat kon hem wél ten laste worden gelegd. Dit was ook wettelijk bewezen. Dat hij haar had vermoord niet. Dus zelf een simpele advocaat had Guy op basis van moord vrij kunnen pleiten.

Dat Tom ging flaneren met dergelijke walgelijke argumenten was enkel en alleen voor de zo genoemde amusementswaarde. Een rechtbank is niet zelden het schouwtoneel voor dergelijk gevoel voor drama. Het was uiterst stom hoe Tom Ann voor het blok zette en de draak stak met Julia haar verklaring. Hij had de medische verklaring helemaal niet nodig. Immers was ook die medische verklaring niet bewezen bij Fien. Het was al met al een ontzettend dwaze en amateuristische toestand.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Waarin Tom toch de kwalijke hoofdrol speelde. :mrgreen:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Tom is een geweldige advocaat.
Of nee wacht eens - niet als het over zijn eigen kinderen gaat :lol: :lol:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:Tom is een geweldige advocaat.
Of nee wacht eens - niet als het over zijn eigen kinderen gaat :lol: :lol:
Je moet ook niet het onmogelijke van een mens vragen hè... Zie jezelf daar nog maar eens uit te liegen, uit de soepzooi die hij er destijds van gemaakt heeft :crazy: :lol:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

We zullen eens zien wat zijn reactie is als het om zijn eigen dochter/zoon gaat... :evil:

Dan te bedenken dat hij in heel het begin van de soap zo'n toffe was! :thumbdown:
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Lazylady schreef:We zullen eens zien wat zijn reactie is als het om zijn eigen dochter/zoon gaat... :evil:

Dan te bedenken dat hij in heel het begin van de soap zo'n toffe was! :thumbdown:
wie gaat Tom eens een douche met "zuiverend water" bezorgen? :dance:
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Lazylady schreef:We zullen eens zien wat zijn reactie is als het om zijn eigen dochter/zoon gaat... :evil:

De Tom die door Donald Madder werd gespeeld vormt inderdaad een groot contrast met de huidige.
0 x
Plaats reactie