Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Briseis schreef:@ Sandertje: ik vind dat ze momenteel toch te veel de balans naar het onmenselijke laat overslaan...
daarmee jaagt ze niet alleen haar vijanden op stang; als ze zo verder doet, gaan ook haar "geliefden" op de loop
ik vind het al bewonderenswaardig dat Geert niet depressief of agressief wordt en dat Ann en Mayra haar kuren blijkbaar ook nog verdragen (maar die twee hebben dan ook nog te veel vlinders in de buik en die leggen het verstand tijdelijk lam)
Marianne mag inderdaad op zoek naar wat meer evenwicht tussen menselijk en onmenselijk ... ze is te veel bezig met haar "grote gelijk" en met haar ego
Ik begrijp marianne steeds beter. Ze wil haar kinderen beschermen en haar imago is belangrijk. De afgunst en jaloezie die ze voelt haalt de lelijklste kant in haar naar boven. Maar dat vind ik net boeiend. Elk mens heeft die donkere kanten. Als we in de spiegel van onze ziel zouden kijken zien we vaak monstertjes.
Marianne ziet geen monstertjes in de spiegel, volgens mij kijkt ze enkel in de door haar gemanipuleerde spiegel (kermismodel maar een beetje geperfectioneerd) waarin ze ongetwijfeld een knappe jongedame ziet , met verfijnde manieren en gracieus enz
Raar dat Marianne zich zo lang bleef amuseren met de familie De Backer en Janssens, het waren toch niet echt mensen "van haar niveau". En naar het einde toe : wie een kuil graaft voor een ander ...
Marianne vind ik absoluut een van de betere personages in Thuis, al kan ik mij er zo nu en dan groen en geel aan ergeren. De actrice achter Marianne vind ik echt een vakvrouw! Gisteren was Marianne ook weer op dreef tot ze tot de ontdekking kwam dat ze bij een bepaald gezelschap beland was waar ze liever niet wilde zijn. Haar gezicht toen Geert meldde dat hij nog niet naar huis toe wilde gaan. Hilarisch!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
jessie V. schreef:Ze kreeg het nogal benauwd toen ze ontdekte bij wat voor mensen ze aan tafel zat, want ze was voor iets heel anders gekomen
wel, ik begon me af te vragen of zij die "swingers" gevraagd had, maar blijkbaar dus niet
Inderdaad, je zou het bijna zijn gaan denken...
Ik blijf het trouwens apart vinden dat ze pas zo laat door had wat er aan de hand was. En wat ging ze daar in vredesnaam doen? Ieder mens met een heel klein beetje verstand had daar toch gewoon weggebleven?
Marianne haalt met de dag idiotere streken uit, dat is een ding wat zeker is...
Maar goed, nou vraag ik me wel af hoe lang Geert op de bank mag slapen
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Ik heb me ook afgevraagd wat nou eigenlijk de bedoeling was van Marianne. Boeken onder een valse naam, daar moet een of andere streek op volgen. Zoals ze de laatste tijd bezig is verwacht je weer zoiets. Was dat niet haar bedoeling of is ze daar gewoon niet aan toe gekomen en had ze inderdaad heel andere plannen?
Kwast schreef:Ik denk dat Marianne gewoon wilde gaan kijken hoe en wat. Als ze onder haar eigen naar had geboekt was haar de toegang misschien wel geweigerd.
ze heeft er wel geen rekening gehouden dat de "ervaren swingers" blijkbaar ook onder een valse naam hotelkamers reserveren