Personage waar ik mij het meest aan erger

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Personage waar ik mij het meest aan erger

Bericht door Christel »

dani@home schreef:
Christel schreef:'k Had niet verwacht dat het ooit zou gebeuren, maar ik stoor me momenteel ongelofelijk aan Marianne. En dan vooral aan de manier waarop ze loopt te pushen wat Tom en Bianca betreft. Ik kan me voorstellen dat ze haar kleinkind niet kwijt wil, maar hoe ze Tom als een klein kind loopt te verwennen na alles wat hij gedaan heeft en hoe ze vervolgens verwacht dat Bianca hem alles wel eventjes vergeeft, vind ik ronduit ergerlijk. :?
Daar sluit ik me bij aan, ik vind het ook niet erg geloofwaardig.
Ik ook niet... Marianne bijvoorbeeld, heeft toch ook hersens? Tenminste, dat leek wel altijd zo... :razz:
Nu lijkt iedereen daar precies zijn verstand kwijt te zijn ofzo, en dat maakt de personages er niet leuker (en geloofwaardiger) op :? :(
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Eigenbelang eerst, dat is wat Mariane nu kenmerkt vind ik. als ik maar m'n kleinkind te zien krijg en al de rest mag door de toestand ongelukkig zijn. :?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

daffy duck schreef:Eigenbelang eerst, dat is wat Mariane nu kenmerkt vind ik. als ik maar m'n kleinkind te zien krijg en al de rest mag door de toestand ongelukkig zijn. :?
Dat denk ik nou toch ook niet helemaal... Volgens mij wil ze natuurlijk wel graag haar kleinkind zien (wat tot op zekere hoogte ook logisch is), maar ik denk ook dat ze dit doet voor Tom. Ze wil voor hem ook gewoon een "gelukkig gezinnetje" volgens mij, dus helemaal uit egoisme is het niet. Toch vind ik het wel vreemd (en ook heel irritant) dat ze daarbij over alles heenwalst alsof het niks is. Marianne heeft wel vaker aparte trekjes, maar dit vind ik weer het andere uiterste... :?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:
daffy duck schreef:Eigenbelang eerst, dat is wat Mariane nu kenmerkt vind ik. als ik maar m'n kleinkind te zien krijg en al de rest mag door de toestand ongelukkig zijn. :?
Dat denk ik nou toch ook niet helemaal... Volgens mij wil ze natuurlijk wel graag haar kleinkind zien (wat tot op zekere hoogte ook logisch is), maar ik denk ook dat ze dit doet voor Tom. Ze wil voor hem ook gewoon een "gelukkig gezinnetje" volgens mij, dus helemaal uit egoisme is het niet. Toch vind ik het wel vreemd (en ook heel irritant) dat ze daarbij over alles heenwalst alsof het niks is. Marianne heeft wel vaker aparte trekjes, maar dit vind ik weer het andere uiterste... :?
draait iedereen na een tijdje niet bij als het over de eigen kinderen gaat ?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik erger me aan Tom. De vroegere Tom was veel toffer.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:
Christel schreef:
draait iedereen na een tijdje niet bij als het over de eigen kinderen gaat ?
Tot op zekere hoogte denk ik dat ook wel, ja. Je kunt je kind ook niet blijven straffen natuurlijk, want daar schiet niemand iets mee op. Maar je hebt bijdraaien en bijdraaien. Marianne is niet gewoon "wat bijgedraaid" hè? Ze loopt zich soms zelfs uit te sloven om het Tom naar de zin te maken! Dat ze hem zijn fouten sneller vergeeft dan dat de andere mensen om hem heen dat doen, dat begrijp ik ook nog wel. Zelfs Barbara loopt Tom ook niet constant af te kafferen. Hij weet hoe zij over zijn acties denkt, en daar laat ze het bij. De "leefsfeer" zou er anders ook niet op vooruit gaan, aangezien ze elkaar elke dag zien. Maar dat Marianne al die fouten wel vergeten lijkt te zijn in zo'n korte tijd, en dat ze hem zelfs op handen lijkt te dragen af en toe, vind ik eerlijk gezegd niet eens bij Marianne passen en is ook vrij irritant. Dat is gewoon het andere uiterste vind ik. :?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Het is de tweede keer dat ik Mo hier noem. Hij is een loodgietersbedrijf begonnen, blijkbaar zonder enige kennis van zaken, want hij doet steeds dingen die zakelijk absoluut niet kunnen. Als Luc hem op dingen wijst doet hij bijzonder nijdig (waarom is hij toch altijd zo kwaad?), spreekt alles tegen en doet verder wat hij zelf wil. Dat gaat zo ver dat de zaak soms gesloten moet worden. Verpest de werksfeer tot bijna onmogelijk. Het rare vind ik, dat in het verhaal er toch geen reden is om zo nijdig en dwars als een klein kind rond te lopen. Ik snap er niks van.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Ik erger mij ook aan Mo en Kris. Ik zie die 2 echt niet graag bezig.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^Daar sluit ik me bij aan.
En ook ik begrijp niet waarom Mo steeds zo kwaad is om alles. Hij meet echt met 2 maten: hij en Kris mogen alles, en Luc moet zijn mond houden. En dat terwijl Luc daar de zaak gewoon recht houdt, want Mo is totaal niet zakelijk. :?
0 x
RuneThandy
Nog geen rang

Bericht door RuneThandy »

Ik vind het allemaal zo erg nog niet. Het geeft in elk geval leven op Sanitechniek.
En de combinatie Mo/Bram vind ik ook wel wat hebben. Bram haalt hem soms het bloed onder de nagels vandaan en dan verdwijnt Mo arabisch brabbelend ergens naar toe. :lol:
Ik vind dat allemaal wel geestig.

Maar Mo is inderdaad absoluut geen zakenman. En de strijd die je eigenlijk van het begin af aan tussen Luc en Mo al kon zien aankomen, is eindelijk aangebroken.
Wie gaat er winnen?
Ik denk dat Kris de schakel wordt. Als er straks iets met Bruno gebeurd, hoe kwaad gaat ze worden op Mo?
Zo kwaad dat ze haar aandelen verkoopt aan Luc?
Ik ben in elk geval nieuwsgierig hoe het de komende weken gaat worden daar.

Ik kan daarentegen Tom totaal niet uitstaan. En dat hele verhaal rond hem.
En Marianne begint me ook danig te vervelen. Daar had ik voor Tom erbij kwam totaal geen last van. Ik mocht haar altijd wel, maar de laatste tijd...

Ik heb het gevoel dat ze het karakter van bepaalde personages danig aan het wijzigen zijn. En niet ten goede.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

RuneThandy schreef:Ik kan daarentegen Tom totaal niet uitstaan. En dat hele verhaal rond hem.
En Marianne begint me ook danig te vervelen. Daar had ik voor Tom erbij kwam totaal geen last van. Ik mocht haar altijd wel, maar de laatste tijd...

Ik heb het gevoel dat ze het karakter van bepaalde personages danig aan het wijzigen zijn. En niet ten goede.
Ook daar ben ik het mee eens.
Het is wat mij betreft al begonnen met die (belachelijke) verhaallijn rond de adoptie van Sandrine, en daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Zowel de fam. Verbeek als de fam. Bastiaens wordt met de aflevering vervelender.. En al die toestanden worden ook steeds "ingewikkelder", waardoor ze eigenlijk allemaal wel een goede reden hebben om zo "vervelend" tegen elkaar te doen, maar daar worden de personages niet bepaald leuker op! Vooral Tom vind ik mateloos irritant. Van dat personage is niks meer over, en hij heeft eigenlijk geen één leuke eigenschap meer. Van mij mag hij vandaag nog vertrekken, misschien dat ze de rest dan ook weer normaal kunnen laten doen. :?
0 x
RuneThandy
Nog geen rang

Bericht door RuneThandy »

In de eerste twee series, die ik op DVD gezien heb, vond ik Tom een goed personage. Ik mocht hem graag.
En toen ik hoorde dat hij terug kwam, verheugde ik me daar op.
Maar de teleurstelling in de verandering van z'n personage werd steeds groter.
Z'n karakter is heel anders en ik vind ook niet dat Wim Stevens hem goed speelt.
Ik heb steeds het idee, dat hij niet weet hoe hij hem moet spelen. Of dat hij het moeilijk vindt om Donald Madder te vervangen.
Ik weet het ook niet prcies, maar van mij mogen ze Tom er onmiddelijk uitschrijven.
Maar dat zal wel niet gebeuren, nu hij opnieuw een relatie met Peggy begint.
Nog zo'n personage die ze naar de kl.... geholpen hebben.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Heb je wel gelijk in, elke mimiek op het gezicht van Tom is zo voorspelbaar, dat het banaal wordt ! :twisted:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ik erger me een beetje aan Jens eigenlijk momenteel.
Lijkt nu echt wel een leegloper te zijn die niet echt met z'n toekomst bezig is. Ik vond toch dat Paulien wat minder toegeeflijk mocht zijn vorige week.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

lord F. schreef:Ik erger me een beetje aan Jens eigenlijk momenteel.
Lijkt nu echt wel een leegloper te zijn die niet echt met z'n toekomst bezig is. Ik vond toch dat Paulien wat minder toegeeflijk mocht zijn vorige week.
misschien niet echt een leegloper. Iemand die wel ambitie heeft, zij het dan niet die richting dat z'n ouders hem in duwen. Eerder een muzikant, die het dan eventueel wel zou maken , moest hij wat meer in die richting kunnen verder gaan.
0 x
Gesloten