Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)

Bericht door ranske »

Beter gezegd kan niet.

Ze heeft als blonde spring in 't veld tussen die anderen dat onweerstaanbaar frisse leuke. De actrice speelt dat goed. Onbereikbaar voor Peter na 't eenmalig slippertje met zijn secretaresse.Verschijnt uit het niets vlak voor zijn huwelijk
onweerstaarbaar als altijd en Peter geruineerd. Uit liefde voor haar laat hij toe dat die vreselijke Rafael bij hen intrekt, hij baseert zich op vertrouwen en op het feit dat het haar halfbroer is. Gevolg is dat Femke die gast staat te verleiden met pikant ondergoed in de badkamer. Toen heb ik gevloekt ! Dan de seks. Hij zorgt zelfs voor haar abortus,'t kind
dat Peter zo verlangde. Ze kan op zich 'n goed hart hebben maar geen besef wat ze anderen aandoet. Ik denk dat ze
psychische beschadiging opliep als kind en daardoor niet om kan gaan met iets dat goed gaat.
0 x
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

Ik dacht dat ze een miskraam had toen ze zwanger was van Peter ? Zo werd dat toch gezegd in de tijd van de psychologe toen Peggy en Peter nog wilden adopteren.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Tja, dat Femke psychische beschadiging heeft opgelopen dat is nogal evident. Met zo'n moeder,heel die afschuwelijke geschiedenis met haar vader,Eddy die meer dan een keer aan haar heeft willen zitten...ge zou van minder hé.
Wat de miskraam betreft dacht ik dat het kwam door de "drankjes" van die smerige Rafael die echt wel de zoon van zijn vader was.
Maar goed, back to Tim. Ik heb gewoon nooit gevonden dat ze bij mekaar passen. Met Peter is dat anders, zij hebben ook alle twee geleden door de misdaden van Mike,en dat schept ook een band. En ik denk dat ze het allebei beseffen.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Sorry Taliver67, Rafael zorgde met zijn drankjes voor de miskraam zoals exsencon zegt.
Toen ze 'n kind verwachtte van Peter sloegen bij deze zwaar gestoorde de knoppen door.
Om terug bij Tim te komen, zijn geluk met die negatieve test was veel te kort.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

idd Taliver67, zoals exsencon hier zegt verwachtte Femke een kind van Peter.
Rafael lokte de miskraam uit omdat bij deze zwaar gestoorde de stoppen doorsloegen.
Terug naar Tim. Zonde dat zijn geluk met die negatieve test nog dezelfde dag die opdoffer kreeg.
0 x
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

Ik kijk nog maar 1 seizoen, ik wist dat niet. Thx voor de info :thumbup:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Sorry Tim, maar je kunt naar mijn mening niet goed een dronken man spelen, en wat een aanstellerig gedoe. Het is erg voor Tim omdat hij al eens bedrogen is, maar dit is geen oplossing en maakt van hem niet iemand om tot nu toe nog serieus te nemen.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ja, Tim is gewoon niet up to the task. Om Femke te hebben gaat hij anders uit de hoek moeten komen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Maar waarom zouden we hem nu niet meer serieus nemen? Iedereen is bovendien toch anders dronken?
Misschien is hij even zichzelf niet meer. Een nogal introvert mens uit zich nu eenmaal anders.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Wat ik grappig vond - omdat het hier op het forum al zo vaak is gezegd - was toen Tim zei: "dan nog met Peter die nooit lacht, heb je die ooit al eens zien lachen?"
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Crackers schreef:Wat ik grappig vond - omdat het hier op het forum al zo vaak is gezegd - was toen Tim zei: "dan nog met Peter die nooit lacht, heb je die ooit al eens zien lachen?"
Inderdaad! :lol:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

Femke is zelf ook niet echt een lachebekje hé, zo serieus dat die altijd is
0 x
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

Ik vond Tim nog het beste passen bij die vrouwelijke agente, Britta of hoe heette ze?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Crackers schreef:Wat ik grappig vond - omdat het hier op het forum al zo vaak is gezegd - was toen Tim zei: "dan nog met Peter die nooit lacht, heb je die ooit al eens zien lachen?"
ja, hij leest blijkbaar ook het Thuisforum. :mrgreen:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Devilex schreef:Ik vond Tim nog het beste passen bij die vrouwelijke agente, Britta of hoe heette ze?
Gitta !
0 x
Plaats reactie