vrees er ook een beetje voor. Voorzichtig pessimistisch hierbij. Natuurlijk is het niet goed te praten wat ze gedaan heeft. Maar het is zo echt van: we zetten dat oudje even bij het groot vuil zoals het gisteren eraan toe ging. Al die jaren van wel goed zorgen voor hem zomaar van tafel geveegd, haar huis verkocht en nu is zij helemaal afhankelijk van de beslissing van Sam, Tim en Joren. Is dit niet waar veel bejaarden voor vrezen als ze hun lot uit handen geven?? Raar gevoel hierbij!apestaart schreef: do 15 dec 2022, 09:35 Sam wil absoluut dat Joren wel nog naar huis komt en ik vrees dan ook dat zij haar moeder in een bejaardentehuis zal willen onderbrengen
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad...
Kortom; het wordt allemaal maar op een hoop gegooid, zonder fatsoenlijke nuances of voorgeschiedenis, en ik krijg het vervolgens koud van de manier waarop ze de personages op elkaar laten reageren. In welke situatie of verhaallijn dan ook.
Het is niks anders meer als bemoeizucht, egoïsme, roepen, tieren, liegen en bedriegen.
Nou... Prettige Feestdagen hoor!

Kortom; het wordt allemaal maar op een hoop gegooid, zonder fatsoenlijke nuances of voorgeschiedenis, en ik krijg het vervolgens koud van de manier waarop ze de personages op elkaar laten reageren. In welke situatie of verhaallijn dan ook.
Het is niks anders meer als bemoeizucht, egoïsme, roepen, tieren, liegen en bedriegen.
Nou... Prettige Feestdagen hoor!
3 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Wat een anti-climax! Zoals Tamara aan haar rug stond te wrijven op de achtergrond dacht ik dat die ter plaatse een miskraam zou krijgen. Maar dit? Nou, prettige kerst gewenst hoor. We kunnen van de ene begrafenis naar de andere. En ik heb het al eerder gezegd: Tamara en Bob zullen zelf met die baby "opgescheept" zitten
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Daar zal Lowie dan toch niet blij mee zijn. Of zijn "kinderwens"is, even snel als die opgekomen is, verdwenen
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Tenzij Tamara een miskraam krijgt - dat zie ik nog wel gebeuren.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
-
Thom
- Poster rang 2

- x 292
- x 447
Ik mag hopen dat de nieuwe productiehuis wat minder drama en meer verhaal gaat maken , want hoe het de laatste tijd geweest is, is echt beneden peil. Nuance mag blijkbaar niet , het moet echt "all the way" gaan , zoals hoe Paulien eruit geschreven is. Of hoe Joren zonder echt naar Veerle te willen luisteren, uitvloog tegen haar, met als gevolg een een hysterische huilende vrouw. Sam die blijkbaar echt geen hart heeft, en haar moeder, die stilaan steeds meer vergeetachtig buien heeft , van haar inmiddels vertrouwde omgeving wegstuurt. Om nog maar te zwijgen van dat er een taboe rust op vrijgezellen of bewust kinderloze vrouwen.
Hopelijk komen er snel betere tijden , want als je in het echt al wat opdoffers te verwerken hebt, is dit niet ontspannend om nog te volgen.
Hopelijk komen er snel betere tijden , want als je in het echt al wat opdoffers te verwerken hebt, is dit niet ontspannend om nog te volgen.
2 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Zou het nieuwe productiehuis hierin wel een verschil maken? Ik vrees dat daarvoor de scenaristen moeten vervangen worden.
Volgens de Wikipedia-pagina zijn dat er een 30-tal.
Maar waar Thuis vroeger een halfuurtje verstand op nul en ontspanning was, is het de laatste tijd wel ontzettend veel kommer, kwel en ellende.
Ik denk dat veel mensen nog kijken uit gewoonte en niet meer uit pure interesse.
Tenminste, dat geldt vaak wel voor mij.
Volgens de Wikipedia-pagina zijn dat er een 30-tal.
Maar waar Thuis vroeger een halfuurtje verstand op nul en ontspanning was, is het de laatste tijd wel ontzettend veel kommer, kwel en ellende.
Ik denk dat veel mensen nog kijken uit gewoonte en niet meer uit pure interesse.
3 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Kommer en kwel! als je die aflevering ontleedt kan je dan één minuutje geluk sprokkelen?? Jawel, op het moment dat Bob en Tamara hun nieuws mededelen.
Maar neen hé dat kan niet want 5 minuten daarna, klets, 't is weeral ellende! Vince en Peter, jaloerse Suske, blètende Veerle, scheldende Joren, jaloerse Eddy, scheidende Tilly,... bakje vol ellende!
Dit kan toch niet meer. Laat het iets luchtiger worden 
1 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat geldt voor mij ook.satine schreef: za 17 dec 2022, 11:46 Maar waar Thuis vroeger een halfuurtje verstand op nul en ontspanning was, is het de laatste tijd wel ontzettend veel kommer, kwel en ellende.
Als ik nog kijk, want dat doe ik tegenwoordig vaker niet dan wel.
Vrijdag toevallig het laatste stukje meegekregen, en dat was toch wel de klapper van de week moet ik zeggen.
Na het roepen en tieren tegen een huilende demente vrouw, kon dit er ook nog wel bij. Na de allesbehalve subtiele hints die we de afgelopen week al over die escaperoom kregen, viel aan je water aan te voelen dat er iets te gebeuren stond, maar dat het dit zou zijn had ik niet durven denken.
Ik ga Paulien niet missen, omdat ze er - vooral vanaf de breuk met Adil - al zo'n ongelofelijke egoïste van gemaakt hadden, en dan kwam daar die hele idiote toestand rond het kind van haar en Lowie nog bij, maar dat neemt niet weg dat ik haar echt wel een ander afscheid gegund had dan dit. En de kijkers ook...
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Ja maar dan wordt er geklaagd dat het teveel ketnet is of een te hoog FC kampioenen gehalte heeft
En wat vond ik er van vrijdag (heb wat gewacht met posten totdat de gemoederen wat bedaard zijn) : in het begin tenenkrommend met de vrolijke eierbende, fotooke maken van de vrolijke vrienden enz. Om daarna toch drama te krijgen, Harry die eindelijk Thilly dumpt, Vince die Peter's reputatie aan de schoolpoort naar de kl
1 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Paulien Snackaert (Tina Maerevoet)
Ik vind het wel raar dat er een glazen tafel in de escaperoom stond, keigevaarlijk ! Maar ms hadden Robin en Zihame die wel verplaatst tijdens hun 'inbraak' en wist het programma niet waar de tafel nu echt stond ?
Moderator bericht:
Moderator bericht:
Geen spoilers in deze topics
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vind het ook heel triestig nu, begrafenis van Elke (en veel mensen die er naartoe gaan die haar nooit gekend hebben ???), de alzheimer van Veerle, de dood van Paulien... Het boeleke van Lowie zal er ook wel niet komen vrees ik.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
zou kunnen als je het gehalte en niveau van humor aanhaalt zoals het nu en dan eens toevallig ertussen glipt. Maar waarom die wrede aftocht van Paulien. Liever haar misschien laten verdwijnen door een doorbraak met haar fotografie. Waar ze uitwijkt naar beter financiêle aanbiedingen of zo. Waarom moet het altijd zo drastisch en pessimistisch zijn. We hebben onze lading van wrede doden nu wel gehad. Paulien was er de oorzaak van de dood van onze Friends vriend. Ze maaien elkaar (en liefst jonge mensen) daar uit de weg dat het niet schoon meer is.martha schreef: zo 18 dec 2022, 15:50 a maar dan wordt er geklaagd dat het teveel ketnet is of een te hoog FC kampioenen gehalte heeft
1 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Er is nog een ander soort humor dan het jolige van Ketnet, of het afgezaagde, burleske van de Kampioenen.martha schreef: zo 18 dec 2022, 15:50 dan wordt er geklaagd dat het teveel ketnet is of een te hoog FC kampioenen gehalte heeft
En momenteel is 'de humor' enkel 'The Intervention' - of de uitspraken van Eddy.
Dat doet het voor mij niet als evenwicht-maker.
Er is gewoon te veel ellende op een hoop gegooid.
1 x