Ik weet niet zo of dat een "vrije keuze" is hé. Ze staat onder druk van zowel Ilias als haar mama die het onderwerp Vince al meermaals besproken hebben in de zin "die moet uit ons leven blijven". Febe is geen drie meer en heeft dit zeker al vaak opgevangen.satine schreef: za 26 nov 2022, 09:09 Mooi van Vicky dat ze niet wil dat Febe beïnvloed wordt in haar keuze in verband met haar papa, maar dat ze het kind in het gedacht laat dat de keuze volledig bij Febe ligt, blijf ik vreemd vinden.
Vandaar dat ze in Bar Madame tegen Ilias over Peter vertelde als "de man die me gaat helpen zodat ik mijn papa niet moet zien". Voor haar is de keuze duidelijk al gemaakt, al vrees ik dat het niet zo eenvoudig zal zijn...
Het beste dat kan gebeuren is dat beide dames even gaan samen zitten en besluiten om Waldek een lesje te leren, want hij is de grote inspirator van dit misselijk makend gedoe. Hij verdient dus geen van beiden, maar uiteraard is het verbijsterend dat Rosa - die hem al eeuwen kent - nog steeds in zijn doorzichtige truuken trapt.