Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
daffy duck schreef: wo 06 apr 2022, 23:16
Het enige dat niet klopt is de lay- out verzorgen. Zelfs bij uitgaven in eigen beheer wordt dat door diegene die de publicatie verzorgt, gedaan
Niet bij alle uitgevers, Marianne had beter de kleine lettertjes in haar contract moeten lezen, of laten nalezen door Tom, Karen of Dries. :
bragolin schreef: do 07 apr 2022, 20:53
Niet bij alle uitgevers
Blijkbaar hier wel, want ze heeft alleen maar doorlopende tekst gekregen. Zonder pagina nummering en hoofdstukken. Maar hij heeft er jammer genoeg niet teveel werk van gemaakt!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Ik vermoed dat ze gewoon een drukker heeft gevonden die zich ook "uitgever" noemt. Net zoals je je thesis of eindwerk laat afdrukken en inbinden. Daar moet je ook zelf de layout en paginanummers voorzien. En had ze trouwens ook niet om een hardcover gevraagd? Het zag er zeker niet zo uit.
heidiw schreef: vr 08 apr 2022, 17:21
En had ze trouwens ook niet om een hardcover gevraagd? Het zag er zeker niet zo uit.
Heb ik ook opgemerkt! Is gewoon gedrukt of nog minder dan een stationsromannetje, heel goedkoop en nu vrees ik dat er in het contract zal staan dat lay-out en paginering voor de auteur is. Normaal bij uitgave in eigen beheer en als het een beetje een uitgever is, wordt daar toch werk van gemaakt. Ze zal wel bij een kwakzalver terecht gekomen zijn!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Heidi, je leest mijn gedachten Moest er ook aan denken maar we hebben nog 2 dagen want de paasbrunch dat is altijd op tweede pasen. En het zal gezellig worden met een briesende Tim en een verontwaardigde Karin.
Ik weet niet of de aanwezigheid van Robin te verkiezen zou zijn boven het gescheld en geruzie van die twee. En dat wordt ze zelf ook nog regelmatig uitgekafferd door haar geliefde zoon of moet ze de sneren van Karin incasseren.