Christine Leysen (Daphne Paelinck)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Adil is blijkbaar de enige die Christine begrijpt en waar ze naar luistert. Anders tegenover iedereen: wel soms onaangepast sociaal gedrag. En zij is altijd de belangrijkste en voelt zich praktisch altijd het slachtoffer en achteruitgestelde in het verhaal. Moet moeilijk leven zijn op die manier.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Beetje belachelijk dat Christine boos is dat ze niet uitgenodigd was op het trouwfeest (dat er eigl niet was). Mijn beste maat sinds 45 jaar is ook heimelijk getrouwd, enkel (schoon)ouders erbij en gewoon op restaurant, hoewel ze geld genoeg hadden. Vond ik eerst ook niet leuk maar ik snap het wel.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Wanneer gaat Adil nu eens uitschieten naar zijn onverdraaglijke echtgenote ? Ik ben het zo beu dat gedoe :" jamaar schat" en dan een hoop zever ...

Moest hij toch maar eens ene keer uitvliegen, 't was misschien gedaan met haar oneindig gezaag en geklaag .
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik vrees ervoor Nounake, Christine is gewoon zo.
Alles moet rond haar draaien en als dat niet zo is, dan zal ze wel wringen tot het wel gebeurt.
Ze heeft ook totaal niet door dat haar geweldige vriendschap met Thilly maar van 1 kant komt.
Adil verdient een dikke pluim om het met haar uit te houden, hij moet haar wel heel graag zien.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Tiboko schreef: vr 10 feb 2023, 21:18 et besef dat zij niet voor Thilly betekent wat Thilly voor haar betekent is vanavond hard binnen gekomen. Ligt deels ook aan Thilly, die haar atijd in de waan heeft gelaten...
Dat was nu juist iets wat hier enkele weken terug door iemand geopperd werd ivm het feit dat Thilly geen teken van leven gaf toen ze aan haar zoveelste "wereldreis" begon.

Moest wel lachen en tegelijkertijd met de ogen rollen toen Christine uitriep dat Thilly nog voor haar getrouwd was :crazy: Maw het leek erop dat niemand maar dan ook niemand meer mag trouwen voor de 17de maart :lol: Dus mensen met trouwplannen, jullie zijn gewaarschuwd :lol:
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tiboko schreef: vr 10 feb 2023, 21:18 Het besef dat zij niet voor Thilly betekent wat Thilly voor haar betekent is vanavond hard binnen gekomen. Ligt deels ook aan Thilly, die haar atijd in de waan heeft gelaten...
Inderdaad...
Misschien vind ik dat nog wel storender aan dit hele gebeuren dan het gedrag van Christine zelf. Ze is constant zo drammerig en irrationeel als het op de eisen aan haar vrienden en Adil aankomt, en NIEMAND zegt daar ooit wat van. Ze staan allemaal met hun ogen te draaien om dan goedmoedig een keertje te grinniken dat Christine "gewoon zo is", terwijl ze normaal gesproken toch geen van allen op hun mondje gevallen zijn. Vooral Tamara en Thilly niet. Het is toch vreemd dat niemand een keertje uit de pan flipt en Christine eens klip en klaar zegt waar het op staat? :-?

Ik vond het heel lief en mooi om te zien hoe Adil haar (voor de zoveelste keer) opving na die teleurstelling in Bar Madam, maar de reden waarom hij dat moest doen, komt me persoonlijk wel een beetje de keel uit.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Eddy en Angèle aan dezelfde tafel als Marianne bij het huwelijk.
Komt helemaal goed! :D
3 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Vind het op zich al bijzonder dat Marianne werd uitgenodigd, ze heeft toch nul komma nul band met Adil en/of Christine ?

Zelfs Tom is al redelijk raar, welke huurder nodigt nu zijn huisbaas uit op zijn trouwreceptie, tenzij het vrienden zijn. Maar Tom is nu toch niet bepaald bevriend met Adil en al zeker niet met Christine, laat staan Karin.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Je moet toch lef hebben om je huisbaas in haar eigen huis op te zoeken en haar je ongezouten opinie te geven, over een zaak waar zij totaal de achtergrond niet kent. Zo zelfzeker van haar zaak en ik vond dat Karin daar relatief kalm onder bleef.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Karin is dan ook superieur.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

daffy duck schreef: za 25 feb 2023, 17:05 ik vond dat Karin daar relatief kalm onder bleef.
Misschien dat Adil gelijk zal hebben en dat Karin nog wel zoete wraak zal nemen.Wait & see. Maar als Christine iedere persoon die tegen haar kar rijdt zal verbieden om naar haar trouw te komen dan zou het we eens kunnen dat zij daar alleen zal staan.
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Karin had sowieso al geen zin om te komen, zei ze dat niet. Het feit dat die uitnodiging tussen de oude kranten lag, wijst ook in die richting.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

martha schreef: ma 27 feb 2023, 13:27 dan zou het we eens kunnen dat zij daar alleen zal staan.
<had ook al in die richting gedacht Martha!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Christine wordt nu wel heel karikaturaal. In het begin van haar bruiloftsplannen was het nog wel grappig af en toe, maar nu heb ik het gevoel dat ze toch een beetje van het pad aan het geraken is.
Geen enkel normaal mens neemt zo iemand nog serieus, toch?
Hoe die arme Adil dat volhoudt en er zo goed als nooit tegenin gaat, is mij een compleet raadsel.
1 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

satine schreef: di 28 feb 2023, 09:27 oe die arme Adil dat volhoudt en er zo goed als nooit tegenin gaat, is mij een compleet raadsel
Adil is een echte schotelvod ! Geen greintje zelfrespect of autoriteit !
0 x
Plaats reactie