Kaat Bomans (Leen Dendievel)
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Re: Franky Bomans (Jef Hoogmartens)
Inderdaad... Ik vond zijn reactie uiteindelijk ook zo slecht nog niet. Lief ook dat hij meteen bij Jana wilde blijven en gezond voor haar wilde koken. Hopelijk reageert Tibo even positief. 

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Ik vond de uitbarsting van Franky hilarisch gisterenavond. We hebben hier ferm gelachen
Eens een andere reactie dan die huilende stemmen.

0 x
-
- x 435
Vooral het moment waarop hij Jana imiteerde vond ik geweldig.martha schreef:Ik vond de uitbarsting van Franky hilarisch gisterenavond. We hebben hier ferm gelachenEens een andere reactie dan die huilende stemmen.

0 x
-
- Nog geen rang
Hopelijk reageert Tibo even positief.

Dat denk ik niet, die gaat ferm over de rooie gaan.
En als het uitkomt dat Franky het al een tijdje wist, en geen contact had opgenomen, dan gaat hij daar nog wat op kunnen neuten

Aan Franky gaan we idd wel een hele jong opa hebben. Hou oud is hij eigenlijk?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Vooral het moment waarop hij Jana imiteerde vond ik geweldig.
[/quote]
Ik ook ! Blij dat er eindelijk eens echt pit zit in Franky en dat hij zijn "poepie"rol achterwege laat ! Hij was razend en tierde er op los, zoooo brgrijpelijk want hij weet dat hij een zaag van hier tot in Tokyo mag verwachten als Tibo thuis komt .

Ik ook ! Blij dat er eindelijk eens echt pit zit in Franky en dat hij zijn "poepie"rol achterwege laat ! Hij was razend en tierde er op los, zoooo brgrijpelijk want hij weet dat hij een zaag van hier tot in Tokyo mag verwachten als Tibo thuis komt .

0 x
-
- Nog geen rang
Indeed Franky sans Tibo is een velen malen interessanter personage...maar ja vanaf volgende week is het weer voorbij.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ook ik heb genoten van die uitbarstingLeWallon schreef:Vooral het moment waarop hij Jana imiteerde vond ik geweldig.martha schreef:Ik vond de uitbarsting van Franky hilarisch gisterenavond. We hebben hier ferm gelachenEens een andere reactie dan die huilende stemmen.

En inderdaad, Franky is zonder Tibo een stuk leuker!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Amiche
- Poster rang 2
Quote: En inderdaad, Franky is zonder Tibo een stuk leuker!
En toch is dit de laatste post in zijn topic; 19 jan. Dit zegt wel wat.
En verder: Zijn nieuwe werk is niet echt interessant, Tibo weer terug geeft niet veel boeiende ontwikkeling bij Franky, Bram weer terug doet zelfs niet veel voor zijn persoontje.
Dus toch een ingezakt typje. Het vuurwerk met Luc en Frank erbij (bij Sanitechniek) was toch leuker.
Frens doet helemaal niks voor de personages, ook niet voor Jens en Julia en er komen ook haast geen vaste personen daar eten of 'hangen'.
En toch is dit de laatste post in zijn topic; 19 jan. Dit zegt wel wat.
En verder: Zijn nieuwe werk is niet echt interessant, Tibo weer terug geeft niet veel boeiende ontwikkeling bij Franky, Bram weer terug doet zelfs niet veel voor zijn persoontje.
Dus toch een ingezakt typje. Het vuurwerk met Luc en Frank erbij (bij Sanitechniek) was toch leuker.
Frens doet helemaal niks voor de personages, ook niet voor Jens en Julia en er komen ook haast geen vaste personen daar eten of 'hangen'.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Franky zit wel in een heel lastig parket. Hij kan ook moeilijk kiezen tussen zijn beste maat en zijn partner. En als je op die leeftijd al grootvader moet spelen. Ik denk niet dat hij uit die situatie geraakt, tenzij hij het uitmaakt.
0 x
-
- x 435
Hopen dat hij dat laatste eens gaat doen. (Ik zie het nog gebeuren in het seizoenslot.)johan1969 schreef:Franky zit wel in een heel lastig parket. Hij kan ook moeilijk kiezen tussen zijn beste maat en zijn partner. En als je op die leeftijd al grootvader moet spelen. Ik denk niet dat hij uit die situatie geraakt, tenzij hij het uitmaakt.
0 x
-
- x 435
Hopelijk gaan ze eindelijk es inzien dat ze elkaar echt graag zien en dat ze samen horen, althans dat vind ik. Mooi koppelke in thuis al zagen ze wel wat veel.
0 x
-
- Nog geen rang
Mooi koppel? Ik vind het een verschrikkelijk koppel.ik kan niet wachten tot de.dag dat ze.inzien dat ze elkaar niet graag zien.
0 x
-
- x 435
En dat we "poepie" niet meer moeten horen!osssver schreef:Mooi koppel? Ik vind het een verschrikkelijk koppel.ik kan niet wachten tot de.dag dat ze.inzien dat ze elkaar niet graag zien.
0 x
-
- Poster rang 3
Vind ik ook, zeker in het begin, toen Tibo nog niet zo dramaqueen-achtig deed. Nu mag Tibo voor mijn part zijn spullen pakken en oprotten.osssver schreef:Mooi koppel? Ik vind het een verschrikkelijk koppel.ik kan niet wachten tot de.dag dat ze.inzien dat ze elkaar niet graag zien.
0 x

-
- x 435
Als Tibo zo tegen Franky blijft doen dan zie ik hun huwelijk het einde van het seizoen niet halen.
0 x