Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
linsey
- Nog geen rang
-
Lazylady
- x 435
Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
Ik vond het vreemd dat ze Dr. Ann zo onbeleefd wegstuurde. Normaal is Femke zo'n zachtaardig meisje...
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Ik vond dat niet zo vreemd - het laatste wat Femke nu wil, is dat iemand denkt dat ze geestelijk niet helemaal in orde is, wat ik zeker wel begrijp, gezien de omstandigheden.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
^ Dat begrijp ik ook wel eigenlijk. Bovendien zou ze volgens mij het liefste ongezien "gewoon verdergaan". Nu zijn alle ogen op haar gericht, en dat moet nogal vreemd en vervelend voelen, zeker na alles wat er gebeurd is.
Als ze in elk geval maar uitkijkt met die "peppilletjes" die ze van Ann voorgeschreven heeft gekregen, want zo'n soort pijnstillers kunnen ook verslavend werken volgens mij..
Als ze in elk geval maar uitkijkt met die "peppilletjes" die ze van Ann voorgeschreven heeft gekregen, want zo'n soort pijnstillers kunnen ook verslavend werken volgens mij..
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Lazylady
- x 435
Hmm, zo had ik het nog niet bekeken.

Inderdaad. Ze deed zo... Een beetje manisch zelf, zou ik zeggen. Ik vrees er al voor (die verslaving)...Christel schreef:Als ze in elk geval maar uitkijkt met die "peppilletjes" die ze van Ann voorgeschreven heeft gekregen, want zo'n soort pijnstillers kunnen ook verslavend werken volgens mij..
0 x
-
linsey
- Nog geen rang
tja het zou best kunnen maar ik hoop dat dat nooit gaat gebeuren!
0 x
- Sasha
- Poster rang 1

Arme Femke , ik denk dat ze nu wel de enormiteit van haar daden beseft. Vind het echt erg voor haar.
Ze heeft inderdaad een grote fout gemaakt , en de schuld ligt ook voor een groot deel bij haar. Maar toch. Bijna iedereen keert zich nu tegen haar , iedereen bekijkt haar anders , praat over haar , wat ze zelf ook wel zal beseffen. En ze is nu ook alles kwijt. Peter , haar kindje...
En ik vrees dat het niet meteen de goede kant gaat opgaan met haar , ik denk persoonlijk dat ze nog dieper zal vallen eer het beter gaat gaan.
Hoop wel dat de schrijvers Femke volgend jaar terug een sterker personage maken , weer dat personage van vroeger. Niet dat naïve hulpeloze meisje dat ze er de laatste 2 jaar van gemaakt hebben ! Ik wil de oude Femke terug , die geen blad voor de mond neemt en zich niet laat doen.
Ze heeft inderdaad een grote fout gemaakt , en de schuld ligt ook voor een groot deel bij haar. Maar toch. Bijna iedereen keert zich nu tegen haar , iedereen bekijkt haar anders , praat over haar , wat ze zelf ook wel zal beseffen. En ze is nu ook alles kwijt. Peter , haar kindje...
En ik vrees dat het niet meteen de goede kant gaat opgaan met haar , ik denk persoonlijk dat ze nog dieper zal vallen eer het beter gaat gaan.
Hoop wel dat de schrijvers Femke volgend jaar terug een sterker personage maken , weer dat personage van vroeger. Niet dat naïve hulpeloze meisje dat ze er de laatste 2 jaar van gemaakt hebben ! Ik wil de oude Femke terug , die geen blad voor de mond neemt en zich niet laat doen.
0 x
-
Rieka
- x 435
Ik ook!Sasha schreef: Ik wil de oude Femke terug , die geen blad voor de mond neemt en zich niet laat doen.
0 x
-
Shaantjeeuhn
- Nog geen rang
-
Lazylady
- x 435
Pff, wat is Femke toch zielig geworden en nu is ze al verslaafd aan die pillen. Eigenlijk kan ik er toch niet zoveel compassie mee hebben, want uiteindelijk heeft ze Rafaël toch maar laten doen met haar en ze wou het zelf ook!
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Ze heeft inderdaad wel een en ander aan zichzelf te danken.
Jammer genoeg staat er aan verliefdheid geen aan-en-uit-knopje.
Maar ergens heb ik toch wel medelijden met haar - verliefd worden op de verkeerde persoon kan je duur te staan komen.
En daar kies je niet voor, dat overkomt je gewoon.
edit: en je kan ook niet zeggen dat ze het allemaal zonder slag of stoot heeft laten gebeuren - misschien waren haar acties te laat, maar ze heeft toch geprobeerd te redden wat er nog te redden viel.
Jammer genoeg was Rafael veel en veel gestoorder dan zij dacht.
Maar ergens heb ik toch wel medelijden met haar - verliefd worden op de verkeerde persoon kan je duur te staan komen.
edit: en je kan ook niet zeggen dat ze het allemaal zonder slag of stoot heeft laten gebeuren - misschien waren haar acties te laat, maar ze heeft toch geprobeerd te redden wat er nog te redden viel.
Jammer genoeg was Rafael veel en veel gestoorder dan zij dacht.
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
hoe is ze zo'n slappe vod kunnen worden?Lazylady schreef:Pff, wat is Femke toch zielig geworden en nu is ze al verslaafd aan die pillen. Eigenlijk kan ik er toch niet zoveel compassie mee hebben, want uiteindelijk heeft ze Rafaël toch maar laten doen met haar en ze wou het zelf ook!
0 x
-
Lazylady
- x 435
Dat is waar, maar waarom had ze dan niet genoeg aan Peter? Zo'n brave man!satine schreef:Ze heeft inderdaad wel een en ander aan zichzelf te danken.
Tja, misschien passen ze niet samen...
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Ik heb de relatie Femke/Peter nooit gesnapt, die passen totaal niet bij elkaar.
Femke heeft iemand nodig die met haar lacht en onbezorgd is (of tenminste was) zoals zij zelf.
Maar Peter is zo statisch, zo ontzettend saai - heeft die man al ooit hardop gelachen eigenlijk?
En een brave man is geen garantie voor een goede relatie, tenzij je graag een sloef in huis hebt.
Femke heeft iemand nodig die met haar lacht en onbezorgd is (of tenminste was) zoals zij zelf.
Maar Peter is zo statisch, zo ontzettend saai - heeft die man al ooit hardop gelachen eigenlijk?
En een brave man is geen garantie voor een goede relatie, tenzij je graag een sloef in huis hebt.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Als Rafaël nu niet en ziek en haar halfbroer was geweest, had hij misschien wel de ideale partner voor haar kunnen zijn. Hij had ook meer dezelfde leeftijd enz.
0 x