Jens De Belder (Jelle Cleymans)
-
- Nog geen rang
Re: Jens De Belder (Jelle Cleymans)
De personages om Jens heen (Tim, Femke, Julia, Franky) maken nu heel veel mee. Daarom is het wel fijn dat er nog een personage is dat de rust bewaard en goede raad kan uitdelen. Waldek heeft in de Zus&Zo een vergelijkbare rol. In het volgend seizoen zullen Jens en Waldek mischien weer centraler staan.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Jens mien jonge, zwaai het scepter maar!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Crackers
- Poster rang 5
Arme Jens! Femke weg en aan Franky heeft hij ook niet veel meer. Hij moet daar nu alles alleen doen.
Hopelijk slaagt hij er in de spaghetti warm te houden, want de pasta in een vergiet boven een glazen kom en de saus in een kom die staat af te koelen er naast moet dat niet makkelijk zijn. En dan nog eens zonder tapinstallatie, die jongen heeft het niet getroffen en hij mag iedereen troosten en bedaren: Tim, Franky, Tibo en wie kijkt er naar hem om? Juist ja, niemand!
Hopelijk slaagt hij er in de spaghetti warm te houden, want de pasta in een vergiet boven een glazen kom en de saus in een kom die staat af te koelen er naast moet dat niet makkelijk zijn. En dan nog eens zonder tapinstallatie, die jongen heeft het niet getroffen en hij mag iedereen troosten en bedaren: Tim, Franky, Tibo en wie kijkt er naar hem om? Juist ja, niemand!
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vond t wel grappig dat hij zei 'straks zit iedereen die we kennen, in de bak'.
0 x
-
- x 435
Waar moeit die zich toch eigenlijk altijd mee? Die kerel moet echt dringend zelf eens een lief vinden...
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Soms komt dat vlugger dan je denkt, helemaal onverwachtLazylady schreef:Waar moeit die zich toch eigenlijk altijd mee? Die kerel moet echt dringend zelf eens een lief vinden...

0 x
-
- x 435
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Jens moet ook wel eens ingrijpen, he. Hij staat er constant alleen voor door dat gedoe met Franky en co.
Ik vind Jens er wel op vooruit gegaan, sinds hij terug is.
Ik vind Jens er wel op vooruit gegaan, sinds hij terug is.
0 x
-
- x 435
^ Natuurlijk, maar dit gaat om iets persoonlijks. Daar zou hij zich toch beter buiten houden.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Bovendien was er nog geen volk in de Frens, druk was het dus niet.Lazylady schreef:^ Natuurlijk, maar dit gaat om iets persoonlijks. Daar zou hij zich toch beter buiten houden.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
De Frens lijkt wel n bordeel. t Personeel staat er te smossen met klanten. Er wordt ruzie gemaakt over privezaken. Soms vallen er dronken mensen binnen (Nancy) om van hun oren te maken.
In zo'n cafe zou ik toch niet meer komen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Als dat "persoonlijk" zich afspeelt op zijn werkvloer, kan hij er zeker wel iets van zeggen.
0 x
-
- Nog geen rang
-
- x 435
Ik wel, als 't om Nancy en Jens en anderen van "Thuis" gaat.johan1969 schreef:De Frens lijkt wel n bordeel. t Personeel staat er te smossen met klanten. Er wordt ruzie gemaakt over privezaken. Soms vallen er dronken mensen binnen (Nancy) om van hun oren te maken.

0 x
-
- Poster rang 1
De cafés in Thuis krijgen het vaak hard te verduren. IRL zou daar toch geen kat meer komen. 

0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar