Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
					Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
	Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kwast
 - Poster rang 5

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Ik vind Peter maar een trieste plant. In elk geval kan hij wel beter vechten dan Tom. Tom slaat gewoon maar ergens tussen het hangend zwaardstuk en het bekken terwijl Peter gewoon vol zijn vuist in de sloffenfabriek van Tom ramde. Overige vind ik dat Peter heel verstandig reageerde door in eerste instantie niet in te gaan op het vrij worstel verzoek van Tom.

0 x

"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt

Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- johan1969
 - Poster rang 5

- x 26
 - x 276

Blijkbaar wordt vergeten dat Tom nog altijd de chef is van Peter. Hij kan hem altijd zo ontslaan, zeker met een doktersbriefje van zijn zus om de verwondingen te beschrijven.

0 x

- satine
 - Poster rang 5

- x 1667
 - x 2572

Blijkbaar wordt vergeten dat Tom het gevecht zelf heeft uitgelokt, in het bijzijn van getuigen?

0 x

- 
				Lazylady
 - x 435

Yes - Peter zelf wou niet.satine schreef:Blijkbaar wordt vergeten dat Tom het gevecht zelf heeft uitgelokt, in het bijzijn van getuigen?
	0 x

- johan1969
 - Poster rang 5

- x 26
 - x 276

Ik heb de vechtscene nogal rap doorgespoeld omdat ik ze zo zielig vond.satine schreef:Blijkbaar wordt vergeten dat Tom het gevecht zelf heeft uitgelokt, in het bijzijn van getuigen?
Zelfs als Tom het zelf heeft uitgelokt, denk ik niet dat dat hun werkrelatie verbetert.
	0 x

- fan_van_marianne
 - Poster rang 2

Wat een zielig gevecht  

0 x

Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...

- 
				Evapierco
 - Nog geen rang

Ze wist niet dat Mike haar vader was he...johan1969 schreef:Of Peter Peggy gebruikte om wraak te nemen, weet ik niet. Ik vind wel dat ze totaal niet bij mekaar passen.
Femkes opmerking ivm het aantal partners van Peggy was niet gepast. En zij doet het ook niet zo goed, zij doet het met haar familie : vader, broer ...
	0 x

- Peter Jansens
 - Poster rang 2

johan1969 schreef:Blijkbaar wordt vergeten dat Tom nog altijd de chef is van Peter. Hij kan hem altijd zo ontslaan, zeker met een doktersbriefje van zijn zus om de verwondingen te beschrijven.
Dit had het Thuis-proces van de eeuw kunnen zijn, twee topadvocaten (wel ja, dat denken ze toch) die mekaar in de rechtszaal bekampen om een ordinaire liefdesruzie. Slagen en verwondingen, onrechtmatig ontslag, maar ook... ongepast gedrag op de werkvloer en als kers op de pudding: Peter die uitbrengt dat Tom Guy geeft aangezet tot meineed...satine schreef:Blijkbaar wordt vergeten dat Tom het gevecht zelf heeft uitgelokt, in het bijzijn van getuigen?
	0 x

Niet pikken, wel nitpicken.

- eefjje
 - Nog geen rang

Ik vind het wel een groot verschil in uiterlijk zijn vriendinnen Sofie bastiaens en peggy

0 x

- 
				Ella-Elise
 - Nog geen rang

Ja dat vind ik ook, ik vond Peggy altijd zo'n beetje nonchalanter. Sofie, Nina en Femke, de vriendinnen die Peter de voorbije seizoenen had vond ik knapper. Maar goed, tijd voor verandering zeker.eefjje schreef:Ik vind het wel een groot verschil in uiterlijk zijn vriendinnen Sofie bastiaens en peggy
	0 x

- smurfin
 - Poster rang 2

- Sasha
 - Poster rang 1

Ik vond Peter zijn opmerkingen er VER over ! 
Ja , Femke heeft een grote fout gemaakt. Ze nam er eindelijk verantwoordelijk voor en biedde haar oprechte excuses aan.
En dan noemt hij haar een smerig rotwijf.
  Precies of hij is Mr. Perfect. Maar dat vergeet hij blijkbaar wel. 
En dan die opmerking van 'dan zijn we er eindelijk van af' toen Peggy zei dat ze haar eigen misschien iets ging aan doen vond ik ook absoluut niet kennen.
Zak.

Ja , Femke heeft een grote fout gemaakt. Ze nam er eindelijk verantwoordelijk voor en biedde haar oprechte excuses aan.
En dan noemt hij haar een smerig rotwijf.
En dan die opmerking van 'dan zijn we er eindelijk van af' toen Peggy zei dat ze haar eigen misschien iets ging aan doen vond ik ook absoluut niet kennen.
Zak.
	0 x

- Ganja
 - Poster rang 3

Helemaal mee eens.Sasha schreef:Ik vond Peter zijn opmerkingen er VER over !
En dan noemt hij haar een smerig rotwijf.Precies of hij is Mr. Perfect. Maar dat vergeet hij blijkbaar wel.
Zak.
	0 x

- 
				jessie V.
 - Poster rang 5

- x 694
 - x 532

- Christel
 - Poster rang 5

- x 3251
 - x 1602

Femke had hen inderdaad beter met rust gelaten...
Peter's reactie was wel nogal heftig. Misschien toch ook wel een duidelijk teken dat hij nog totaal niet over Femke heen is, ook al heeft hij Peggy nu.

Peter's reactie was wel nogal heftig. Misschien toch ook wel een duidelijk teken dat hij nog totaal niet over Femke heen is, ook al heeft hij Peggy nu.
	0 x

Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..