Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Emma, omdat ze over Marianne blijft praten als 'heks' terwijl ze eigenlijk -in dit geval- niets verkeerd gedaan heeft. Haar o zo lieve oma is diegene die Geert vermoord heeft. Maar daar staat ze precies niet bij stil
En Tom én Ann die Marianne alles kwalijk nemen, zoals nu ook met de verkoop. Zelfs wanneer Marianne uitlegt dat het allemaal anoniem gegaan is en dat ze pas op het einde wist dat de koper Tom was (en dus niet wist wie de andere kandidaten waren) nemen ze het haar kwalijk. Ze zouden het beter zichzelf kwalijk nemen, om broer en zus te zijn communiceren ze niet al te veel...
Vier ineens, eerlijk te verdelen voor ieder personage dat meedeed aan de cocktailproeverij voor kleuters. Renzo weer op zijn best met zijn gebruikelijke Bassie&Adriaan-humor, het giechelduo dat deed alsof alles toch zo onweerstaanbaar grappig was, en zelfs Lowie deed pogingen in die richting.
Dat vind ik toch geen lappen waard, dat is toch te streng, hoor. Je weet hoe Renzo is: grappen en grollen. En die meiden zijn gek genoeg om daarin mee te gaan.
In ieder geval wil Renzo er wel zijn schouders onder zetten.
jessie V. schreef:Dat vind ik toch geen lappen waard, dat is toch te streng, hoor. Je weet hoe Renzo is: grappen en grollen. En die meiden zijn gek genoeg om daarin mee te gaan.
In ieder geval wil Renzo er wel zijn schouders onder zetten.
De vruchteloze pogingen tot grappen en grollen van Renzo besmetten nu ook de aanwezige pubers uit het "studentenhuis". De lappen zijn méér dan verdiend.
Tijdens die (véél te lange) scène stelde ik mij trouwens hun gezicht voor als net dàn de sociale inspectie eens zou komen "kijken".
Van mij mag Renzo ook een dubbele portie krijgen.
Hij is doorgaans een opgewekt personage, maar deze week is het kinderachtige joligheid troef.
Eerst in de Zus en Zo met die klanten en dan gisteren in de Frens...
Als ik zie welk zorgeloos, luxueus leventje die "studenten" leiden, zonder enige bron van inkomsten, geef ik een lap aan iedereen die zo stom is te werken om een fatsoenlijk salaris bijeen te krabben.
Captain Cuckoo schreef:Als ik zie welk zorgeloos, luxueus leventje die "studenten" leiden, zonder enige bron van inkomsten, geef ik een lap aan iedereen die zo stom is te werken om een fatsoenlijk salaris bijeen te krabben.
Captain Cuckoo schreef:Als ik zie welk zorgeloos, luxueus leventje die "studenten" leiden, zonder enige bron van inkomsten, geef ik een lap aan iedereen die zo stom is te werken om een fatsoenlijk salaris bijeen te krabben.
Hoe? Ze werken toch in de Frens?
correctie: ze zijn in de Frens Wat die doen noem ik niet werken.
Een ferme lap voor Ann en Tom.
Marianne is geen heilige - verre van - maar zo spreek je niet tegen je moeder.
Zeker niet als je er aan denkt hoe vaak zij haar kinderen in het verleden uit de problemen heeft gehaald.
En Marianne heeft fouten gemaakt, heel zeker - maar dat neemt niet weg dat haar kinderen toch zouden mogen luisteren naar wat ze te vertellen heeft.
En boos zijn mag - maar het zou de lucht klaren.