lord F. schreef:Als je al 6-7 afleveringen op voorhand via de spoilers hier al weet dat iemand gaat dood gaan is het grappige dat je je begint af te vragen "Wanneer gaat die gast nu eindelijk doodgaan?"
@Glenny: ik moet je tegenspreken dat ze Jelle z'n exit te rap afgehaspeld hebben. Nu ik wist dat Jelle ging sterven vielen die gesprekken tussen hem en Frank over z'n moeder extra op. Alsof ze die verhaallijn eindelijk volledig wilden opklaren voor het personage weg was.
Toegegeven: ik lag bijna onder tafel van het lachen toen die overvallers binnen vielen in die juwelierszaak.
Zo vergezocht had ik het zelf niet kunnen bedenken.
ik vind het gewoon een jammerlijk einde voor een personage van zo een dienst...
Haja, en de prille huwelijksproblemen die last minute nog opgelost geraakten: toch een redelijk cliché plot voor een personage dat gaat verdwijnen.
Was het rond deze tijd dan dat Roel Vanderstukken opdook in Flikken?
Hoeveel afleveringen trouwens nog tot de seizoensfinale (en de volgende restyling)?
Het kan een gedacht zijn, maar heb toch de indruk dat ze redelijk rap afgestapt zijn van de nieuwe cameravoering van Hans Herbot (seizoen na bootontploffing). Het valt me wel op dat er regelmatig nog relatief grote namen van regisseurs verschijnen in de titels in het begin van de aflevering. Onlangs nog Geoffrey Enthoven van oa Hasta la vista.
ik denk dat ze nu al zitten waar Merel adieu zegt.... ze keert niet meer weer, ergens voelde je aankomen dat ze naar Roos zou gaan, indien ze de serie zou verlaten...
lord F. schreef:Waarom zijn die spoileraanduidingen altijd zo verleidelijk dat ik er niet kan aan weerstaan om erop te klikken?
dat heb je toch niet gedaan zeker ??
Helaas wel, maar kom, ik kijk al gans de tijd naar die herhalingen terwijl ik weet dat bepaalde personages ooit gaan sterven.
Komende week start ergens het Nieuwe seizoen zeker waar ook Geert Hunaerts zal opduiken?
jep, maar er is nog een verrassing in petto... let vooral op Peter binnenkort !
Ja, dat had je hier al verteld.
De acteur Karel Vingerhoets moest afhaken omwille van een gehoorschade. Verklaart waarom we van de acteur later niet zoveel meer "hoorden".
de laatste aflevering is met Robin op de kermis, maar ik weet niet hoe ver ze al zitten, ik heb nu pas de aflevering van Jelle die pleite is achter de kiezen.... maar het is niet zo dat de nieuwe generiek er komt met de start van het nieuwe seizoen. Het bewuste (het voorlaatste trouwens) seizoen startte destijds in september 2006 maar de nieuwe generiek kwam er pas in januari 2007. Waarom ? Geen idee. Wat ik wel weet is dat ze Jelle 8 maanden na diens uittrede en Merel 6 maand na haars nog steeds in de generiek lieten staan.... onnodig te vermelden dat dit compleet belachelijk was... De nieuwe generiek zelf is wel goed met dank aan Stan Van Samang maar helaas is dat ook het enige wat beter was, vanaf toen ging Wittekerke definitief de afgrond in....
Een inspiratieloze cliffhanger trouwens. Robin en Zapata die dreigen uit een reuzerad te vallen.
De grap zou nog zijn dat ze de volgende aflevering ook daadwerkelijk naar beneden vallen en te pletter storten.