Toen was voor haar wél duidelijk dat Luc niet helemaal zuiver op de graat is, maar nu zou ze hem zowat alles vergeven. Ik begrijp dat echt niet hoor...
Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
Ze komt in elk geval behoorlijk wanhopig over inderdaad. Zeker als je bedenkt dat ze ooit nog eens een bord spaghetti in Luc's schoot heeft gegooid omdat hij Guy bleef steunen.
Toen was voor haar wél duidelijk dat Luc niet helemaal zuiver op de graat is, maar nu zou ze hem zowat alles vergeven. Ik begrijp dat echt niet hoor...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Wallanderjunior
- x 435
ik begrijp er ook niets vanChristel schreef:Ze komt in elk geval behoorlijk wanhopig over inderdaad. Zeker als je bedenkt dat ze ooit nog eens een bord spaghetti in Luc's schoot heeft gegooid omdat hij Guy bleef steunen.
0 x
-
exsencon
- x 435
Dat moeten we toch zo dikwijls denken in Thuis...Wallanderjunior schreef:ik begrijp er ook niets vanzalig de armen van geest zullen we maar denken
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
ja idd - verstand op nul en kijken maar, zou ik zeggen...exsencon schreef:Dat moeten we toch zo dikwijls denken in Thuis...Wallanderjunior schreef:ik begrijp er ook niets vanzalig de armen van geest zullen we maar denken
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

- Sans
- Poster rang 1

Julia heb ik altijd een vrij sterke & slimme vrouw gevonden maar sinds ze met Luc samen was, is haar IQ blijkbaar gezakt. 
0 x
-
exsencon
- x 435
-
slipstreamdrive
- Nog geen rang
- x 1
Jammer genoeg is Simonne al lang vergeten dat ze ooit door Luc verkracht is geweest.
Als ze dat nu eens tegen Julia zou vertellen.
0 x
-
tvx1
- x 435
Daaraan heb ik ook al gedacht. Ik begrijp niet dat ze dat nog niet heeft aangehaald.slipstreamdrive schreef:Jammer genoeg is Simonne al lang vergeten dat ze ooit door Luc verkracht is geweest.![]()
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Een mens zou het bijna vergeten et al hetgeen Luc al gedaan heeft in Thuis.tvx1 schreef:Daaraan heb ik ook al gedacht. Ik begrijp niet dat ze dat nog niet heeft aangehaald.slipstreamdrive schreef:Jammer genoeg is Simonne al lang vergeten dat ze ooit door Luc verkracht is geweest.![]()
Maar misschien is Simonneke wel zo fair dat die verkrachtingszaak vergeten en vergeven heeft nadat Luc Franky z'n leven gered had (dat was toch destijds in die zin zo uitgesproken).
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
Met Kerstmis van dit seizoen was Simonne er nochtans ook van overtuigd dat Luc veranderd was, hij werd zelfs uitgenodigd aan de feestdis, ne mens kan zich ook al eens vergissen, toch!?lord F. schreef: Maar misschien is Simonneke wel zo fair dat die verkrachtingszaak vergeten en vergeven heeft nadat Luc Franky z'n leven gered had (dat was toch destijds in die zin zo uitgesproken).
@ Mona'ke
Het ging over ons, als kijker, niet over Djoelia.
Persoonlijk vind ik het toch maar normaal dat ze twijfelt, tenslotte is ze al een jaar in harmonie met dien mens samen en hij heeft haar in die tijd toch niet proberen te vermoorden
Nu is het natuurlijk wel zo dat Luc een ongemeen boosaardige schurk is, maar op uitzondering van Djoelia heeft intussen iedereen dat wel door he, hoewel - van de Kurt heb ik dienomtrent nog geen opmerking gehoord, wellicht was hij weer dronken
Serieus effe, ik vind dat ze het wel heel zwart-wit voorstellen deze week, het is alsof heel het dorp op de Luc zijn bloed aast, het lijkt wel alsof hij koelbloedig en met voorbedachten rade de Jack heeft vermoord.
0 x
-
tvx1
- x 435
En Bram en Jana natuurlijk ! Die hebben ook nog niets door.Tiboko schreef:Met Kerstmis van dit seizoen was Simonne er nochtans ook van overtuigd dat Luc veranderd was, hij werd zelfs uitgenodigd aan de feestdis, ne mens kan zich ook al eens vergissen, toch!?lord F. schreef: Maar misschien is Simonneke wel zo fair dat die verkrachtingszaak vergeten en vergeven heeft nadat Luc Franky z'n leven gered had (dat was toch destijds in die zin zo uitgesproken).
@ Mona'ke
Persoonlijk vind ik het toch maar normaal dat ze twijfelt, tenslotte is ze al een jaar in harmonie met dien mens samen en hij heeft haar in die tijd toch niet proberen te vermoorden![]()
Nu is het natuurlijk wel zo dat Luc een ongemeen boosaardige schurk is, maar op uitzondering van Djoelia heeft intussen iedereen dat wel door he, hoewel - van de Kurt heb ik dienomtrent nog geen opmerking gehoord, wellicht was hij weer dronken![]()
Wie weet... Hij drong wel héél erg hard aan om een nepboiler uit het magazijn te nemenTiboko schreef:Serieus effe, ik vind dat ze het wel heel zwart-wit voorstellen deze week, het is alsof heel het dorp op de Luc zijn bloed aast, het lijkt wel alsof hij koelbloedig en met voorbedachten rade de Jack heeft vermoord.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
Niks verbaast me nog van die kerel, hopelijk brengt hij morgen geen bom mee naar de trouw van Peggy en Peter 
0 x
- Sans
- Poster rang 1

Dat heb ik ook een tijd gedacht. Ik denk nu wel niet dat hij Jack dood wou.. maar misschien hoopte Luc wel dat er iets zou gebeuren met die boiler waardoor hij dan alle schuld in Frank z'n schoenen kon schuiven & die in de gevangenis zou belanden. Dan zou hij eindelijk, al dan niet tijdelijk, van z'n broer verlost zijn & tegelijkertijd is het wraak voor diens chantage met de brief van Leontien. Luc weet ook wel dat Frank vroeg of laat die brief zou hebben bovengehaald.tvx1 schreef:Wie weet... Hij drong wel héél erg hard aan om een nepboiler uit het magazijn te nemenTiboko schreef:Serieus effe, ik vind dat ze het wel heel zwart-wit voorstellen deze week, het is alsof heel het dorp op de Luc zijn bloed aast, het lijkt wel alsof hij koelbloedig en met voorbedachten rade de Jack heeft vermoord.
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

Dit snap ik even niet.Tiboko schreef:
@ Mona'ke
Mijn
0 x