Dat zou inderdaad ook kunnen, maar dan zou hij daar al die tijd toe hebben staan kijken... Dat lijkt me toch een beetje vreemd, niet?lord F. schreef:Zal wel de auto van die arme duts van een klant geweest zijn.
Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Ik heb me ook al afgevraagd waar die gebleven was. Denk dat Kurt hem flink knock-out heeft geslagen.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Dacht ik ook eerst, maar Kurt had hem weggejaagd. Die zal alleszins geen derde poging meer willen ondernemen gezien z'n eerste keer al redelijk vernederend voor hem was.jessie V. schreef:Ik heb me ook al afgevraagd waar die gebleven was. Denk dat Kurt hem flink knock-out heeft geslagen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Sans
- Poster rang 1

Trouwens in de Frens viel hij Mayra ook lastig.. Genoeg mensen die dat gezien hebben. En Jens heeft Kurt nog buiten gezet.lord F. schreef:Dacht ik ook eerst, maar Kurt had hem weggejaagd. Die zal alleszins geen derde poging meer willen ondernemen gezien z'n eerste keer al redelijk vernederend voor hem was.jessie V. schreef:Ik heb me ook al afgevraagd waar die gebleven was. Denk dat Kurt hem flink knock-out heeft geslagen.Maar wel een potentiële getuige moest blijken dat Kurt dood zou zijn.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Waldek heeft Mayra naar haar thuis gebracht en ik vraag me af hoe hij er dan in geslaagd is om zowel de taxi terug naar de zus &zo te rijden en wat hij gedaan heeft met de wagen van Kurt want die zagen wij gisteren duidelijk in beeld staan. En ik vrees dat Mayra Waldek gaat laten opdraaien voor datgene wat er met Kurt gebeurd is (verdronken/verdwenen/ergens zijn wonden aan het likken/zijn roes uitslapen).En dan weet Waldek nog niet dat Rosa hem nu scherp in de gaten gaat houden want dat vind ik ook zo raar dat Rosa niet als een helleveeg die foto's onder zijn neus geduwd heeft, zelfs als het al een gat in de nacht was.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2569
Ik meende uit het gesprek van gisteren tussen Waldek en Mayra op te maken dat zij zich van geen kwaad bewust zijn?
Dat zij er van uit gaan dat Kurt weggelopen is - en dat die dan (meer dan waarschijnlijk) achteraf zijn auto zal komen ophalen?
Maar niet dat hij in het water getuimeld is...
Dat zij er van uit gaan dat Kurt weggelopen is - en dat die dan (meer dan waarschijnlijk) achteraf zijn auto zal komen ophalen?
Maar niet dat hij in het water getuimeld is...
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Ik snap het niet helemaal meer. Mensen hier hebben toch een plons gehoord? Dan is er toch iets of iemand in het water terecht gekomen. Er zijn dan toch drie auto's in het spel. 2 taxi's en de auto van Kurt. Heeft Waldeck die dan allemaal op de plaats van bestemming gebracht. Als de politie op de plaats van de misdaad gaat kijken en als Kurt echt in het water gevallen zou zijn dan weten ze gelijk wie de dader is. Ik zei al, ik begrijp het niet helemaal. 
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

voor zover ik het goed gezien en gevolgd heb, heeft Waldek eerst Mayra naar huis gebracht met de taxi. Vervolgens met diezelfde taxi naar de Zus en zo gereden, en die daar op zijn plaats geparkeerd. Vervolgens te voet terug naar de Sluisstraat en daar de 2de taxi meegenomen. Dat 2de stuk hebben ze dus niet getoond, dat neem ik aan uit de woorden van Waldek die zegt dat hij voor de taxi's zal zorgen.
Waldek was immers pas rond half twee 's nachts thuis, zag er belabberd uit, was moe en had honger..
Of hij iets met de wagen van Kurt gedaan heeft ( dat was toch de blauwe wagen, die de doorgang op brug blokkeerde?) dat is dus niet geweten.
In ieder geval als die wagen daar is blijven staan, dan moet de politie die toch rap vinden.. en dan blijft de vraag : Waar is Kurt?
Maar zeker weten dat het gegaan is, zoals ik hierboven schrijf ... dat kan ik ook niet garanderen.
Waldek was immers pas rond half twee 's nachts thuis, zag er belabberd uit, was moe en had honger..
Of hij iets met de wagen van Kurt gedaan heeft ( dat was toch de blauwe wagen, die de doorgang op brug blokkeerde?) dat is dus niet geweten.
In ieder geval als die wagen daar is blijven staan, dan moet de politie die toch rap vinden.. en dan blijft de vraag : Waar is Kurt?
Maar zeker weten dat het gegaan is, zoals ik hierboven schrijf ... dat kan ik ook niet garanderen.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Bedankt voor de uitleg. Ik heb waarschijnlijk zitten slapen.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Wel straf wel dat hij nu pas tot de conclusie kwam dat Kurt mss verdronken is.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Chapeau Waldek! 
Maar natuurlijk gaat het nu niet makkelijk worden met Judith en de kinderen...
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Hij heeft zich nog niet aangegeven hè. Maar idd chapeau dat hij toch meer een geweten heeft dan mayra.Lazylady schreef:Chapeau Waldek!
0 x
-
Lazylady
- x 435
-
kattebel-nl
- Nog geen rang
Inderdaad waldek is een eerlijke man alleen niet slim dat hij zolang gezwegen heeft, en idd mayra gaat vast zwijgen...lord F. schreef:Hij heeft zich nog niet aangegeven hè. Maar idd chapeau dat hij toch meer een geweten heeft dan mayra.Lazylady schreef:Chapeau Waldek!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja, als hij het aan Rosa bekent had hij het nog beter in de gazet gezet. 
0 x
Potentia Principatum