Jens wou meer dan dat hé.osssver schreef:Ja inderdaad, een one night stand met een mooie vrouw, balen!!
Jens De Belder (Jelle Cleymans)
-
- x 435
Re: Jens De Belder (Jelle Cleymans)
0 x
-
- x 435
Ik vind het spijtig dat het personage Jens sinds zijn terugkomst maar op de achtergrond blijft.
0 x
- Flannery
- Nog geen rang
Tja, er is al een ruim aanbod aan verhaallijnen hé, maar ze zullen hem nog wel nodig hebben in de toekomst...
0 x
-
- x 435
Zijn personage en zijn verhaallijnen waren ook nauw verbonden met Paulien en Katrien. Sinds hun vertrek is zijn personage inderdaad wat naar de achtergrond verdwenen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Misschien heeft het er ook mee te maken dat Jelle Cleymans nogal vaak in musicals optreedt de laatste tijd. Dan kan je ook geen spannende verhaallijn hebben, lijkt mij.
0 x
-
- x 435
Best mogelijk!jessie V. schreef:Misschien heeft het er ook mee te maken dat Jelle Cleymans nogal vaak in musicals optreedt de laatste tijd. Dan kan je ook geen spannende verhaallijn hebben, lijkt mij.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
-
- x 435
jessie V. schreef:Nee hoeft niet. Hij is een beetje in de wacht gezet.

0 x
-
- x 435
-
- x 435
Het was afgesproken tussen hem en Nancy. Wel mooi geprobeerd maar nutteloos m.i.
0 x
- Flannery
- Nog geen rang
Het heeft toch een lichte dooi in de situatie doen ontstaan, had ik de indruk...exsencon schreef:Het was afgesproken tussen hem en Nancy. Wel mooi geprobeerd maar nutteloos m.i.
0 x
-
- x 435
Die indruk had ik ook !Flannery schreef:Het heeft toch een lichte dooi in de situatie doen ontstaan, had ik de indruk...exsencon schreef:Het was afgesproken tussen hem en Nancy. Wel mooi geprobeerd maar nutteloos m.i.
0 x
-
- x 435
Waar is de oude Jens gebleven van in de tijd. Deze is zo flets en flauw geworden. Zo flets als de Frens.
0 x