Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Judith kon moeilijk nog een andere psycholoog aanraden, dat is niet opportuun.
Ze heeft duidelijk gezegd dat Tim vooral moet blijven praten met zijn therapeut.
Op dit moment maakt Sam zich vooral zorgen over het feit dat Tim niet (goed) slaapt en dus oververmoeid geraakt.
Dan is een licht slaapmiddel inderdaad een oplossing en dat had Sam zonder voorschrift ook kunnen halen bij de apotheek of online.
Alleen geeft Judith er blijkbaar de voorkeur aan om iets aan te raden.
Tenminste, zo zie ik dit.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Iets anders.

Judith is sinds een jaar of zo spoedarts in een ziekenhuis. Mag zij buiten haar werkuren daar nog wel als arts gewone huisbezoeken afleggen, zoals bij Sam gisteren? En stond ze niet al even op non actief, in afwachting dat de rechtszaak zijn beslag kent?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik denk toch dat er een verschil is tussen officieel naar een patiënt gaan of een goede raad geven aan een vriend.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik dacht dat Judith zichzelf op non-actief gezet had in het ziekenhuis.
Maar ze blijft natuurlijk wel dokter.

Een van onze buren is spoedarts en die heeft een paar jaar terug bij mijn zoon een paar hechtingen verwijderd.
Dus ik denk wel dat het mag.
Uiteindelijk ging het bij Veerle ook gewoon om wondverzorging.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Is ook heel verwonderlijk dat in de rechtbank de beklaagde wordt buitengezet! Nooit van gehoord!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

daffy duck schreef: di 13 sep 2022, 22:59 Is ook heel verwonderlijk dat in de rechtbank de beklaagde wordt buitengezet! Nooit van gehoord!
Tja, als de beklaagde zijn/haar manieren niet houdt en de boel op stelten zet dan moet de rechter wel zulke maatregelen nemen, het is tenslotte nog altijd een rechtszaal en geen vismarkt hé.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Denk dat ze net geprovoceerd werd door de tegenpartij om aan te tonen dat ze heel emotioneel is en dus in moeilijke momenten wel eens haar koelbloedigheid kon verliezen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tiboko schreef: wo 14 sep 2022, 16:24 Denk dat ze net geprovoceerd werd door de tegenpartij om aan te tonen dat ze heel emotioneel is en dus in moeilijke momenten wel eens haar koelbloedigheid kon verliezen.
Uiteraard! Heel jammer dat ze daar perfect in geslaagd zijn...

Hoewel ik kan begrijpen dat Judith het rood zag worden voor haar ogen, heb ik toch echt even zitten zuchten. Het vereist misschien moeite om je in te houden als je door het slijk getrokken wordt, maar wat had ze dan verwacht toen ze daar naar binnen ging?
Dat ze daar de loftrompet over haar zouden afsteken of de zaken eerlijk zouden voorspiegelen? :-?
Een béétje zelfbeheersing had wel gemogen, vind ik... :doh: :silent:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Icarus123
Nog geen rang
x 18
x 49

Bericht door Icarus123 »

Gisteren komt Sam over haar toeren binnen: ze is net nog rondgereden en heeft Veerle niet gevonden. Nog geen 10 seconden later komen Frank (die blijkbaar de deur heeft opengedaan), Dieter en Veerle binnen. Hoe heeft Sam hen niet gezien voor het huis? Heel bizar gezien Veerle traag wandelt en ze haar met een politiebusje hebben gebracht. Raar...
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Ik heb zo soms het idee dat werken in Thuis totaal niet overeenstemt met werken in de werkelijkheid. De druivenpluk!!! Alle hens aan dek, iedereen wordt gecharterd,....en Niels... die eigenlijk toch zo wat de spilfiguur lijkt te zijn om het boeltje daar draaiende te houden en te coördineren...die gaat er vanonder en heeft een reisje gepland!
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Inderdaad, heel vreemd dat Niels en Silke vrijdag voor twee weken op vakantie vertrekken, terwijl maandag het nieuwe academiejaar begint.
En zeker met de pluk in het vooruitzicht.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ook wel speciaal dat Adil zijn hoogopgeleid personeel, dat normaal zonnepanelen, warmtepompen e.d. installeert en dus wellicht voor weken vooruit geboekt is door klanten - zomaar ineens een dag of vijf kan vrijmaken om een vriendin (Rosa) te gaan helpen bij haar pluk.

Terwijl hij een paar dagen geleden zei dat Joren nu geen vakantie (met Niels dus) mocht nemen omdat het te druk is.

Leuk voor de klanten van ACE die hierdoor vertraging oplopen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Dat was omdat er bij een klant die op de planning stond (Ortega) een lek is, zodat ze daar met de werken pas kunnen beginnen als dat probleem is opgelost.
In plaats van de hele planning overhoop te gooien, heeft Adil dan beslist om met de pluk te gaan helpen.
Want op loodgieters, elektriciens en ander geschoold technisch personeel zit niemand te wachten, blijkbaar. :roll:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
0 x
jeff
Nog geen rang
x 48

Bericht door jeff »

Na de discussie tussen Adil en Christine (over Lowie en Pauline) gaat Christine de deur open doen voor Viv, die ze verwacht.
Verderop in de aflevering van vrijdag komt dan Viv samen met Adil binnen en staat Christine, die dan toch niet voor Viv heeft opengedaan (!?), hen daar op te wachten.
Er is ondertussen toch niets anders gebeurd!?
1 x
Plaats reactie