Veel vergeetachtigheid zie ik bij geen van beiden, tot op heden. Alleen een stel rare streken bij elkaar...
Ik zie eigenlijk nooit iets positiefs meer tussen die 2 om tegenover het negatieve te zetten, dus dan vraag ik me af waarom ze elkaar toch opzoeken. En Leo zoekt Marianne meer op dan dat zij hem opzoekt, vind ik. Zoals pas in de Withoeve; Marianne zat gewoon met Els te praten en Leo had ook gewoon wat anders kunnen gaan doen. Waarom zich bij die 2 opdringen om Marianne wat steken onderwater te kunnen geven?
En ook die actie met Kerstmis kon ik niet zo goed volgen, eigenlijk...: dan zijn ze samen aan het eten, wat natuurlijk alleen al hartstikke lief was van Viv om Marianne uit te nodigen. Het is gezellig, Marianne en Viv schieten goed met elkaar op, en ineens gaat Leo er een soort sport van lopen maken om Marianne uit te dagen met dat vuilnisbak-voedsel (waar hij zelf overigens ook niet bepaald enthousiast over was in het begin), net zolang tot ze kwaad genoeg is om het af te bollen.
Wat is daar zo plezierig aan, vraag ik me dan af