Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 »

Het verstand komt bij haar dan toch niet met de jaren :mrgreen:

Het positieve aan deze affaire is dat ze weer wat belangrijker zal worden voor het verhaal. O, ik vond het zelfs fijn om haar weer eens op haar gebruikelijke manier te horen zagen.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

ikke schreef: do 03 okt 2019, 12:37 De nagel op de kop. Dit is al lang Marianne Bastiaens niet meer.
Maar ik denk dat onze gebeden verhoord worden : we krijgen hopelijk toch, de Marianne van vroeger terug :dance: en ik weet het : het erger en lappen topic zullen terug overuren draaien :lol: Hoop ik toch.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Marianne had haar dag niet. Tom gaat ergens anders Kerstmis vieren, Frank komt Ruben van haar afpakken en ook An laat het afweten.
Tot overmaat van ramp kreeg ze nog een pittig weerwoord van Viv.
Marianne, beschouw het nooit als vanzelfsprekend dat je kinderen bij jou Kerst komen vieren.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mja, ik had ergens wel een beetje met haar te doen toen iedereen het zo collectief af liet weten. Van de andere kant vind ik dat ze het grotendeels aan zichzelf te danken heeft. Ze loopt haar kinderen al jarenlang veel teveel na, terwijl ze haar toch wel meer dan duidelijk hebben laten merken dat die genegenheid niet bepaald wederzijds is. Heb een beetje zelfrespect en laat ze toch eens in hun eigen sop gaarkoken, denk ik dan.

En met haar huidige humeur zouden mensen sowieso voor minder het hazenpad kiezen, eerlijk gezegd. Zo zuur...

Ik hoop dat ze haar oude karakter terugvindt en dat ze eens laat zien dat ze zichzelf ook prima kan redden. Dat is haar jarenlang prima gelukt, dus ik vind het toch wel heel jammer dat Marianne tegenwoordig zelf kennelijk geen leven meer heeft. :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ze had even goed kunnen voorstellen om het dan op een ander tijdstip te doen.
Kerstavond bij haar en kerstdag bij de Bomansen of andersom - al naargelang het voorstel van Frank.
Maar nee, zoals zij het zag, zo moet het gebeuren.
En dan klagen dat ze zoveel alleen zit...

Ik ben fan van Marianne, maar eigenlijk besef ik hoe langer hoe meer dat dit eigenlijk heel weinig met het personage zelf te maken heeft. ;)
Want Madame Bastiaens zou ik wel kunnen afschieten, soms.
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

satine schreef: vr 20 dec 2019, 11:52 Ze had even goed kunnen voorstellen om het dan op een ander tijdstip te doen.
Inderdaad, er is toch ook kerstavond, en tweede kerstdag! Of misschien nog beter, ze kan ook mee naar de Bomansen.
Wat ik nog wel altijd niet snap, Robin moest toch ook niets hebben van Frank de eerste keer, en de tweede keer dat we Robin en Frank tesamen zagen op tv, was het precies of het de normaalste zaak was dat ze samen gingen voetballen, hebben ze iets niet laten zien in thuis?
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

vdbemdsa schreef: vr 20 dec 2019, 13:56 hebben ze iets niet laten zien in thuis?
We hebben een keer Robin samen met Leo in de foto albums zien kijken, wellicht herinnerde hij zich door die foto's plots weer wie Frank was en heeft dat het ijs doen breken?
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Het is misschien meer de activiteit: voetballen, dan opa Frank die het enthousiasme naar boven hebben gebracht.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
ikke
x 435

Bericht door ikke »

daffy duck schreef: vr 20 dec 2019, 18:00 Het is misschien meer de activiteit: voetballen, dan opa Frank die het enthousiasme naar boven hebben gebracht.
Maar die activiteit brengt kleinkind en opa bij elkaar. Shoppen, wat is dat nu voor bezigheid voor een gezonde jongen?!
Ik moest onwillekeurig aan een liedje van Urbanus denken toen ik Robin naar de poedersuiker zag grijpen en later ook nog eens toen hij met Frank ging gaan sjotten, met zijn mooi kostuumpje aan.."Ikke mag niet buiten spelen...."
Laatst gewijzigd door ikke op za 21 dec 2019, 14:07, 1 keer totaal gewijzigd.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

ikke schreef: vr 20 dec 2019, 18:28 schotten, met zijn mooi kostuumpje aan.."Ikke mag niet buiten spelen...."
1 x
dat was inderdaad hilarisch. Wat een verschillende meningen van grootouders over wat goed is voor Robin! ;)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat Kerstgebeuren bij Marianne kan nog gezellig worden met 2 mensen aan tafel (en misschien wel meer) die er aan de haren bijgesleept zijn.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Mooi toneelstukje dat Marianne vanavond opvoerde. Hoe ver kan en wil een mens gaan in zijn wanhoop?
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Ze had toch Tom en Robin als gast, waarom je zo aanstellen om dan niks meer te hebben. Een vorm van zelfmedelijden,...?
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Ze is nu toch wel heel pathetisch aan het worden. Bij momenten vind ik het niet meer om aan te zien en vraag ik mij af wat ze eigenlijk nog in de serie loopt te doen. Jammer voor de fantastische actrice die Marianne moet vertolken.
2 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Ze is gewoon misselijk van het idee dat ze eten uit de container gegeten heeft.
Ze zegt nergens dat ze uitvoerig veel naar het toilet is moeten gaan.
Ze kan mooi overdrijven.
Hopelijk heeft ze snel terug iemand in haar leven, waardoor ze wat minder oppervlakking wordt
0 x
Plaats reactie