Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Harry wil niet dat Zihame nu al weet heeft van het feit dat hij een relatie heeft, dus moet hij elke keer een nepexcuus gaan bedenken.
En na zijn gesprek met Chris gisteren, zal hij niet geneigd zijn om Zihame vaak alleen thuis te laten, denk ik.
Of moet zij beneden aan de toog zitten in Bar Madam, terwijl hij boven ligt te rollebollen?
Dus mag Zihame - 16 dus - volgens jou 's avonds nooit eens even alleen zijn. Dus moet ze braaf op café blijven wachten tot die pa klaar is? Zoals gisteren? En dat was al zo VOOR die louche figuur opdook.
En dat alles enkel en alleen omdat Harry liever niet heeft dat zijn dochter weet dat hij een vriendin heeft? Ridiculous
Ik geef maar aan wat Harry tot hiertoe zei, dat wil niet zeggen dat ik er meteen mee akkoord ga.
Ik vind het ook vreemd dat Zihame haar moeder blijkbaar helemaal niet meer ziet, of dat ze niet meer met vriendinnen afspreekt, zoals vroeger.
Tiboko schreef: wo 01 dec 2021, 13:40
En dat alles enkel en alleen omdat Harry liever niet heeft dat zijn dochter weet dat hij een vriendin heeft? Ridiculous
Vooral omdat hij schrikt heeft dat diene Chris haar iets gaat aandoen.
Karin die gisteren zei dat Vic in de Withoeve bij zijn nichtje woont? Maar wie is dat dan? Voor zover ik weet heeft die enkel een neefje, Dylan, die in Frankrijk woont. Nog zijn nonkel noch zijn tante langs moederszijde hebben een dochter en langs vaderszijde heeft hij geen nonkels of tantes waar weet van hebben en die wonen dus al zeker niet in de Withoeve.
tvx1 schreef: wo 01 dec 2021, 15:15Vooral omdat hij schrik heeft dat diene Chris haar iets gaat aandoen.
Dat overdreven beschermende had hij al vanaf dag 1 dat ze bij Harry introk, heeft dus niks met Chris te maken. Vreemd dat Zihame daar niks over zegt, want toen ze nog bij Nora woonde was ze quasi vogelvrij (kwam zelfs een nachtje niet thuis zonder te verwittigen).
Hoe dan ook zal Harry haar niet tegen Chris kunnen beschermen, tenzij hij haar ook nog eens van en naar school gaat brengen en altijd erbij blijft als ze eens gaat shoppen of met vrienden afspreekt. En hoe moet het dan als ze naar die fuif gaat. Met een bodyguard?
Verder kan ik geen enkele reden bedenken waarom iedereen mag weten dat hij iets heeft met Thilly, behalve zijn eigen dochter. Alsof die zo stom is dat ze (vermits ze altijd in Bar Madam rondhangt) daar nooit iets van zal merken? Onmogelijk met roddeltante Angèle achter de toog.
Tiboko schreef: wo 01 dec 2021, 13:19
Terwijl het meisje 16 is en zoals elke tiener best wel eens een paar uurtjes alleen thuis kan zitten. Ze genieten er zelfs van.
Ik dacht dat Zihame 14 jaar is (toch volgens Niels) of heb ik het mis?
Laatst gewijzigd door apestaart op wo 01 dec 2021, 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.
tvx1 schreef: wo 01 dec 2021, 15:19
Karin die gisteren zei dat Vic in de Withoeve bij zijn nichtje woont?
Zij bedoelt waarschijnlijk Britney/Britt maar zij is tante van Vic en geen nicht aangezien zij de jongere halfzus is van Femke dus ik denk dat Karin zich missproken heeft.
apestaart schreef: wo 01 dec 2021, 19:57
Zij bedoelt waarschijnlijk Britney/Britt maar zij is tante van Vic en geen nicht aangezien zij de jongere halfzus is van Femke dus ik denk dat Karin zich missproken heeft.
Denk ook dat het een simpele verspreking is. Britt is ook nog heel jong, dus die vergissing is snel gemaakt. Maar ik zie niet in dat mensen uiteindelijk niet weten dat het over haar gaat, of ze nou als tante of nichtje aangeduid wordt.
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tiboko schreef: do 02 dec 2021, 17:39
Een 14-jarige geef je toch geen brommer ??
Nee. Tenzij je ervan overtuigd bent dat ze er nog braaf 2 jaar naar zullen naar kijken... terwijl zij/hij haar/zijn best doet om door het examen te geraken.
Er was gisteren iets met de tijdlijn ivm die losgekomen zonnepanelen in de withoeve Eerst werd gezegd dat Eddy en Joren het al in orde hadden gebracht en beetje later beval Adil om die zonnepanelen in orde te gaan brengen
Bovendien was dat maar één zonnepaneeltje dat was losgekomen. Moesten ze daarvoor echt met zijn tweeën het dak op ??
Ik vraag me trouwens af waar ze die geplaatst hebben, op het dak van de wijnshop? Op het dak van het magazijn? Worden die gebouwen dan niet gehuurd van de Withoeve en moeten Femke EN Peter dan niet hun akkoord geven?
Mijn indruk was dat het ergens in de wijngaard was, dus ik denk eerder het magazijn dan de wijnshop.
De wijngaard heeft Steven indertijd gekocht - als het magazijn op die grond staat, hebben Femke en Peter daar niets mee te maken.
Steven takelt verder af door zijn ALS. Hij eindigt in schoonheid zijn carrière bij RDT-Shipping en start een nieuw project op met zijn zoon; ze kopen samen een wijngaard over.