Bob Sleeckx (Christophe Haddad)
- Kwast
- Poster rang 5

Re: Bob Sleeckx (Christophe Haddad)
Hemel wat een pannenkoek! Dit slaat toch nergens op? Eerst een gezonde lunch regelen dat eigenlijk het laatste avondmaal is. Oké Jana is een halve tamme maar om dat op deze manier te laten merken? Die Bob is zo ontzettend gestructureerd dat elke onderbroek een eigen plekje in de lade heeft, wedden? Hij is zo bezig met anderen dat hij zich amper op zijn vriendin heeft geconcentreerd. Bob snapt kennelijk niet dat het gros der vrouwen graag aandacht wil en niet eerst schriftelijk in drievoud een afspraak wil plannen.
Als ik Bob was nam ik een robot als lief. Misschien heeft Bender nog wel een zusje.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5

Bob met zijn analytisch papier over hun relatie!
Jongen,jongen toch! Hij is niet als iedereen zoveel is duidelijk.
Ik heb daar echt met stijgende verbazing en ongeloof naar zitten kijken. Om in te kaderen!
Jongen,jongen toch! Hij is niet als iedereen zoveel is duidelijk.
Ik heb daar echt met stijgende verbazing en ongeloof naar zitten kijken. Om in te kaderen!
0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5

Zo nou inderdaad! Ik dacht echt "wtf" alsof hij een kosten- en batenanalyse hield. (deed hij ook) Als die gast bij alles zo diep nadenkt en zo analytisch is, dan krijgt hij het nog verdomd moeilijk.Caligula schreef:Bob met zijn analytisch papier over hun relatie!![]()
![]()
![]()
Jongen,jongen toch! Hij is niet als iedereen zoveel is duidelijk.![]()
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
- Caligula
- Poster rang 5

En dan blijft hij daar ook nog wonen. Hij heeft alles met Lowie geregeld! Ja zeg! 
0 x
Potentia Principatum
- Sans
- Poster rang 1

Langs de ene kant vond ik het wel lachen.. maar langs de andere kant zou ik denken dat Bob toch beter zou moeten weten.. De manier waarop was echt 'wtf'. Het personage leek mij op relatievlak toch wat geëvolueerd te zijn.. maar daar was nu echt bitter weinig van te merken.. 
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Nu pas het EQ van Bob gezien. Erger dan ik dacht met zijn belachelijke analyse en gebrek aan inleving.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

ja, heel even had je precies gehoopt dat gans z'n analyse een grapje was. Maar niet dus. 
Hij kent alleszins niet veel van vrouwen.
Hij kent alleszins niet veel van vrouwen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Tja,ik kan aan Bob eigenlijk maar een goede raad geven. Jongen probeer toch niet om vrouwen logisch te analyseren, je komt muurvast te zitten!
Vrouwen zijn geen doctoraat,geen aerodynamica,geen logisch gestruktureerd gegeven. Het zijn vrouwen!
Een heel andere dimensie. En daar ben je met al je intelligentie helemaal niks mee.
Misschien toch beter een uitstapje naar Tamara? Daar ga je minder last mee hebben.
Vrouwen zijn geen doctoraat,geen aerodynamica,geen logisch gestruktureerd gegeven. Het zijn vrouwen!
Een heel andere dimensie. En daar ben je met al je intelligentie helemaal niks mee.
Misschien toch beter een uitstapje naar Tamara? Daar ga je minder last mee hebben.
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ja, want mannen zouden het natuurlijk enig vinden als ze via een soort veredelde boodschappenlijst gedumpt zouden worden...Caligula schreef:Tja,ik kan aan Bob eigenlijk maar een goede raad geven. Jongen probeer toch niet om vrouwen logisch te analyseren, je komt muurvast te zitten!![]()
Vrouwen zijn geen doctoraat,geen aerodynamica,geen logisch gestruktureerd gegeven. Het zijn vrouwen!![]()
Waar ik in eerste instantie nog dacht dat Bob gewoon niet (meer) genoeg om Jana gaf omdat ze niet bij elkaar passen, ben ik er na zijn optreden van gisteravond van overtuigd dat hij misschien maar beter helemaal vrijgezel blijft. Ik vraag me in elk geval af of er wel iemand rondloopt die bij zo iemand past...
Misschien iemand die precies hetzelfde is als hij? Maar dan hoop ik wel voor hem dat zij hem niet onder het genot van een lekkere lunch trakteert op een negatief scoreformulier...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
lord F.
- Poster rang 5

Welja, met zijn negatieve puntjes die hij opsomde kan je inderdaad maar beter vrijgezel blijven.Christel schreef: Waar ik in eerste instantie nog dacht dat Bob gewoon niet (meer) genoeg om Jana gaf omdat ze niet bij elkaar passen, ben ik er na zijn optreden van gisteravond van overtuigd dat hij misschien maar beter helemaal vrijgezel blijft. Ik vraag me in elk geval af of er wel iemand rondloopt die bij zo iemand past...
Soit, gesteld dat Jana zijn eerste lief was zal hij nog wel ontdekken dat z'n conclusies redelijk "fout" waren zeker?
(Los daarvan maken de scenaristen er nu wel echt een karikatuur van)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Soapseut
- x 435
Die scène was hilarisch! Ik heb nog nooit zo moeten lachen met Jana trouwens. Ocharm...
Als Bob denkt dat hij een vrouw (of zelfs man) gaat vinden die altijd, elke dag van elk jaar, compleet rationeel en logisch is, zal hij nog vaak teleurgesteld worden in het leven. Hoewel hij er niet teleurgesteld uit zag...
Tamara is misschien wat hij nodig heeft. Erin en eruit, zonder complimenten

Als Bob denkt dat hij een vrouw (of zelfs man) gaat vinden die altijd, elke dag van elk jaar, compleet rationeel en logisch is, zal hij nog vaak teleurgesteld worden in het leven. Hoewel hij er niet teleurgesteld uit zag...
Tamara is misschien wat hij nodig heeft. Erin en eruit, zonder complimenten
0 x
-
Lazylady
- x 435
Eigenlijk wel. Eigenlijk verdienen die twee elkaar.Soapseut schreef:Tamara is misschien wat hij nodig heeft. Erin en eruit, zonder complimenten![]()
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Tja,probleem is natuurlijk dat je nog veel minder vrouwen gaat vinden dan mannen die zoiets doen, zelfs bij mannen is het al een rariteit.Christel schreef:Ja, want mannen zouden het natuurlijk enig vinden als ze via een soort veredelde boodschappenlijst gedumpt zouden worden...![]()
Maar ik geef toe dat ik wel heb moeten lachen met de hele scene,ik kon mijn ogen niet geloven!
Nu als Bob seks nodig heeft, Tamara staat al te springen.
0 x
Potentia Principatum
- Flower-Power
- Poster rang 2

Hij is wel naïef wat betreft de idee dat het heel gewoon moet en kan zijn om vrienden te blijven na een relatie breuk.
Terwijl in werkelijkheid - denk ik - de meeste koppels elkaar niet meer willen zien - of toch één van beide.
Men mag Jana dan onvolwassen noemen (ik vind van niet maar soit) Bob moet nog veel leren mijn gedacht...
Terwijl in werkelijkheid - denk ik - de meeste koppels elkaar niet meer willen zien - of toch één van beide.
Men mag Jana dan onvolwassen noemen (ik vind van niet maar soit) Bob moet nog veel leren mijn gedacht...
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Soapseut schreef:Tamara is misschien wat hij nodig heeft. Erin en eruit, zonder complimenten![]()
En Jana dan ? Kon even niet volgen. Braaf meisje Jana sleurde ooit Toon letterlijk naar haar bed toen ze Louis niet kreeg. OK dat is voorbij maar nu bespringt ze Toon. Hoe zit dat eigenlijk met haar ? Roepen om sex
0 x