Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Bericht door Captain Cuckoo »

Matthii schreef:
heidiw schreef:Eddy om steeds alles voor iedereen te verzieken, Peter omdat hij maar niet beseft dat hij een nu wel heel gevaarlijke grens overschrijdt, Femke omdat ze steeds maar meer en meer over het paard getild is en Nancy gewoon om haar domme zelf te zijn. Ik begin medelijden met Lucas en Britney.
Allé, bijna gans de familie. :D
Er zijn zo van die dagen dat er een ruimtebesparende rubriek zou moeten zijn: Dit personage verdient géén lap rond de oren. :whistle:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1488

Bericht door heidiw »

Captain Cuckoo schreef:
Matthii schreef:
heidiw schreef:Eddy om steeds alles voor iedereen te verzieken, Peter omdat hij maar niet beseft dat hij een nu wel heel gevaarlijke grens overschrijdt, Femke omdat ze steeds maar meer en meer over het paard getild is en Nancy gewoon om haar domme zelf te zijn. Ik begin medelijden met Lucas en Britney.
Er zijn zo van die dagen dat er een ruimtebesparende rubriek zou moeten zijn: Dit personage verdient géén lap rond de oren. :whistle:
Ja, maar die zou snel weer afgevoerd worden wegens gebrek aan succes :lol: :lol: :lol:
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

:clap: :clap: :clap: Van mij ook om exact dezelfde redenen en Eddy dubbele portie.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Matthii schreef:
Dat wilde ik nu ook schrijven ! Wat een familie ! :boo:
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Ipv een lap verdient Eddy een extra tattoo OP ZIJN VOORHOOFD zodat iedereen het kan zien. Al die scheldwoorden voor Peggy mogen erop komen te staan. Waarom? Omdat zijn plaat wel ONGELOOFLIJK blijft hangen.
Zagevent! :razz:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Marianne verkoopt haar ouderlijk huis om de kinderen het niet na te laten.
Hoe kan zij daar binnenvallen met champagne om het te vieren ?
Die verdient lappen tot ze haar verstand ervan terugkrijgt.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Tom en Judith, omdat ze weer maar eens bewezen hebben dat ze totaal geen benul hebben wat "hun" kinderen (en dan met name Emma) doormaken. Dat zij ook maar één seconde dachten dat het een goede idee (en zelfs dat Emma daar zin in zou hebben) zou geweest zijn om in het huis te gaan wonen waar Hélène Geert gedood heeft gaat er bij mij echt niet in. Haar daartoe verplichten is genoeg om die trauma's van de voorbije anderhalf jaar, die ze in het centrum beetje bij beetje tracht te verwerken, weer helemaal boven te laten komen. Toen Tom daar deze week zo enthousiast over deed, dacht ik meteen: "Gelooft gij dat nu zelf?". En vrijdag kregen we dan van Emma exact de reactie die ik verwachtte.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Alhoewel ik compleet tegen fysiek geweld ben : hier een grote pats tegen de rot verwende kop van Emma :confusion-seeingstars:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Natuurlijk is het nog een tiener - gebrek aan nuancering (en ik was zelf ook zo hoor), maar toch, Marianne een "heks" noemen... Het gaat hier wel over Tom zijn moeder (en hij was er notabene bij!) , plus Marianne heeft Geert niet vermoord. Ik vond het ook maar niets.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Lazylady schreef:Natuurlijk is het nog een tiener - gebrek aan nuancering (en ik was zelf ook zo hoor), maar toch, Marianne een "heks" noemen... Het gaat hier wel over Tom zijn moeder (en hij was er notabene bij!) , plus Marianne heeft Geert niet vermoord. Ik vond het ook maar niets.
Als ik Marianne de laatste 21 seizoenen bezig gezien heb is haar beschrijving er soms niet zo ver af. Maar daar gaat het niet zo om. Het gaat hem hier om het huis waarin Hélène Geert gedood heeft en ik kan heel goed begrijpen dat ze daar niet wil gaan wonen.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef:
Lazylady schreef:Natuurlijk is het nog een tiener - gebrek aan nuancering (en ik was zelf ook zo hoor), maar toch, Marianne een "heks" noemen... Het gaat hier wel over Tom zijn moeder (en hij was er notabene bij!) , plus Marianne heeft Geert niet vermoord. Ik vond het ook maar niets.
Als ik Marianne de laatste 21 seizoenen bezig gezien heb is haar beschrijving er soms niet zo ver af. Maar daar gaat het niet zo om. Het gaat hem hier om het huis waarin Hélène Geert gedood heeft en ik kan heel goed begrijpen dat ze daar niet wil gaan wonen.
En toch krijgt Emma van mij ook een lap tegen haar verwende oren. Al snap ik ook niet goed waarom Tom en Judith hun mooie loft willen ruilen met een groot huis...Maar altijd maar eieren onder de kont van Emma leggen, zal dat meisje ook niet helpen om trauma's te overwinnen.
Dus ook een lap voor Tom en Judith omdat ze de "kinderen" teveel verwennen.
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

[quote="tvx1"]Tom en Judith, omdat ze weer maar eens bewezen hebben dat ze totaal geen benul hebben wat "hun" kinderen (en dan met name Emma) doormaken. Dat zij ook maar één seconde dachten dat het een goede idee (en zelfs dat Emma daar zin in zou hebben) zou geweest zijn om in het huis te gaan wonen waar Hélène Geert gedood heeft gaat er bij mij echt niet in. Haar daartoe verplichten is genoeg om die trauma's van de voorbije anderhalf jaar, die ze in het centrum beetje bij beetje tracht te verwerken, weer helemaal boven te laten komen.

Zelf dokter en niet zien dat Emma zware trauma's verwerkt onder medische begeleiding en met opname.
Verbazing over Emma's reactie toont dat zij beter zijn in zeepbellen blazen in plaats van 'n degelijk gesprek.
Ben geen fan speciaal van Emma, vond haar ook soms verwend maar dit is anders.
Alle twee een flinke klets tegen hun oren.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Een flinke lap voor Emma. Dat meiske moet dringend eens goed door mekaar geschud worden. Maar ja,dat mag niet meer hé.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Een flinke lap voor Emma. Dat meiske moet dringend eens goed door mekaar geschud worden. Maar ja,dat mag niet meer hé.
Waarom? Heeft ze dan nog niet genoeg trauma's gehad het laatste anderhalf jaar?? Ze staat verdorie onder medische begeleiding en verblijft in een opvangcentrum, waardoor ze al een paar maand school heeft moeten missen. Ze heeft de laatste maanden niet veel leuks meegemaakt en nu wordt ze voor het voldongen feit gesteld dat ze in het huis waarin haar oma Geert heeft gedood moet gaan wonen. Ik snap echt niet dat jullie dat allemaal zo doodnormaal vinden en haar afkeer daarvan als een "typische reactie van een verwend nest" bestempelen.
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

tvx1 schreef:
Caligula schreef:Een flinke lap voor Emma. Dat meiske moet dringend eens goed door mekaar geschud worden. Maar ja,dat mag niet meer hé.
Waarom? Heeft ze dan nog niet genoeg trauma's gehad het laatste anderhalf jaar?? Ze staat verdorie onder medische begeleiding en verblijft in een opvangcentrum, waardoor ze al een paar maand school heeft moeten missen. Ze heeft de laatste maanden niet veel leuks meegemaakt en nu wordt ze voor het voldongen feit gesteld dat ze in het huis waarin haar oma Geert heeft gedood moet gaan wonen. Ik snap echt niet dat jullie dat allemaal zo doodnormaal vinden en haar afkeer daarvan als een "typische reactie van een verwend nest" bestempelen.
:clap:

Akkoord over dat "feeks" mag ze een lap krijgen en inzien dat het Tom zijn moeder is die
onschuldig in de gevangenis zat en lieve Oma de dood van Geert op haar geweten heeft.
Dat ze absoluut niet in dat huis wil wonen waar Geert op die manier gestorven is, is normaal.

Judith en Geert behoren niet tot die mensen die lang op 'n wachtlijst staan voor 'n sociale woning.
Welstellend hebben ze een ruime loft. Geen sprake van dat huis tot het kwam aangewaaid met
Marianne haar zotte kuren. Zoiets zeg je toch tegen uw tieners ? Dan was Emma niet geschrokken
en met praten, geen zeepbellen dus, en wat geduld had het wellicht anders uitgelopen.
0 x
Plaats reactie