Ze blijven maar verwarrende acties verzinnen om ons op het verkeerde (of juist goede

Lunchen met Rosa want hij had honger, en met Hélène dineren (?)Caligula schreef:Ik dacht toch dat William met Rosa vertrok voor een avonddineetje maar ik kan mis zijn. Het was mss voor een lunch.
Of anders met zijn 3? Nee dat kan niet.
Ik vrees dat we gaan eindigen zoals vorige week: er wordt gebeld bij Helène, ze doet open en zegt Ah, Henri eindelijk! en dan de generiek...
Het zal inderdaad een lunch zijn. Ik herinner me ook nog de sketch waarin de kabouters moesten tossen om wie er die kapotte toilet in de NAMIDDAG zou herstellen. En moest Paulien ook geen paar uurtjes vrij hebben om met haar moeder te gaan bemiddelen? Sorry om dus even off topic te gaan maar het lijkt er dus inderdaad op dat het om een middaglunch ging.Caligula schreef:Ik dacht toch dat William met Rosa vertrok voor een avonddineetje maar ik kan mis zijn. Het was mss voor een lunch.
Of anders met zijn 3? Nee dat kan niet.
Ik vrees dat we gaan eindigen zoals vorige week: er wordt gebeld bij Helène, ze doet open en zegt Ah, Henri eindelijk! en dan de generiek...
Juist gezien! Dat is dus opgelost. William gaat wel een beetje op zijn lijn moeten letten dan. Tenzij Helène wat kwaad is en helemaal niks heeft klaargemaakt.Arciat schreef:William nodigde Rosa uit voor een middaglunch. Hij zei; 't is 12 u en ik heb honger.
De zogezegde Rita bevestigde de afspraak voor 's avonds.
dat kan wel kloppen, want William/Henri *zei tegen Rosa: Het is nu 12 uur, en ik heb honger.. Ga je mee iets eten?Caligula schreef:Dat klopt niet idd, wat nu?