Méér nog: die is verdacht braaf! (Net als Kobe trouwensnounake schreef:Op zijn hoofd groeit er vandaag of morgen een auréole !!! Die is te braaf voor deze serie![]()
![]()

Méér nog: die is verdacht braaf! (Net als Kobe trouwensnounake schreef:Op zijn hoofd groeit er vandaag of morgen een auréole !!! Die is te braaf voor deze serie![]()
![]()
Ik heb het idee dat het vooral Charité haar smaak is.jessie V. schreef:Ik schrok toch wel even van het behang in de woonkamer van Renzo.
Zou dat echt het behang zijn dat hij het mooiste vond?
Awel, ik vind dat prachtig, had thuis direct gezegd, dat wil ik ook, smaken verschillen zeker!Lazylady schreef:Ik heb het idee dat het vooral Charité haar smaak is.jessie V. schreef:Ik schrok toch wel even van het behang in de woonkamer van Renzo.
Zou dat echt het behang zijn dat hij het mooiste vond?
En ik heb hem deze week echt bezeerd en geen kus gekregen.satine schreef:Correctie: Renzo die doet alsof hij zijn kleine teen bezeert - om een kus te krijgen.
Hoe hij dat had kunnen voorzien? Hij weet verdorie al wekenlang dat Eddy daar regelmatig langskomt. De laatste tweetal weken bijna dagelijks. Hij dat al lang aan Peter en/of Femke moeten verteld hebben. Zeker toen ze in de Frens binnenkwamen had hij hen onmiddellijk moeten waarschuwen dat er een zekere kans was dat Eddy daar ook zou binnendwalen.satine schreef:Ik vraag me af hoe lang Renzo dit gaat volhouden.
Niet alleen de jobs en het huishouden (er zijn wel meer mensen die dit alleen doen) maar ook Charité amper zien in het weekend...
En dan dat gedoe met Eddy die daar binnen komt en Femke die compleet uit haar lood geslagen is.
Ze is zijn zus, zoiets gaat op de duur toch allemaal wel doorwegen.