Maar zo kennen we je hé!hannanaske schreef:(als dat niet mooi en diplomatisch geantwoord is)

En Lowie zou beter nog wat meer moeite doen voor haar want ze is het echt wel waard en die treurwilg vegeten.
Maar zo kennen we je hé!hannanaske schreef:(als dat niet mooi en diplomatisch geantwoord is)
Dat vond ik ook - ze is meer puber dan Stan en Emma samen...Linne schreef:Hoe ze zich vanavond aanstelde zoals ze Stan ambeteerde, dat trok er niet op.
Voila zie! Ik had het onlangs nog voorspeld. Olivia studeert ook "Lager Onderwijs". Het zal voortijdige beroepsmisvorming zijn.hannanaske schreef:Olivia kan bij momenten wel erg puberaal overkomen:
-"hé, wist je dat Selena Gomez een nieuwe vriend heeft?" of zo met haar handjes gaan klappen als ze hoort dat er iemand een nieuw lief heeft en daarbij onnozel staan giechelen.
Vooral punt 3) natuurlijk. Zo lang Jana geen officieel lief heeft, blijft ze een concurrente.Summer85 schreef:Goh ja, ik snap haar wel
1) ze wil vermijden dat Jana zich eenzaam zou voelen omdat ze de enige vrijgezel is tussen een bende koppels
2) het is fijn verliefd te zijn en ze gunt Jana dat ook
3) heel onbewust probeert ze misschien zo Lowie veilig te stellen?
Yvetje kan er nochtans ook wat van.nounake schreef:Wat een irritant geval is dat meisje toch : ADHD op hoog niveau of ziekelijk bemoeial ? Jana is nog niet goed binnen of ze begint al te stoken over mogelijke verliefdheden
Tot daar aan toe, maar als die serveuse dan ook nog ongevraagd begint stijladvies te geven over mijn uiterlijk, dan vrees ik dat ikCaligula schreef:Nu weet ik niet of ik het zou waarderen dat een serveuse in een café zomaar bij mij komt zitten.