Lynn Courtois (Abigail Abraham)

Gesloten
Lazylady
x 435

Re: Lynn Courtois (Abigail Abraham)

Bericht door Lazylady »

Crackers schreef: begrijp ik maar het is alleen erg ongeloofwaardig dat haar ouders daar voor naar het advocatenkantoor komen waar hun dochter werkt die dan nog een relatie heeft met de baas die op zijn beurt haar vader zal verdedigen terwijl zij geen partij wil kiezen.
Dat is dan een punt voor "Wat niet klopt in Thuis". ;)
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Wat een rare actie! Zo ongeloofwaardig dat ik even dacht dat ik naar comedy central zat te kijken.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Crackers schreef:
Lazylady schreef:Het is de eerste keer dat ik medelijden heb met Lynn. Het moet echt verschrikkelijk zijn om je ouders zo te moeten zien scheiden...
Ik voel haar pijn wel.
Als mijn ouders nog maar een paar woorden hadden stonden de tranen al in mijn ogen...
Zij zijn ook nog niet zo heel lang gescheiden, maar gelukkig niet op deze manier!
begrijp ik maar het is alleen erg ongeloofwaardig dat haar ouders daar voor naar het advocatenkantoor komen waar hun dochter werkt die dan nog een relatie heeft met de baas die op zijn beurt haar vader zal verdedigen terwijl zij geen partij wil kiezen.
Heel ongeloofwaardig inderdaad... En bovendien ook vreemd dat de "grote Meester Courtois" voor Tom kiest. Ik neem aan dat er toch wel andere, meer ervaren advocaten te vinden waren? Het zal wel zo moeten voor de verhaallijn Tom-Lynn, waar ze dan toch echt iets mee willen gaan doen nu blijkbaar, maar logisch is het allemaal allesbehalve... :denk:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

En dat is nog niet alles eigelijk. De baas van Lynn gaat haar vader verdedigen in de echtscheiding (zeer prettig voor de dochter) terwijl de vader de zus van haar baas gaat verdedigen in een medische foutzaak. Zeg me nu niet dat de vader een relatie gaat hebben met Marianne,de moeder van de twee voornoemden juist als Geert terugkomt van vakantie om alsnog Ann terhulp te snellen. Heb ik nu alles?
Ik vind Lynn wel een tof meiske.
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

exsencon schreef:En dat is nog niet alles eigelijk. De baas van Lynn gaat haar vader verdedigen in de echtscheiding (zeer prettig voor de dochter) terwijl de vader de zus van haar baas gaat verdedigen in een medische foutzaak. Zeg me nu niet dat de vader een relatie gaat hebben met Marianne,de moeder van de twee voornoemden juist als Geert terugkomt van vakantie om alsnog Ann terhulp te snellen. Heb ik nu alles?
Ik vind Lynn wel een tof meiske.
Alles behalve de laatste zin maal twee! :thumbup:
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Allé,Lacrimosa de laatste zin toch ook,please!
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

exsencon schreef:Allé,Lacrimosa de laatste zin toch ook,please!
Je kunt niemands mening beïnvloeden. Het zal er ook wel aan liggen dat Lynn erg bitchy uit de hoek kon komen (al vind ik het nu veel minder omdat ze zich kwetsbaar opstelt) en vrouwen kunnen dat vaak niet uitstaan terwijl mannen dat meestal sexy vinden (en jij bent een man).
Je moet de meningen begrijpen.
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Ik vind haar niet te bitchy, en onuitstaanbaar is ietsje overdreven. Ik vind haar gewoon niet aangenaam... wat kinderachtig en aanstellerig.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Lacrimosa schreef:Ik vind haar niet te bitchy, en onuitstaanbaar is ietsje overdreven. Ik vind haar gewoon niet aangenaam... wat kinderachtig en aanstellerig.
Ja, dat was gewoon mijn eerste gedacht. Zoals ik al zei vind ik dat het sterk verminderd is. Vooral toen ze met Bram was vond ik haar toch een bitch, maar dat is voorbij.
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Och ja, idd... dat was ik al vergeten...
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Tof meiske? Haar ouders chanteren: van wie krijg ik een auto en van wie een appartement? :boo:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Lazylady schreef:
exsencon schreef:Allé,Lacrimosa de laatste zin toch ook,please!
Je kunt niemands mening beïnvloeden. Het zal er ook wel aan liggen dat Lynn erg bitchy uit de hoek kon komen (al vind ik het nu veel minder omdat ze zich kwetsbaar opstelt) en vrouwen kunnen dat vaak niet uitstaan terwijl mannen dat meestal sexy vinden (en jij bent een man).
Je moet de meningen begrijpen.
Beinvloeden kun je wel, maar begrijpen ook uiteraard.
En dat ik het als man een aantrekkelijk meiske vind, dat is waar maar dat wil nog niet zeggen dat ik er zomaar zou voor vallen.
Mijn eigen dochter heeft onze echtscheiding ook heel zwaar ervaren...
0 x
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

Crackers schreef:Tof meiske? Haar ouders chanteren: van wie krijg ik een auto en van wie een appartement? :boo:
Ze bedoelde het sarcastisch...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tomboy schreef:
Crackers schreef:Tof meiske? Haar ouders chanteren: van wie krijg ik een auto en van wie een appartement? :boo:
Ze bedoelde het sarcastisch...
Inderdaad, en ik moet zeggen dat Lynn mij steeds meer mee begint te vallen. Ze had groot gelijk met deze opmerking :thumbup:
Laatst gewijzigd door Christel op do 13 dec 2012, 22:01, 3 keer totaal gewijzigd.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Christel schreef: Inderdaad, en ik moet zeggen dat Lynn mij steeds meer mee begint te vallen. Ze had groot gelijk met deze opmerking :thumbup:
Mij ook hoor!
0 x
Gesloten