Guy De Herdt (Erik Goris)
-
- Poster rang 5
- x 691
- x 532
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Re: Guy De Herdt (Erik Goris)
Ik vond het heel vreemd dat daar niet verder op ingegaan werd.fan_van_marianne schreef:Een normaal denkend mens zou Guy schuldig bevinden. Wie doet dat nu: het lijk begraven en de auto in het kanaal dumpen als je toch niks te verbergen had.
Die twee dingen kan je nog ergens verklaren door 'een plotse paniek', maar dat Guy weken later een zelfmoordpoging ondernam, daar werd helemaal niks meer over gezegd, terwijl je dat toch niet zomaar doet.
0 x
-
- x 435
Uiteindelijk is heel het proces vreemd, en niet zoals het normaal gezien in de maatschappij zou (moeten) gaan... maar ik veronderstel wel, dat dat alles een bedoeling zal hebben, misschien wel in het seizoenseinde?
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Jens gaat Guy vermoorden met een dikke lading nitroglycerine! 

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Ganja
- Poster rang 3
Hoe hij gisteren reageerde op Ann leek het mij niet dat hij veel last heeft van schuldgevoelens. Hij zei zelfs: ik zal daar maar aan gewoon moeten worden op zulke reactiesWallanderjunior schreef: Guy had al eerder last van schuldgevoelens en ik kan me voorstellen dat die niet zomaar verdwijnen als sneeuw voor de zon, Guy heeft fouten gemaakt maar hij is geen kille moordenaar, ik ben benieuwd wat hij met die schuldgevoelens zal doen, interessante verhaallijn in de maak?

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Daar zou ik niet al te zeer in geloven. Hij is ook niet de enige 'moordenaar' in Thuis. Kijk naar Frank, Jenny, Femke, Luc, ... De helft van de personages zijn moordenaars.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
zijn er stilaan niet te veel moordenaars en kandidaat-moordenaars ? Straks beginnen ze nog te vechten voor een potentieel slachtofferCrackers schreef:Daar zou ik niet al te zeer in geloven. Hij is ook niet de enige 'moordenaar' in Thuis. Kijk naar Frank, Jenny, Femke, ...

ik geef Guy nog het voordeel van de twijfel, het zou me niet verbazen indien hij toch nog zou bekennen en dan valt het hele circus van Tom in duigen, dat wil ik nog wel eens zien, misschien toch nog iets voor het seizoenseinde??
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Maar veel verschil zou dat niet maken, een verdachte kan geen twee keer voor dezelfde misdaad veroordeeld worden.
0 x
-
- x 435
Allez die mannen willen nog vrienden zijn met een moordenaar. Onnozelaars... 

0 x
-
- x 435
Nee, maar het feit dat iemand van een moord beschuldigt wordt betekent toch wel al iets hé... Ik vind het vreemd dat ze niet achterdochtiger zijn dan dat... maar ja, natuurlijk had Guy een goeie reputatie. Hij was best sympathiek en een goede brandweerman en loodgieter. Ik had eerlijk gezegd nooit gedacht dat hij zoiets zou doen. Wie wel?Ann+ schreef:Tja... zij weten niet wat wij wel weten, hé!
Misschien is het wel te begrijpen ja...
Vind hem trouwens heel goed acteren. Hij heeft ook lang in Familie gespeeld. Zowat dezelfde manier van doen, behalve iemand vermoorden.

0 x
- smurfin
- Poster rang 2
Hij speelt het idd heel goed.
'k Ben ergens wel blij voor hem dat hij nog vrienden heeft. Anders is 't zo zielig.
'k Ben ergens wel blij voor hem dat hij nog vrienden heeft. Anders is 't zo zielig.
0 x
-
- x 435
Tja, maar compassie hebben met iemand die een ander vermoord heeft... Ik had eigenlijk verwacht dat hij zichzelf zou aangeven. Dat zou iets heel anders geweest zijn.smurfin schreef:'k Ben ergens wel blij voor hem dat hij nog vrienden heeft. Anders is 't zo zielig.
0 x
-
- x 435
Hopelijk gaat hij nu wel niet zó zot worden dat hij zelf niet meer gelooft dat hij het gedaan heeft... 

0 x
-
- x 435
bespaar ons die denkpisteLazylady schreef:Hopelijk gaat hij nu wel niet zó zot worden dat hij zelf niet meer gelooft dat hij het gedaan heeft...

0 x