Neen beiden zijn met opzet. Het verschil is dat moord ook nog eens met voorbedachtheid is en doodslag nietCaligula schreef:Ja, moord is met opzet maar doodslag kan per ongeluk zijn. Een belangrijke juridische nuance.
Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
tvx1
- x 435
Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Niet waar, doodslag kan echt zonder intentie om te doden zijn=niet met opzet dwz een voorval met de dood tot gevolg; moord per definitie wel
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Neen, zoek maar op in het wetboek. Of vraag maar aan Tom of Peter. Wanneer de dood niet met opzet was, dan spreekt men van opzettelijke slagen en verwondingen met de dood tot gevolg.Caligula schreef:Niet waar, doodslag kan echt zonder intentie om te doden zijn=niet met opzet dwz een voorval met de dood tot gevolg; moord per definitie wel
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja dat is wat ik bedoelde hé. Er is geen opzet. Nu dat gaan vragen aan Tom of Peter in Thuis is nu niet iets wat ik direct zou doen.
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Waldeck heeft heel wat uit te leggen aan Rosa en niet alleen over die foto's.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad, hij heeft zich nu wel heel diep in de nesten gewerkt...
Maar wat had hij ook verwacht?
Heel vriendelijk van hem om tegen Mayra te zeggen dat ze hem moest contacteren als ze in de problemen kwam, maar hoe had hij ooit op tijd moeten zijn in zo'n geval? Om over de rest van de gevolgen nog maar te zwijgen, want zo'n kerel (of dat nou Kurt of een andere pervert is) zou zich nooit als een mak lammetje door hem weg laten sturen.
Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat hij zo ver in Mayra's waanideeën is meegegaan...
Heel vriendelijk van hem om tegen Mayra te zeggen dat ze hem moest contacteren als ze in de problemen kwam, maar hoe had hij ooit op tijd moeten zijn in zo'n geval? Om over de rest van de gevolgen nog maar te zwijgen, want zo'n kerel (of dat nou Kurt of een andere pervert is) zou zich nooit als een mak lammetje door hem weg laten sturen.
Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat hij zo ver in Mayra's waanideeën is meegegaan...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- zanacht
- Poster rang 2

Dat vond ik al ook al de hele tijd dat hij véél te ver ging in zijn vriendschap en maar nu is hij wel de dupe erdoor geworden, héél goed zelle.Christel schreef:Inderdaad, hij heeft zich nu wel heel diep in de nesten gewerkt...
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
t Is zo voorspelbaar : de laatste dag van dit seizoen wordt Waldek opgepakt.
Maar ondertussen gaan ze proberen alles te verzwijgen.
Maar ondertussen gaan ze proberen alles te verzwijgen.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Het zou niet gek zijn als het woord "voorspelbaar" uit dit forum geschrapt zou worden. 
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Ik heb geen plons gehoord toen Kurt wegrolde nadat Waldek hem een duw of wat ook gegeven heeft.annekeHU schreef:Voor zover ik het goed begrepen heb, zou Kurt daar ergens moeten liggen, en ze zien hem niet.. Is hij in het water terechtgekomen na het gevecht met Waldek?
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Waldek heeft het aan zichzelf te danken en haar berichtje om hulp kan ze vooraf ingetikt hebben voor in geval.
Dan hoeft ze enkel nog ' verzenden ' in te tikken. Toch blijft het raadsel hoe je midden 'n gevecht je GSM neemt ?
Hij is medeplichtig aan die doorgedraaide haar gedrag door An niet verwittigd te hebben zodat het WEL kon stoppen.
Dan hoeft ze enkel nog ' verzenden ' in te tikken. Toch blijft het raadsel hoe je midden 'n gevecht je GSM neemt ?
Hij is medeplichtig aan die doorgedraaide haar gedrag door An niet verwittigd te hebben zodat het WEL kon stoppen.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
waldek kan het gaan uitleggen bij Rosa. Of zou hij dit verzwijgen ?
0 x
-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
Voor ik dit post bij "Wat er niet klopt in Thuis":
Waar stonden Mayra en Kurt juist toen Waldek aankwam? Wij hadden het gevoel dat dat tegen de achterkant van de auto was, maar Waldek was daar achter gestopt en stapte eerst nog een stukje voor hij ze zag. Of stonden er al 2 auto's (met die van Waldek erbij 3) en stonden ze aan de achterkant van de voorste?
Waar stonden Mayra en Kurt juist toen Waldek aankwam? Wij hadden het gevoel dat dat tegen de achterkant van de auto was, maar Waldek was daar achter gestopt en stapte eerst nog een stukje voor hij ze zag. Of stonden er al 2 auto's (met die van Waldek erbij 3) en stonden ze aan de achterkant van de voorste?
0 x
Sanne
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Waldek stopte achter de auto van Kurt (denk ik), en moest nog een brug over om bij de taxi van Mayra te komen. Volgens mij stond zij aan de andere kant van het water geparkeerd...Sanneke schreef:Voor ik dit post bij "Wat er niet klopt in Thuis":
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
lord F.
- Poster rang 5

Zal wel de auto van die arme duts van een klant geweest zijn.Christel schreef:Waldek stopte achter de auto van Kurt (denk ik), en moest nog een brug over om bij de taxi van Mayra te komen. Volgens mij stond zij aan de andere kant van het water geparkeerd...Sanneke schreef:Voor ik dit post bij "Wat er niet klopt in Thuis":
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!