Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- fan_van_marianne
- Poster rang 2

Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Zeer amusant gisteren met Eddy 
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
- Mona'ke
- Poster rang 2

Eddy heeft voor de vrolijke noot gezorgd in deze depressieve week. 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Inderdaad!
En zo zenuwachtig dat hij was, toen Nancy niet meteen antwoordde!
En zo zenuwachtig dat hij was, toen Nancy niet meteen antwoordde!
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 979
- x 582
Ik dacht nog eerst dat hij daar ging staan gezeten op een wit paard 
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ook wel grappig deze week tss Eddy en Femke toen Eddy over z'n striptease-nummer begon. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Ganja
- Poster rang 3

Heb je haar niet kei hard jaaaaaaaaa horen roependoken18 schreef: "Heeft die kalle nu ja gezegd?"
T was idd schoon gedaan van Eddy.
Ben benieuwd of er een feest gaat komen en wat Nancy voor trouwkleed gaat aan doen, zal wel witte soepjurk worden
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 979
- x 582
Eddy is inderdaad op de goede weg en wordt met de dag een symphatieke peer doch ik vrees de dag dat de slurfkens failliet zullen gaan (en ja, in Thuis blijft niets duren
) hij direct in de dieperik zal belanden.
En wat me al lang opgevallen is : Eddy en Nancy zijn indertijd in de studio van Renzo gaan wonen. Toen die daar verbleef was het een veredeld kruipkot terwijl ondertussen er al een groot raam met balkon voorhanden is.
En wat me al lang opgevallen is : Eddy en Nancy zijn indertijd in de studio van Renzo gaan wonen. Toen die daar verbleef was het een veredeld kruipkot terwijl ondertussen er al een groot raam met balkon voorhanden is.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 979
- x 582
Eddy ja die zal wel zijn pitteleer en hoge hoed aanhebben maar Nancy ????Ganja schreef:Heb je haar niet kei hard jaaaaaaaaa horen roependoken18 schreef: "Heeft die kalle nu ja gezegd?"![]()
T was idd schoon gedaan van Eddy.
Ben benieuwd of er een feest gaat komen en wat Nancy voor trouwkleed gaat aan doen, zal wel witte soepjurk wordenen den Eddy met ne pitteleer
en hoge hoed
0 x
- Kimmeke
- Poster rang 4

- x 1
- Crackers
- Poster rang 5

woonden die toen niet aan de andere kant van de gang? Er was toch een flat achteraan en een flat aan de straatkant? Want als Nancy haar dochter voor iets nodig had, had ze maar de gang te dwarsen.martha schreef:Eddy is inderdaad op de goede weg en wordt met de dag een symphatieke peer doch ik vrees de dag dat de slurfkens failliet zullen gaan (en ja, in Thuis blijft niets duren) hij direct in de dieperik zal belanden.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
In het begin woonde Femke rechts en Renzo links (van de kijker uit gezien dan. Inderdaad tegenover elkaar) en achter in de gang was geen woning. Vervolgens zijn Eddy en Nancy in het appartement van Renzo (dus links) komen wonen. Daarna is Femke vertrokken uit haar appartement (dus dat zien we nooit meer, de deur ook niet) en is Waldek met Jelena aan het einde van de gang komen wonen (daar dook ineens een deur op). En nu is het appartement van Eddy en Nancy inderdaad blijkbaar uitgebreid met een raam en balkon...Crackers schreef:woonden die toen niet aan de andere kant van de gang? Er was toch een flat achteraan en een flat aan de straatkant? Want als Nancy haar dochter voor iets nodig had, had ze maar de gang te dwarsen.martha schreef:Eddy is inderdaad op de goede weg en wordt met de dag een symphatieke peer doch ik vrees de dag dat de slurfkens failliet zullen gaan (en ja, in Thuis blijft niets duren) hij direct in de dieperik zal belanden.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Al hetgeen in de loft van Femke (ex Bastiaens) verdwenen is, hebben ze gewoon naar het appartement van Nancy en Eddy gebracht - slaapkamers, balkon... wie weet misschien zelfs nog een jacuzzi? 
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Ik weet dat ik afdwaal, maar even voor de goede orde. Toen Fem samen met Sam de Baguette draaide, woonden ze toen samen en waar dan? En Sophie en Aisha woonden toen in hetzelfde gebouw, was dat ook het complex van Nancy en Eddie?
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- martha
- Poster rang 5

- x 979
- x 582
op 1° vraag : Fem en Sam hebben 2x relatie gehad. Ik denk dat Sam toen samen met zijn ouders bij Marianne inwoonde en Femke eerst een kamer had in Ter Smissen en later bij Eva (Femke had toen de problemen met Nancy en Eddy, geen zin meer in school, OCMW aanvraag ... ) en de 2° keer had Femke haar studio pal rechtover dat van Renzo (heeft Isabelle daar eerst niet gehuurd ? ) en later Eddy en Nancy; die laatsten zijn daar komen wonen toen Renzo naar het buitenland gevlucht is en Eddy vergeten was om de huur van hun sociale woning te betalen.
0 x
- doken18
- Poster rang 2

Eddy: Nancy zijt ge van de ratten geneukt? Ik wil nog geld hebben voor als ik van jou wil scheiden. 
0 x
Fanpagina Myriam Bronzwaar: https://www.facebook.com/MyriamBronzwaarFansite
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn