Geert Smeekens (Peter Rouffaer)

Gesloten
exsencon
x 435

Re: Geert Smeekens (Peter Rouffaer)

Bericht door exsencon »

Ik vind dat jullie er toch nogal licht overgaan . Feit blijft dat Marianneke hem bedrogen heeft,hoe kun je zo iemand nog vertrouwen? En in Marianneke haar thuis geschiedenis is het niet de eerste keer. Ik zou haar ook voor goed dumpen. Maar ik denk dat de thuis scenaristen er wel iets op zullen vinden.
Wat de brouwerij betreft,ben ik akkoord. Dat zo iets met Eddy gaat werken dat is geloven dat de aarde volgens de Maya (tja) kalender gaat ophouden te bestaan! Tegen Eddy zijn zelfs de thuis scenaristen niet opgewassen.Total Recall volgens mij.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Er is geen enkel bewijs dat David dat bier gesaboteerd heeft en dat geloof ik ook niet! Wat een onrealistisch gedoe weer! :doh:

Geert is natuurlijk ook nog altijd kwaad door die affaire, maar dit heeft er niks mee te maken.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik vind het toch niet echt bij Geert passen om aan sabotage door David te denken, nogal kinderachtig :mrgreen:
Zo maar, zonder enige vorm van bewijs.
Geert is nogal vervelend de laatste dagen. Dat bazige gedoe is ook onnozel en niemand die hem durft tegenspreken.
Hij maakt zichzelf ook nog eens belachelijk!
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Lazylady schreef:Er is geen enkel bewijs dat David dat bier gesaboteerd heeft en dat geloof ik ook niet! Wat een onrealistisch gedoe weer! :doh:

Geert is natuurlijk ook nog altijd kwaad door die affaire, maar dit heeft er niks mee te maken.
Waarom zou David zijn eigen spaargeld op het spel zetten ? Idd een raar verhaal !
0 x
Flannery
Nog geen rang

Bericht door Flannery »

Bij de brouwersbende zit eigenlijk niemand met enige kennis van het brouwen, dus schuiven ze David de schuld maar in de schoenen... Weer een gelegenheid om het conflict wat aan te scherpen.

Wel grappig toen Geert de telefoon overnam van Eddy en echt Duits sprak. Eddy was zich wel behoorlijk belachelijk aa'nt maken ("ik spreek toch redelijk goed Duits :lol: ). :thumbup:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Ik vind het toch niet echt bij Geert passen om aan sabotage door David te denken, nogal kinderachtig :mrgreen:
Zo maar, zonder enige vorm van bewijs.
Geert is nogal vervelend de laatste dagen. Dat bazige gedoe is ook onnozel en niemand die hem durft tegenspreken.
Hij maakt zichzelf ook nog eens belachelijk!
Vind ik ook, en heel raar dat ze hem allemaal zo slaafs volgen inderdaad...

Maar ook ik moest wel lachen toen hij het gesprek met de Duitsers even overnam. Dat gezicht van Eddy! :lol:

En Geert heeft niet alleen weinig kaas gegeten van het bier brouwen blijkbaar, maar ook het hele idee achter een scheiding snapt hij volgens mij niet helemaal... Als hij Marianne écht een hak had willen zetten, dan had hij haar dat schilderij toch juist verplicht laten houden! :razz: :lol:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
dafkapin
Nog geen rang

Bericht door dafkapin »

dat zei ik gisteen ook, dat is nu het enige waar Marianne niet rouwig om zal zijn, als dat schilderij verdwijnt :mrgreen:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik val in herhaling, maar ik vind nog steeds dat het personage Geert zo onnatuurlijk overkomt door die overdreven starre houding en dat AN. Dat je als dokter tegen je patiënten AN praat is is niet meer dan normaal natuurlijk, maar waarom ook tegen je familie en kennissen, en waarom zo star? :-?

Het zou wel eens leuk zijn om Geert wat "natuurlijker" te zien...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Lazylady schreef:Ik val in herhaling, maar ik vind nog steeds dat het personage Geert zo onnatuurlijk overkomt door die overdreven starre houding en dat AN. Dat je als dokter tegen je patiënten AN praat is is niet meer dan normaal natuurlijk, maar waarom ook tegen je familie en kennissen, en waarom zo star? :-?

Het zou wel eens leuk zijn om Geert wat "natuurlijker" te zien...
Helemaal mee eens... Blijkbaar komt hij alleen natuurlijk over als hij "normaal" doet, want nu hij in zijn kwaaie periode zit, vind ik hem ook totaal niet overtuigend...
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Waar woont hij nu trouwens ?
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

johan1969 schreef:Waar woont hij nu trouwens ?
In Ternat
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
fan_van_marianne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door fan_van_marianne »

De ijzeren kolonel/hekken/medicijnman blijkt nu ook over een grote geldvoorraad te beschikken.

En het enige in het huis van Marianne dat van hem is, is dat afschuwelijke schilderij...
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Wat een zeikerd zeg! Tsss. Ik snap dat hij kwaad is maar dit gaat echt irritant worden. De manier waarop Geert nu iedereen afblaft en bot aan het doen is.... doe mij dan maar die Geert waarbij ik na 2 zinnen al in slaap viel :crazy:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Kwast schreef:doe mij dan maar die Geert waarbij ik na 2 zinnen al in slaap viel :crazy:
:lol: :lol: :lol:
Doe mij die ook maar! :thumbup:
Het leek wel alsof hij Ann wou straffen, nadat hij hen "gezellig" had horen doen in de gang. Wat had hij dan van haar verwacht? Dat ze haar moeder zou stenigen? :wtf:
0 x
Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Blokje »

Geert is de slaaf van zijn eigen principes.
Hij volgt die als een soort ritueel om om te gaan met zijn verdriet.
Marianne was in fout, maar misschien moet hij ze toch maar voor één keer vergeten. 'k Zie dat hij het wil. Meer dan "het schilderij".
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
Gesloten