Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
tvx1
x 435

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door tvx1 »

Tiboko schreef:
Christel schreef: De confrontatie met een aangeslagen Dieter heeft haar gewoon met haar neus op de feiten gedrukt...
Die confrontatie was er ook tussen Eddy en het coole duo Peter-Femke.

Intussen ruim één jaar later hebben ze nog steeds geen greintje begrip voor wat Eddy achteraf (en nog steeds) doormaakt qua schuldgevoel enz. Ze kunnen hem zelfs nog altijd niet zién.

Wellicht is Marianne dus een meer vergevensgezinde persoon.
Eddy en met uitbreiding de familie van Noteghem hebben Femke wel door de jaren heen wat meer miserie bezorgd dan enkel het geval Lukas en dus ook meer dan Dieter andere mensen bezorgd heeft. Wat Lukas door Eddy's schuld overkwam was gewoon de druppel.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Eddy en de rest van de familie Van Notegem, heeft Eddy nog broers of zusters of leven zijn ouders nog?
Tot zover ik weet is Eddy de enige Van Notegem die ik ken.
Moderator bericht:
Dit is het topic van Marianne Bastiaens - Eddy heeft zijn eigen topic.
Gelieve uw vraag daar te stellen.

:text-thankyouyellow:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

tvx1 schreef:
martha schreef:De reden waarom Marianne wil verhuizen is dat ze terecht bang is dat Anneke nooit meer op bezoek zal wil komen. Maar wat ik dan niet begrijp : waarom moeten de bezoekers dwars door de vertrekken van de withoeve om bij Marianne te geraken ? Ik denk dat het het vroegere appartement van Djoelia en Waldek was en als ik zo kijk naar de herhalingen 's middags heeft die een ingang via de binnenplaats. Maar niet getroost Marianne : in het nieuwgebouwde flatgebouw drie huizen verder waar ik woon staan er een hoop flats te huur :lol:
Ik heb nochtans totnogtoe geen enkele bezoeker van Mariannde door de vertrekken van de Withoeve zien gaan om haar te bereiken.
Volgens mij hoeft dat ook niet idd.

Ann was volgens mij zelf de Withoeve binnen gelopen om aan iemand te vragen of Marianne thuis was (want ze deed niet open, geloof ik? Ik weet het niet meer precies). Dat is natuurlijk niet zo handig is als je bepaalde bewoners pertinent niet tegen wilt komen.

Van de andere kant loopt Dieter daar natuurlijk wel gewoon rond en komt hij ook buiten. Ann zal hem dus sowieso nog wel eens zien als ze naar haar moeder gaat.

Maar dat kan ook gewoon in de winkel gebeuren als ze boodschappen gaat doen o.i.d...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Blijkbaar heeft Marianne het nieuw appartement al goedgekeurd aangezien zij al dit weekend zal verhuizen dus tegen maandag is zij in haar nieuwe woonst.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Bravo Marianne, om die 3 pipo's op hun plaats te zetten.
Je gaat inderdaad geen bewoond appartement opmeten zonder met de bewoner af te spreken. En al zeker niet vóór het ontbijt
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Zo is dat en genoten van Marianne's reaktie :thumbup:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad! En de manier waarop ook, alsof het de normaalste zaak van de wereld was dat ze daar even binnen kwamen vallen. :-? Best wel schandalig, eigenlijk, zeker gelet op het feit waarom Marianne verhuist.

Een beetje fatsoen en begrip zou wel op z'n plaats geweest zijn van de heren. Overigens geldt dat niet alleen voor die 3 aan de deur, maar ook voor Peter, die haar toch op z'n minst even van te voren op de hoogte had kunnen brengen... :thumbdown:
0 x
kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kingpietro105 »

Don't shoot the messenger. het is peter die marianne had moeten verwittigen het is peter die al deze zaken had moeten regelen met kobe, Steven.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Die "messenger"had zelf ook zijn verstand wel eens kunnen gebruiken. En ze zijn nog wel met drie. Niemand kwam op de gedachte: dit kunnen wij niet maken.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Sugarmommy en haar toyboy :lol:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Sorry, kan even niet volgen ?
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

heidiw schreef:Sugarmommy en haar toyboy :lol:
ranske schreef:Sorry, kan even niet volgen ?
Marianne en Tom hadden gisteren ruzie over Dries en Karin waarbij Marianne het heel hard opnam voor Dries. Tom vroeg Marianne heel sarcastisch of Marianne de Sugarmommy was en Dries haar toyboy (ipv sugardaddy en betaalde seks met jong meisje).
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Nou vraag ik me toch af of het echt zo moeilijk is om Marianne eens rustig te benaderen en fatsoenlijk met haar te praten.
Echt een beetje frustrerend om te zien hoe er tegen haar geroepen en getierd wordt, maar dat er feitelijk niks gezegd wordt. Dat Marianne Dries maar blijft verdedigen, heeft Tom in mijn ogen 100% aan zichzelf te danken. Hij blijft maar schreeuwen dat hij niet begrijpt waarom zijn moeder Dries blijft verdedigen, maar inhoudelijk vertelt hij haar niet waarom dat onverstandig is van haar.

Ik vind dat echt zo raar!
Marianne is geen fan van Karin, en Tom weet dondersgoed waarom dat zo is. Ik kan er dan ook echt met m'n pet niet bij waarom hij de situatie niet gewoon één keertje fatsoenlijk uitlegt... :-?
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Het is wel jammer dat iedereen Marianne als een feeks ziet, terwijl ondanks haar moeilijk karakter ze het meestal wel goed voorheeft met anderen , zeker haar familie, maar ook wat ze allemaal voor Nancy, de kinderen van Judith, Mayra (terwijl dat niet eens nodig was, zeker achteraf) gedaan heeft. Natuurlijk heeft ze met haar karakter ook wat narigheids gedaan , zeker het proberen te verzwijgen van die beroepsfout van An, maar ook dat , zonder het goed te praten , om An te beschermen.

En iedereen vindt het maar blijkbaar normaal hoe Tom en An afwisselend hun moeder als een stuk vuil behandelen en erop uitkafferen zonder meestal naar haar kant van het verhaal te luisteren. Echt frustrerend :roll:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Ik vind Marianne geen feeks, denk zelfs dat er hier nog zijn die mijn gedacht delen :angel:
0 x
Plaats reactie