Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kwast
- Poster rang 5
Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Los van alles, wat een knap stukje acteerwerk!
Ik snap dat Marianne uit de emotie Dieter als moordenaar beschouwd. Het is natuurlijk verschrikkelijk wat er is gebeurd. Alleen wat doet ze straks met Nancy?
Ik snap dat Marianne uit de emotie Dieter als moordenaar beschouwd. Het is natuurlijk verschrikkelijk wat er is gebeurd. Alleen wat doet ze straks met Nancy?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Je kan het een beetje omschrijven als onvrijwillige (in Nederland onopzettelijke) doodslag.Kwast schreef:
Ik snap dat Marianne uit de emotie Dieter als moordenaar beschouwd.
Dieter had nooit de intentie Sandrine te doden, maar zij kwam per ongeluk terecht in de schietbaan van zijn kogel.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Zij heeft aan Peter en Femke haar opzeg gegeven en ze zou het liefst tegen eind februari dus over een maand willen verhuizen.
Ik vraag me af waar zij zal wonen, in ieder geval niet bij Leo noch bij Tom want die twee staan niet te springen om haar opnieuw in huis te nemen, ze hebben het alle twee geprobeerd en we weten allemaal hoe het is afgelopen.
Zij kan misschien nog bij Ann terecht want die kan wel nog gezelschap gebruiken met hetgeen Sandrine gebeurd is maar ik vrees dat Judith enige bezwaren zal hebben.
Ik vraag me af waar zij zal wonen, in ieder geval niet bij Leo noch bij Tom want die twee staan niet te springen om haar opnieuw in huis te nemen, ze hebben het alle twee geprobeerd en we weten allemaal hoe het is afgelopen.
Zij kan misschien nog bij Ann terecht want die kan wel nog gezelschap gebruiken met hetgeen Sandrine gebeurd is maar ik vrees dat Judith enige bezwaren zal hebben.
0 x
-
- x 435
Ach, Marianne heeft genoeg budget. Die kan heus wel een deftig appartement vinden.apestaart schreef:Zij heeft aan Peter en Femke haar opzeg gegeven en ze zou het liefst tegen eind februari dus over een maand willen verhuizen.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ann woont in het verbouwde gedeelte boven de dokterspraktijk en daar heeft ze privacy - bij bezoekjes van Tania.apestaart schreef: Zij kan misschien nog bij Ann terecht.
Ik kan me niet voorstellen dat zij haar moeder wil laten intrekken in de kamer die tot voor kort de slaapkamer van haar overleden dochtertje was.
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2
- x 33
- x 11
- Contacteer:
Marianne zou eventueel kunnen intrekken in de vroegere praktijkruimte van die psycholoog, het vroegere atelier van Mayra. Ze heeft al in die kamer gewoond toen ze herstellende was van een of ander.Tiboko schreef:Ann woont in het verbouwde gedeelte boven de dokterspraktijk en daar heeft ze privacy - bij bezoekjes van Tania.apestaart schreef: Zij kan misschien nog bij Ann terecht.
Ik kan me niet voorstellen dat zij haar moeder wil laten intrekken in de kamer die tot voor kort de slaapkamer van haar overleden dochtertje was.
Daarbij, we weten allemaal dat de huize in Thuis van elastiek zij als het nodig is

0 x
-
- x 435
Waarom moet ze toch absoluut bij een ander personage intrekken? Ze kan zich toch makkelijk een eigen woonplaats veroorloven. Trouwens Rosa woont tegenwoordig bij Steven en haar appartement staat leeg. Misschien kan Marianne daar intrekken.Duimelijntje schreef:Marianne zou eventueel kunnen intrekken in de vroegere praktijkruimte van die psycholoog, het vroegere atelier van Mayra. Ze heeft al in die kamer gewoond toen ze herstellende was van een of ander.Tiboko schreef:Ann woont in het verbouwde gedeelte boven de dokterspraktijk en daar heeft ze privacy - bij bezoekjes van Tania.apestaart schreef: Zij kan misschien nog bij Ann terecht.
Daarbij, we weten allemaal dat de huize in Thuis van elastiek zij als het nodig isEen nieuwe extra kamer is zelden een probleem
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Marianne begint nu te beseffen dat Dieter ook het moeilijk heeft met de gebeurtenissen van Sandrine, allee dat zei ze toch tegen Leo.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
De confrontatie met een aangeslagen Dieter heeft haar gewoon met haar neus op de feiten gedrukt en dat wilde deze keer - in tegenstelling tot vorige keer toen het allemaal nog maar net gebeurd was - wél aankomen bij Marianne.Tiboko schreef:Pijn slijt snel, in Thuis
Zo vreemd is dat niet, nu de eerste schok wat gezakt is.
Dat heeft niet zoveel met slijtende pijn te maken volgens mij...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Die confrontatie was er ook tussen Eddy en het coole duo Peter-Femke.Christel schreef: De confrontatie met een aangeslagen Dieter heeft haar gewoon met haar neus op de feiten gedrukt...
Intussen ruim één jaar later hebben ze nog steeds geen greintje begrip voor wat Eddy achteraf (en nog steeds) doormaakt qua schuldgevoel enz. Ze kunnen hem zelfs nog altijd niet zién.
Wellicht is Marianne dus een meer vergevensgezinde persoon.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Wat niet gezegd kan worden van haar dochter daar zou wel eens hetzelfde kunnen zijn als tussen Eddy en Peter/Femke.Tiboko schreef:Die confrontatie was er ook tussen Eddy en het coole duo Peter-Femke.Christel schreef: De confrontatie met een aangeslagen Dieter heeft haar gewoon met haar neus op de feiten gedrukt...
Intussen ruim één jaar later hebben ze nog steeds geen greintje begrip voor wat Eddy achteraf (en nog steeds) doormaakt qua schuldgevoel enz. Ze kunnen hem zelfs nog altijd niet zién.
Wellicht is Marianne dus een meer vergevensgezinde persoon.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
apestaart schreef:
Wat niet gezegd kan worden van haar dochter daar zou wel eens hetzelfde kunnen zijn als tussen Eddy en Peter/Femke.
Al is er wel een ander timeframe. Sandrine werd vorige week begraven, Lucas anderhalf jaar geleden.
Om dit echt te kunnen vergelijken moeten we zien hoe Ann over één jaar staat tegenover Dieter hé.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
De reden waarom Marianne wil verhuizen is dat ze terecht bang is dat Anneke nooit meer op bezoek zal wil komen. Maar wat ik dan niet begrijp : waarom moeten de bezoekers dwars door de vertrekken van de withoeve om bij Marianne te geraken ? Ik denk dat het het vroegere appartement van Djoelia en Waldek was en als ik zo kijk naar de herhalingen 's middags heeft die een ingang via de binnenplaats. Maar niet getroost Marianne : in het nieuwgebouwde flatgebouw drie huizen verder waar ik woon staan er een hoop flats te huur 

0 x
-
- x 435
Ik heb nochtans totnogtoe geen enkele bezoeker van Mariannde door de vertrekken van de Withoeve zien gaan om haar te bereiken.martha schreef:De reden waarom Marianne wil verhuizen is dat ze terecht bang is dat Anneke nooit meer op bezoek zal wil komen. Maar wat ik dan niet begrijp : waarom moeten de bezoekers dwars door de vertrekken van de withoeve om bij Marianne te geraken ? Ik denk dat het het vroegere appartement van Djoelia en Waldek was en als ik zo kijk naar de herhalingen 's middags heeft die een ingang via de binnenplaats. Maar niet getroost Marianne : in het nieuwgebouwde flatgebouw drie huizen verder waar ik woon staan er een hoop flats te huur
0 x