Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Renée
Nog geen rang
x 5
x 36

Bericht door Renée »

Als Tilly het hoort dat ze verkracht werd door Jacques was het haar van Judith in een carré geknipt. De volgende dag zit het in een staart en is het duidelijk langer. Als ze Stan ziet na zijn ongeval is het weer korter.
2 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Ik weet niet of die wet veranderd is maar m.i. mag men niet zomaar een hond begraven. Vooral niet als het al een groot dier is.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

martha schreef: do 03 jun 2021, 16:52 Ik weet niet of die wet veranderd is maar m.i. mag men niet zomaar een hond begraven. Vooral niet als het al een groot dier is
't Hangt af van de dierenarts en van de grootte van je tuin, dacht ik?
Maar eigenlijk is het Kobe zijn hond niet... Ik vraag mij af waarom de scenaristen geen zoektocht naar de eigenaar van die hond hebben ingelast. Je mag toch niet zomaar een hond die je op "straat" tegenkomt als jouw eigendom beschouwen, of wel???
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 55
x 86

Bericht door catherine »

Bovendien is elke hond toch gechipt? En dan zoek je de eigenaar toch? Politie kan normaal de chip lezen. En Tim en Dieter waren van de partij

Begraven in eigen tuin mag voldoende diep en voor dieren die niet meer dan 10kg wegen. Denk wel dat Vondel daar een eind over zat.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1488

Bericht door heidiw »

ikke schreef: do 03 jun 2021, 17:29 Je mag toch niet zomaar een hond die je op "straat" tegenkomt als jouw eigendom beschouwen, of wel???
Neen, dat mag je idd niet. Daar moet je melding van maken bij de politie die dexeigenaar zoekt. Je mag het gevonden dier wel bijhouden tot de eigenaar opdaagt als je wil.
catherine schreef: do 03 jun 2021, 17:38 Bovendien is elke hond toch gechipt?
Die moet je ook registreren en in veel gevallen gebeurt dat niet.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Ik kreeg een vreemde gewaarwording deze avond toen ik Nancy in een donkerblauw, secretaresse pak zag verschijnen. Na nogal kleurrijke en lichtelijk marginale outfits dachten mijn ogen dat ik even op de dool was! :wtf:

en dan nummer 2: onvervaarde Dieter die de gezochte auto van Jacques alleen benaderde zonder kogelvrij vest of andere bescherming.. nog nooit zo'n heldenmoed gezien! :eek:
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Die 2 "super flikken" kunnen mij echt niet overtuigen , al doen ze nog zo hun best ...
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Een elegante dame als Marianne, die er bij elke gelegenheid chic uitziet, laat haar voormalige kuisvrouw samen met de door haar gehate schoondochter vanop afstand voor haar een trouwkleed uitkiezen, dat ze noch gezien, noch gepast heeft.

Huh ?
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

ja het feit dat Marianne iemand anders haar "trouwkleed" laat kopen dat vind ik heel vergezocht :doh: zeker voor een dame als Marianne :yup: maar we weten ondertussen dat de scenaristen het script hebben moeten aanpassen nav de gezondheid van Leah :shh:

De rode camionette is gestolen in Spanje maar heeft wel belgische nummerplaten :mrgreen:

Jacques die met een gewonde arm (kogel ?) rond strompelt zou Vondel zomaar hebben kunnen doodsteken en die hond heeft niet gejankt of tegengestribbeld :denk:

Rosa haar kapsel nadat ze een halve nacht in de zetel heeft geslapen. Geen haartje eraan lag verkeerd.
0 x
jeff
Nog geen rang
x 48

Bericht door jeff »

martha schreef: vr 04 jun 2021, 13:14 Jacques die met een gewonde arm (kogel ?) rond strompelt
En daarna, zonder camionette, er aldus nog in slaagt een schijnbaar afgelegen huis te bereiken, waarvoor, lijkt me, een auto nodig is om er te geraken.
Dit is, naast zoveel andere dingen al, totaal niet geloofwaardig meer.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Was blijkbaar met een motorfiets. Alsof je die met een hand in de bochten kan besturen.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1488

Bericht door heidiw »

Emma en Jef die plots halsoverkop naar Peru vertrekken zonder (dat we het weten) zelfs maar enige basiskennis Spaans. Mobile School is een zeer mooi initiatief, daar bestaat geen twijfel over. Maar, ik ben in oa Peru geweest en daar geraak je echt niet ver zonder Spaans te spreken. Hun doelgroep zal dan zelfs nog niet eens Spaans als thuistaal hebben maar Quechua of Aymara.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Judith die de pleister op haar mond met haar lippen lospeuterde om daarna met haar tanden die stapel tijdschriften en tablet van de tafel op de grond te doen vallen.

Jacques die met één hand zijn slachtoffer aan handen en voeten had vastgebonden.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1488

Bericht door heidiw »

Tiboko schreef: vr 11 jun 2021, 08:08 Jacques die met één hand zijn slachtoffer aan handen en voeten had vastgebonden.
Aan de handen met simpele ducttape maar aan de voeten met een ijzeren ketting :lol:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

heidiw schreef: vr 11 jun 2021, 09:15 Aan de handen met simpele ducttape maar aan de voeten met een ijzeren ketting :lol:
Ja, precies! Ik dacht nog gisteren; toch fijn dat Jacques zo lekker meewerkt wat dat betreft :thumbup: :dance: :lol:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Plaats reactie