Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door martha »

Ja maar Marianne niet. Herinner je de tijd toen zij nog in het doktershuis woonde en daar geregeld een glaasje porto dronk. Zo erg zelfs dat Ann op zeker moment heeft moeten ingrijpen.
0 x
rudidj
Nog geen rang
x 1

Bericht door rudidj »

Altijd een fiere madam met heel veel geld geweest...Moet Marianne nu wonen in een (voor haar) simpele 2-kamerswoning op een boerderij-erf....Erg.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

martha schreef:Ja maar Marianne niet. Herinner je de tijd toen zij nog in het doktershuis woonde en daar geregeld een glaasje porto dronk. Zo erg zelfs dat Ann op zeker moment heeft moeten ingrijpen.
Ja, zeker met Jenny of eigenlijk met gelijk wie er op bezoek kwam. En als de porto op was stond er altijd nog wel een fles champagne in de frigo. En toen ze aan de toog een porto vroeg was mijn eerste gedacht: tiens, dat is lang geleden... als ze er nu maar door haar eenzaamheid weer geen gewoonte van maakt :denk:
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Marianne heeft het slecht nieuws van Sandrine vernomen en is nu razend op Dieter, zij scheldt hem uit voor moordenaar.
De poppen gaan nu aan het dansen, Ann zal waarschijnlijk hem ook de schuld geven zodat Dieter helemaal in de put geraakt en de kans dat hij zelfmoord gaat plegen zal nog groter worden.
Proficiat Marianne, zijt ge niet beschaamd? :mad: :mad:
0 x
kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kingpietro105 »

Marianne kennende zal ze zelf haar verontschuldigen niet aanbieden. En ann zal vreugdeblijk meedoen
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind het wel straf dat een agent uitmaken voor moordenaar in zijn eigen huis zomaar kan. Nooit van laster gehoord ?
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

apestaart schreef:Marianne heeft het slecht nieuws van Sandrine vernomen en is nu razend op Dieter, zij scheldt hem uit voor moordenaar.
De poppen gaan nu aan het dansen, Ann zal waarschijnlijk hem ook de schuld geven zodat Dieter helemaal in de put geraakt en de kans dat hij zelfmoord gaat plegen zal nog groter worden.
Dat is nu toch geen abnormale reactie voor iemand die zonet heeft vernomen dat haar kleinkind is gestorven door toedoen van een ander, zelfs al was het onopzettelijk. Dat de formulering niet helemaal juist is, is waar, maar het is wel een heel normale reactie.
johan1969 schreef:Ik vind het wel straf dat een agent uitmaken voor moordenaar in zijn eigen huis zomaar kan. Nooit van laster gehoord ?
Dat is geen laster. Laster is het opzettelijk en openbaar verspreiden van valse feiten met de bedoeling iemand te schaden. Dit is niet meer dan een emotionele uitbarsting van iemand die volledig over haar toeren is.
Dat Dieter hier ook door geraakt is, is ook heel normaal maar op een schaal van 1 tot 10 vind ik wat Marianne Ann en Mayra overkomt hoger scoren dan de depressie van Dieter.
0 x
kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

heidiw schreef:
apestaart schreef:Marianne heeft het slecht nieuws van Sandrine vernomen en is nu razend op Dieter, zij scheldt hem uit voor moordenaar.
Dat is nu toch geen abnormale reactie voor iemand die zonet heeft vernomen dat haar kleinkind is gestorven door toedoen van een ander, zelfs al was het onopzettelijk. Dat de formulering niet helemaal juist is, is waar, maar het is wel een heel normale reactie.
johan1969 schreef:Ik vind het wel straf dat een agent uitmaken voor moordenaar in zijn eigen huis zomaar kan. Nooit van laster gehoord ?
Dat is geen laster. Laster is het opzettelijk en openbaar verspreiden van valse feiten met de bedoeling iemand te schaden. Dit is niet meer dan een emotionele uitbarsting van iemand die volledig over haar toeren is.
Dat Dieter hier ook door geraakt is, is ook heel normaal maar op een schaal van 1 tot 10 vind ik wat Marianne Ann en Mayra overkomt hoger scoren dan de depressie van Dieter.

Nee het is geen normale reactie. je kan je emoties ook onder controle houden. of met andere woorden je IQ gebruiken. Wat marianne is niet goed te praten.

Als je vreemd gaat heb je ook gevoelen voor iemand anders die sterker zijn dan je partner en ga je mee in deze emoties moeten we dat ook goed praten?

zelfdegeld voor moord wanneer iemand jou bedriegt of iets aandoet moeten w e dat goed praten? Emotie neemt over.
Emotionele uitbarst zoals deze is vermijdbaar

En ik vind dieter situatie erger omdat hij dit de rest van zen leven zal moeten meedragen een sterfte kan je verwerken iets wat we allemaal wel meemaken en kunnen plaatsen.

Als ik femke was zou ik marianne vragen om een ander huis te zoeken haar buiten gooien dus.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Vreemdgaan vergelijken met het verlies van een (klein)kind??? Dat is echt wel appelen met peren vergelijken. En sommige emoties kan je tot op bepaalde hoogte onderdrukken, maar dergelijk rauw verdriet niet en dat heeft niets IQ te maken. En moest je het nog niet weten, een kind verliezen draag je ook mee voor de rest van je leven.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Inderdaad.
En ook al zal de reactie van Marianne het schuldgevoel van Dieter geen goed doen, ik vond het een heel pure, menselijke reactie.
Keur ik ze goed? Nee.
Begrijp ik ze? Heel zeker!
0 x
kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

als het een menselijke reactie is waarom scheld Rosa peter dan niet uit ? zoals ann doet.

dat een persoon zoals rosa dan niet dieter uitmaakt ligt dus wel degellijk aan iemand die zen interpretatie.

Je zal zien dat rosa dieter niks kwalijk zal nemen wanneer ze et nieuws zal vernemen
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

kingpietro105 schreef:als het een menselijke reactie is waarom scheld Rosa peter dan niet uit ? zoals ann doet.

dat een persoon zoals rosa dan niet dieter uitmaakt ligt dus wel degellijk aan iemand die zen interpretatie.

Je zal zien dat rosa dieter niks kwalijk zal nemen wanneer ze et nieuws zal vernemen
Omdat ieder mens anders is en dus ook anders reageert.
Waarom zou Rosa Peter uitschelden?
En wanneer heeft Ann Peter uitgescholden?
0 x
kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

satine schreef:
kingpietro105 schreef:als het een menselijke reactie is waarom scheld Rosa peter dan niet uit ? zoals ann doet.

Wanneer hij is langs kwam bij haar thuis of het ziekenhuis weet niet meer precies waar en dan begon ze te roepen naar hem en toen zij tanja dat het beter was dat hij weg ging.
0 x
kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

satine schreef:

Inderdaad i rest my case... Ieder mens reageert anders omdat ze er anders over nadenken. Met andere woorden ze kunnen nuchterder op reageren

En over ann hij kwam langs bij haar thuis of het ziekenhuis weet niet meer precies waar en dan begon ze te roepen naar hem en toen zij tanja dat het beter was dat hij weg ging.
Laatst gewijzigd door kingpietro105 op do 17 jan 2019, 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik denk dat je hier een paar mensen door elkaar haalt. :denk:
0 x
Plaats reactie