Het is dus duidelijk dat hij iets te verbergen heeft en dat verhaaltje dat hij ook die dierenarts niet kan bereiken daar geloof ik niks van; hij kan hem wel bereiken maar met een ander nummer, ik zeg dat die twee onder één hoedje spelen.
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Die broodfokker heeft nogal veel noten op zijn zang
, een grote toon aanslaan tegenover Tim en Dieter, dreigen met advocaten en hen dan op de koop toe filmen, je moet maar durven.
Het is dus duidelijk dat hij iets te verbergen heeft en dat verhaaltje dat hij ook die dierenarts niet kan bereiken daar geloof ik niks van; hij kan hem wel bereiken maar met een ander nummer, ik zeg dat die twee onder één hoedje spelen.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Vond dit de totale afgang van Kwik en Flupke! Hoe schoolmeester achtig hebben zij dat afgehandeld en dan nog afdruipen met hun staart tussen hun dijen! Ja, zo'n mensen als die broodfokker kennen natuurlijk de trucken van de foor! Ze hebben waarschijnlijk al veel keren voor die situatie gestaan.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat inderdaad, en ook dat ze sowieso geen scrupules hebben. Het kan hen over de hele lijn geen fluit schelen, dus daar gaan een paar agenten niet ineens verandering in brengen en ze normen en waarden bijbrengen, helaas...daffy duck schreef: wo 02 feb 2022, 11:24 Ja, zo'n mensen als die broodfokker kennen natuurlijk de trucken van de foor! Ze hebben waarschijnlijk al veel keren voor die situatie gestaan.![]()
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik ben blij dat Pipske terug is, maar volgens mij voelt het hondje zich toch niet happy in Thuis, als ik zijn lichaamstaal zie. En hoe Hannah het hondje aaide toen Frank het vasthad, dat was eerder aan zijn staart trekken, ik denk niet dat die dat leuk vond. Tegen een hondje kan je niet zeggen 't is maar voor tv'.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Krijg zo'n beetje de indruk dat die Robrecht wellicht zélf voor de jongens is en dat dit de reden is waarom hij zo graag Niels bij zijn clubje had gehad. Hij heeft volgens mij gewoon een crush op de broer van zijn vriendin. Die interesse in Silke is duidelijk niet gemeend, anders zou hij haar niet al voor de tweede keer (was gisteren ook al niet op de afspraak) zomaar laten zitten, toch?
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Marianne tegen Robin. "Er zijn grenzen hé - ik wil helemaal geen hondje".
Robin: "Dan vertel ik Karin dat jouw memoires wél al af zijn".
Marianne (tegen Tom). "Wil je geen hondje, dat zorgt voor een goeie sfeer thuis".
Wat een kleuterniveau
En dat nadat we al weken die droevige toestanden rond Pips moeten meemaken.
Robin: "Dan vertel ik Karin dat jouw memoires wél al af zijn".
Marianne (tegen Tom). "Wil je geen hondje, dat zorgt voor een goeie sfeer thuis".
Wat een kleuterniveau
En dat nadat we al weken die droevige toestanden rond Pips moeten meemaken.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Nog al eens een sluitend argument om een hond in huis te nemen!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Dat na Tania nu ook Joren en Niels het slachtoffer zijn van homofoob geweld. 
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Dat Lowieke een tattouage lowie is geworden
Eigenlijk de eerste keer dat me opviel dat helemaal zijn arm gedecoreerd is (dacht eerst dat hij een shirt droeg).
Daar geef ik je helemaal gelijk in. Volgens mij is hij de bedenker van die aanval op Niels en Joren, het viel me op dat Joren het zwaarst te verduren kreeg en dat Robrecht zelf aangevallen werd dat is peanuts, hoort bij het plan.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Wat ik jammer vind, is dat ze het zo niet al te spannend maken. In de tijd van de moord op de Chinees, konden we lekker meedenken "wie zou het gedaan hebben?" Idem dito met de ontvoering van Emma en die van Waldek. Zelfs bij de verkrachting van Thilly en de moord op Jasper kregen we pas achteraf via flashbacks inzicht dat het verdorie Jacques was.martha schreef: di 08 feb 2022, 13:16 Volgens mij is hij de bedenker van die aanval op Niels en Joren, het viel me op dat Joren het zwaarst te verduren kreeg en dat Robrecht zelf aangevallen werd dat is peanuts, hoort bij het plan.
Maar met die gaybashing, krijgen we sinds Tania slachtoffer werd, aanwijzing op aanwijzing, zodat je je geen punthoofd moet piekeren om te beseffen wie hier achter zit. Spannend is dit niet - als de hoofdverdachten al vanaf dag één bij de politie bekend zijn.
Hopelijk vergis ik mij en is het allemaal gewoon op het verkeerd been zetten. Duimen maar
0 x
-
staf.verhaeghe
- x 435
De nieuwe keuken van Tamara en Bob heeft de plek van die binnenkoer opgevuld? Ik vraag me dan af hoe ze daar nog komen want de enige deur zat op de vroegere plaats van de eetkamer. En opeens lijkt alles veel groter dan voor de verbouwingen...
0 x
-
ikke
- x 435
Dat is een bekend fenomeen in Thuis. Daar zijn de woningen letterlijk uitrekbaar. LOLstaf.verhaeghe schreef: do 10 feb 2022, 00:21 De nieuwe keuken van Tamara en Bob heeft de plek van die binnenkoer opgevuld? Ik vraag me dan af hoe ze daar nog komen want de enige deur zat op de vroegere plaats van de eetkamer. En opeens lijkt alles veel groter dan voor de verbouwingen...
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Doet mij denken aan de loft van Eric en Martine, die eerst wel een bovenverdieping had die daarna mysterieus is verdwenen.ikke schreef: do 10 feb 2022, 15:22 Dat is een bekend fenomeen in Thuis. Daar zijn de woningen letterlijk uitrekbaar. LOL
Hetzelfde met de huidige woonkamer en keuken van Frank en Simonne, die lijkt mij toch ook veel groter dan de dokterspraktijk ooit is geweest.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Dat het weer allemaal heel geloofwaardig was... NOT!
Een inval met 2 flikken waarvan 1 zijn rug volledig ongedekt liet, een junk die een hoodie van juist die studententenclub aanheeft, een pand binnenvallen en dan nog backup moeten vragen, chantage van een flik die een alcoholcontrole doet... Moet er nog zand zijn?
Een inval met 2 flikken waarvan 1 zijn rug volledig ongedekt liet, een junk die een hoodie van juist die studententenclub aanheeft, een pand binnenvallen en dan nog backup moeten vragen, chantage van een flik die een alcoholcontrole doet... Moet er nog zand zijn?
1 x