Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door jessie V. »

Dat was onder de gordel, Marianne Bastiaens.
Je kunt nog zo verbitterd zijn, laat Jenny er buiten.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Ze had gewoon moeten zwijgen, het zijn haar zaken niet.
En wat minder naar haar doorgedraaide vriendin luisteren zou ook wel helpen.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1487

Bericht door heidiw »

Ze is gewoon stikjaloers, niet meer niet minder. En heeft Marianne in al die jaren ooit met niemand ruzie gehad? Net zoals ze niet alleen kan zijn kan ze niet zonder theater en cinema in haar leven.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

In ieder geval is Leo er in geslaagd om Marianne jaloers te maken maar ze had inderdaad Jenny er buiten moeten laten.
0 x
kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kingpietro105 »

Je zag aan leo zijn reactie(zelf tranen) dat hij inziet dat hij iets fout gedaan heeft met dit te verzinnen. Blijkbaar hebben ze beide nog een boontje voor elkaar.

De vraag is wie gaat er de volwassene persoon zijn en het uitpraten of het loslaten.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Wat is Marianne met Dries van plan? Hem gebruiken om Leo jaloers te maken? Ze geeft hem al cadeautjes .
Wat een aanstellerij!
0 x
kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

jessie V. schreef:Wat is Marianne met Dries van plan? Hem gebruiken om Leo jaloers te maken? Ze geeft hem al cadeautjes .
Wat een aanstellerij!
als een ouw schuur in brand staat.. Ze is gewoon wat verliefd terwijl dries gewoon vriendelijk doet is tenslotte de moeder v an zen baas
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Marianne verliefd op Dries? :-? Ik kan me veel voorstellen, maar dat echt absoluut niet :lol:

Ik denk dat ze in hem gewoon een gemotiveerde jongen ziet. Een carrièregerichte streber, en daar heeft Marianne altijd al bewondering voor gehad. Haar vader adoreerde ze bijna, en van Tom hield ze een plakboekje bij met gewonnen zaken. Dat zegt wel genoeg, denk ik. Tel daarbij op dat ze om aandacht en gezelschap verlegen zit, en Dries altijd vriendelijk en geïnteresseerd overkomt...

Overigens wel supertreurig dat Marianne die flauwekul van Leo en Tamara leek te geloven. Ik had haar slimmer ingeschat... :roll:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Nu woont zij in plaats van haar statige woning in een piepklein zijgebouwtje van de Withoeve om zoals geweten niet eenzaam te zijn, vooral dan dank zij Nancy. Zij past zich aan in dat minikotje en draagt haar lot.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1487

Bericht door heidiw »

Hoewel de tristesse van haar eenzaamheid van haar gezicht droop was haar opmerking tégen Dries tegelijk pathetisch en hilarisch: "Ik ben geen 20 meer maar ik heb wel meer dan 20 jaar ervaring".
0 x
kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

heidiw schreef:Hoewel de tristesse van haar eenzaamheid van haar gezicht droop was haar opmerking tégen Dries tegelijk pathetisch en hilarisch: "Ik ben geen 20 meer maar ik heb wel meer dan 20 jaar ervaring".
deed eigenllijk ook bestwel goede zaken om iemand te verleiden mocht ze dit doen met iemand van dezelfde leeftijd categorie als haar dan zou het werken.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1487

Bericht door heidiw »

2-3-4-5 portootjes teveel op, een black-out... maar geen kater?!? Faut-le faire op die leeftijd! En dan nog zo'n nuchtere analyse van Nancy kunnen maken... sterk!
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

heidiw schreef:2-3-4-5 portootjes teveel op, een black-out... maar geen kater?!? Faut-le faire op die leeftijd! En dan nog zo'n nuchtere analyse van Nancy kunnen maken... sterk!
Ik had eerlijk gezegd de indruk dat ze zich alles best nog kon herinneren. Maar soms is het handig om niks meer te weten. Maakt de situatie minder genant. Maar misschien heb ik het verkeert geïnterpreteerd.
0 x
kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

heidiw schreef:2-3-4-5 portootjes teveel op, een black-out... maar geen kater?!? Faut-le faire op die leeftijd! En dan nog zo'n nuchtere analyse van Nancy kunnen maken... sterk!
Al het gene wat ze deed kwam niet door de alcohol maar het verdriet van eenzaamheid (en de situatie met leo)
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1487

Bericht door heidiw »

kingpietro105 schreef:
Al het gene wat ze deed kwam niet door de alcohol maar het verdriet van eenzaamheid (en de situatie met leo)
Daar heb je wel een punt maar dat is niet wat ik bedoel. Het gaat over een fles porto soldaat maken, iets waarvan de meeste mensen zo ziek zijn als een hond.
0 x
Plaats reactie