Ze probeert te bereiken dat ze in de "Zus en Zo" kan blijven, maar mij is't helemaal niet duidelijk hoe ze denkt dat te bereiken met hulp van William. De "Zus en zo" staat niet te koop... De enige manier om niet buiten te vliegen is, volgens mij, alleen maar via Peter en Femke te bereiken, en goed meewerken en voor succes zorgen met de workshops ed, is de enige manier...Al is 't wel schromelijk laat om nu voorbeeldig mee te werken met Peter.... Maar baat het niet, het schaadt ook niet...zanacht schreef:Wie wel? Ik althans begrijp het ook niet goed wat Rosa probeert te bereiken .Caligula schreef:Ik zie echt niet wat Rosa denkt te bereiken.
William Degreef (Luk De Koninck)
-
- x 435
Re: William Degreef (Luk De Koninck)
0 x
-
- Poster rang 5
Misschien dat ze probeert te verkrijgen dat William gerant wordt van de Zus & Zo terwijl zij in het geheim mede-eigenaar wordt?
Maar volgens ik begreep was Peter van plan om zelf in te trekken in de Zus & Zo.
Maar volgens ik begreep was Peter van plan om zelf in te trekken in de Zus & Zo.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat klopt... Bovendien gaat Peter echt niet zoveel moeite doen om zich overal in te werken en te kopen, om het vervolgens weer gewoon van de hand te doen of uit handen te geven, dat zouden Rosa en Peggy toch ook moeten snappen...lord F. schreef:Misschien dat ze probeert te verkrijgen dat William gerant wordt van de Zus & Zo terwijl zij in het geheim mede-eigenaar wordt?

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
William is het enig resterende personage dat door Rosa nog kan omgepraat (lees: opgevrijt) worden om haar bondgenoot te worden. En vermits zij hem ziet als Romantische Welgestelde Toscaanse wijnboer, is hij het die reputatie verplicht zich navenant te gedragen.Christel schreef:Dat klopt... Bovendien gaat Peter echt niet zoveel moeite doen om zich overal in te werken en te kopen, om het vervolgens weer gewoon van de hand te doen of uit handen te geven, dat zouden Rosa en Peggy toch ook moeten snappen...lord F. schreef:Misschien dat ze probeert te verkrijgen dat William gerant wordt van de Zus & Zo terwijl zij in het geheim mede-eigenaar wordt?
0 x
- zanacht
- Poster rang 2
Zijn reputatie als boer maakt hij wel waar want na de "bekentis" van Marianne direct naar Rosa toegaan en daar lekker aan den toog blijven hangen daarvoor moet ge toch wel een boer zijn.Captain Cuckoo schreef:En vermits zij hem ziet als Romantische Welgestelde Toscaanse wijnboer, is hij het die reputatie verplicht zich navenant te gedragen.

0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
"Welgestelde Romantische Wijnboer" voor Rosa, gewoon "Boer" voor wie hem wat beter kentzanacht schreef:Zijn reputatie als boer maakt hij wel waar want na de "bekentis" van Marianne direct naar Rosa toegaan en daar lekker aan den toog blijven hangen daarvoor moet ge toch wel een boer zijn.Captain Cuckoo schreef:En vermits zij hem ziet als Romantische Welgestelde Toscaanse wijnboer, is hij het die reputatie verplicht zich navenant te gedragen.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dit wordt weer een typische Thuis situatie die met haken en ogen aan mekaar gaat hangen.
Peter is eigenaar van alle gebouwen, ook waar de zus&zo gevestigd is. Hij heeft te kennen gegeven dat hij daar wil intrekken, dat is zijn goed recht.Wat kan William daar aan doen vraag ik me af. Hem als gerant in die zaak zetten? Nog afgezien van het feit dat me dat een heel gevaarlijk spelletje lijkt lost het niks op. Peter is en blijft eigenaar. Ze kunnen hun zaak (de zus&zo) hooguit naar een andere locatie verhuizen. Daar hebben ze William niet voor nodig.
Peter is eigenaar van alle gebouwen, ook waar de zus&zo gevestigd is. Hij heeft te kennen gegeven dat hij daar wil intrekken, dat is zijn goed recht.Wat kan William daar aan doen vraag ik me af. Hem als gerant in die zaak zetten? Nog afgezien van het feit dat me dat een heel gevaarlijk spelletje lijkt lost het niks op. Peter is en blijft eigenaar. Ze kunnen hun zaak (de zus&zo) hooguit naar een andere locatie verhuizen. Daar hebben ze William niet voor nodig.
0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2
Ga jij dat aan Rosa haar verstand ook eens brengen?Caligula schreef:Dit wordt weer een typische Thuis situatie die met haken en ogen aan mekaar gaat hangen.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Rosa en William gaan "iets eten" en ons Nanske heeft het gezien. 

0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
Ja, als ze dat geheim willen houden zullen ze toch iets discreter moeten te werk gaan.Caligula schreef:Rosa en William gaan "iets eten" en ons Nanske heeft het gezien.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- Caligula
- Poster rang 5
Dat was spieken hé, dat mag niet!jessie V. schreef:En onze Jenny heeft nog meer gezien.

0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
William gaat uit eten met Rosa? Hélène moet naar huis omdat "Rita" heeft gebeld? 

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Caligula
- Poster rang 5