Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)

Gesloten
ikke
x 435

Re: Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)

Bericht door ikke »

satine schreef:Af en toe of constant... het is een groot verschil. :mrgreen:
*proest*
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

satine schreef:Af en toe of constant... het is een groot verschil. :mrgreen:
Moderator bericht:
Dit is het topic van Olivia.
Elk personage heeft zijn/haar eigen topic
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

satine schreef:Hoe ze hem behandelde toen hij moest studeren, deed mij kippenvel krijgen.
Dat is waar! Toen ik aan het studeren was had ik haar vierkant buiten gesmeten! Maar goed dat was in mijn tijd hé.
Maar ik vind haar echt wel een vrolijk meiske ivm die truttemie van een Jana.
0 x
Potentia Principatum
Wolverine
Nog geen rang

Bericht door Wolverine »

Ik weet het niet.. Iets té vrolijk soms. Krijg der soms toch serieus m'n zenuwen van. En dan spreek ik over leeftijdsgenoten. Zal wel aan mij liggen zeker.. :lol:
Sowieso wel plezanter dan Jana, maar soms wat overdreven en dramatisch om mee om te gaan.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Die zou een goed koppel zijn met Renzo , de eeuwige rooskijker ... :lol: :lol: :lol: Na een tijdje hebben die alle 2 een burn out dan .
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wel ja, ik zou echt benieuwd zijn wie van de 2 er eerst "kraakt".
Dit gezegd zijnde voor mij is de keuze duidelijk: het olijfboompje boven de treurwilg!
0 x
Potentia Principatum
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Natuurlijk olijfboompje boven treurwilg ! overigens heb ik gezien dat ze goed T-shirts kan opvouwen, nogal geroutineerd zelfs, dat strookt niet echt met het onhandige personage.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Olivia kan bij momenten wel erg puberaal overkomen:

-"hé, wist je dat Selena Gomez een nieuwe vriend heeft?" of zo met haar handjes gaan klappen als ze hoort dat er iemand een nieuw lief heeft en daarbij onnozel staan giechelen.

Daar tegenover staat dat ze toch wel erg volwassen omgaat met bepaalde situaties. Bijvoorbeeld hoe ze haar moeder steunt maar toch ook denkt hoe het moet zijn voor Jens (wat Lena zelf al niet deed) , haar vergevingsgezindheid tegenover Jana (Jana moet zich eerst laten ompraten door Toon want ze kan het precies niet alleen, terwijl Olivia lang niet zo koppig is als Jana)
In tegenstelling tot anderen hier, vond ik dat ze wél gelijk had toen ze er op hamerde dat Lowie af en toe zijn boeken wel eens aan de kant mocht leggen en zijn aandacht een beetje aan haar mocht schenken.
Olivia stond altijd klaar voor hem en ze moet zichzelf toch ook niet wegcijferen? Hoe vaak is ze niet mee geweest naar Luc en ging ze om boodschappen voor hem?

Ik vind die Olivia een lieve meid met heel veel kwaliteiten, waar veel anderen uit "thuisdorp" iets van kunnen leren. ;)
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

hannanaske schreef:Olivia kan bij momenten wel erg puberaal overkomen:

-"hé, wist je dat Selena Gomez een nieuwe vriend heeft?" of zo met haar handjes gaan klappen als ze hoort dat er iemand een nieuw lief heeft en daarbij onnozel staan giechelen.

Daar tegenover staat dat ze toch wel erg volwassen omgaat met bepaalde situaties. Bijvoorbeeld hoe ze haar moeder steunt maar toch ook denkt hoe het moet zijn voor Jens (wat Lena zelf al niet deed) , haar vergevingsgezindheid tegenover Jana (Jana moet zich eerst laten ompraten door Toon want ze kan het precies niet alleen, terwijl Olivia lang niet zo koppig is als Jana)
In tegenstelling tot anderen hier, vond ik dat ze wél gelijk had toen ze er op hamerde dat Lowie af en toe zijn boeken wel eens aan de kant mocht leggen en zijn aandacht een beetje aan haar mocht schenken.
Olivia stond altijd klaar voor hem en ze moet zichzelf toch ook niet wegcijferen? Hoe vaak is ze niet mee geweest naar Luc en ging ze om boodschappen voor hem?

Ik vind die Olivia een lieve meid met heel veel kwaliteiten, waar veel anderen uit "thuisdorp" iets van kunnen leren. ;)
:thumbup: (goedkeurend knikje van mij)
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Captain Cuckoo schreef:
hannanaske schreef:Olivia kan bij momenten wel erg puberaal overkomen:

:thumbup: (goedkeurend knikje van mij)
:thumbdown:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

hannanaske schreef:In tegenstelling tot anderen hier, vond ik dat ze wél gelijk had toen ze er op hamerde dat Lowie af en toe zijn boeken wel eens aan de kant mocht leggen en zijn aandacht een beetje aan haar mocht schenken.
Akkoord dat het een lief meiske is, en ik heb haar graag. Maar als hare gast moet studeren dan moet ie studeren, zo is dat. En dan moet ze maar efkes op haar....tanden bijten.
0 x
Potentia Principatum
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Tijdens de examens werkte zijn Olivia toch vooral in de Frens? Het café werd toen eventjes omgedoopt tot blokcafé,
met om de zoveel tijd een liedje om stoom af te laten.
Was Olivia dan zo vaak thuis om hem te storen? :denk:

Het probleem met Lowie was dat hij het hele jaar niets deed en als de examens er aan kwamen, mocht niets in de weg komen of hij riskeerde tijdtekort. Ik denk dat Lowie eigenlijk zijn handjes mocht kussen dat Olivia er hem op tijd en stond aan deed herinneren dat hij af en toe moest eten, of hij viel al dood neer vóór hij aan zijn examens kon beginnen. :lol:

Het hele gedoe rond Luc was daar een mooi bewijs van. Al zijn vrije tijd besteedde Lowie aan zijn vader.
Olivia laat hem toch doen? Zij lijkt mij niet het meisje dat elk moment bij hem wil zijn en echt niet zonder hem kan.
Integendeel, ze steunt hem voor volle 100%.
Maar is dat eigenlijk wel wederzijds?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

hannanaske schreef:Het hele gedoe rond Luc was daar een mooi bewijs van. Al zijn vrije tijd besteedde Lowie aan zijn vader.
Olivia laat hem toch doen? Zij lijkt mij niet het meisje dat elk moment bij hem wil zijn en echt niet zonder hem kan.
Dat ze zelf tot over haar oren in het werk zit met haar nieuwe studies zal hier ook wel iets mee te maken hebben... :whistle:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

satine schreef:Dat ze zelf tot over haar oren in het werk zit met haar nieuwe studies zal hier ook wel iets mee te maken hebben... :whistle:
De vraag is natuurlijk wat er eigelijk boven haar oren zit hé. Maar ik blijf het een lief meiske vinden.
0 x
Potentia Principatum
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Iedereen interpreteert het blijkbaar anders. Dat is net het leuke aan een soap. ;)
Nu, ik blijf wel bij mijn mening hoor. Maar we gaan er niet blijven over uitweiden want anders wordt het wat langdradig.

Op sommige punten vind ik Jana volwassener dan Olivia. Ze neemt het allemaal veel ernstiger op en is ook zelfstandiger als het om praktische zaken gaat.

Olivia lijkt beter te weten wat ze wil, loopt niet eindeloos te twijfelen wat ze nu wel of niet gaat doen,
neemt gemakkelijker beslissingen.
Op dat vlak is Olivia is dan weer volwassener dan Jana.

(als dat niet mooi en diplomatisch geantwoord is 8) )
0 x
Gesloten