Stan Van Damme (Lennart Lemmens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Re: Stan Van Damme (Jannes Coessens)
Ik denk niet dat het terug in orde komt met 'het gezin', Emma haat Tom nu wel echt na wat hij over haar heeft gezegd, en terecht dat ze hem haat !
0 x
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1
- x 2
- x 1
Ik zit nu in Stan zijn situatie, dus de mensen die me kennen, kennen wel iemand in die situatie...
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
-
- x 435
Kennen en kennen is 2!GroteThuisfan!!! schreef:Ik zit nu in Stan zijn situatie, dus de mensen die me kennen, kennen wel iemand in die situatie...
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
's Nachts series bingewatchen met chips, daarnaast nog gamen à volonté.martha schreef:Stan is Tom verkeerde manieren aan het leren
Benieuwd of hij nu ook tot stukken in de nacht bij zijn vrienden mag blijven hangen van papa Tom.
Of dat allemaal te combineren valt met school is een andere kwestie

0 x
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1488
Misschien omdat hij toch al weet dat hij zijn jaar zal moeten overdoen?Tiboko schreef:'s Nachts series bingewatchen met chips, daarnaast nog gamen à volonté.martha schreef:Stan is Tom verkeerde manieren aan het leren
Benieuwd of hij nu ook tot stukken in de nacht bij zijn vrienden mag blijven hangen van papa Tom.
0 x
-
- x 435
Feit blijft dat Tom opvoedkundig gezien met glans gebuisd is! Met Stanneman zomaar zijn zin te laten doen zal hij vroeg of laat wel met "de gebakken peren" zitten.heidiw schreef:Misschien omdat hij toch al weet dat hij zijn jaar zal moeten overdoen?Tiboko schreef:'s Nachts series bingewatchen met chips, daarnaast nog gamen à volonté.martha schreef:Stan is Tom verkeerde manieren aan het leren
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Het lijkt mij wel dat Stan het buiten dat ene nachtje dat hij nog in de zetel hing, het nog niet zo slecht doet.
Hij werkt voor school, vertrekt op tijd...
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad... En ze hebben door de jaren heen bovendien wel vaker laten zien dat Tom hem juist hielp met studeren, dus of Stan daar zo slecht zit, vraag ik me af.satine schreef:Het lijkt mij wel dat Stan het buiten dat ene nachtje dat hij nog in de zetel hing, het nog niet zo slecht doet.
Tom is geen relatiemateriaal als het om "trouw zijn" gaat, maar als stiefvader voor Stan was hij - in mijn ogen toch - altijd erg betrokken.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Je moet hem wel zijn zin blijven geven Tom, anders is het gauw uit met de liefde.
Adopteren en liefst nu, anders ben je hypocriet.
Adopteren en liefst nu, anders ben je hypocriet.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Het schone liedje heeft niet lang geduurd
Ja Stan, verwende puber, er komt een dag dat niet iedereen naar je pijpen zal blijven dansen 

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Jongens toch!
Misschien was een internaat - zoals Marianne op een bepaald moment opperde - toch een betere oplossing geweest.
Hij weet precies wat hij moet doen om zijn zin te krijgen - en Tom wil niet liever dan 'de beste ouder' zijn, dus die trapt er met open ogen in.
Hopelijk krijgt Stan nog weerwerk van Marianne!
Misschien was een internaat - zoals Marianne op een bepaald moment opperde - toch een betere oplossing geweest.
Hij weet precies wat hij moet doen om zijn zin te krijgen - en Tom wil niet liever dan 'de beste ouder' zijn, dus die trapt er met open ogen in.
Hopelijk krijgt Stan nog weerwerk van Marianne!
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Wat is er precies gebeurd tussen Stan en Judith? IK heb de uitzending gisteren gemist en weet niet waar en hoe ik deze terug kan zien.Het "verzoek"van Stan aan zijn moeder om toestemming te geven voor de adoptie is het laatste wat ik zag.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Stan was natuurlijk razend omdat Judith weigerde, hij verweet haar dat zij gewoon niet WOU dat hij gelukkig was.
Wachten tot hij meerderjarig is en dus geen handtekening meer nodig had, vond hij te lang duren.
Tot Tom op de proppen kwam met het nieuwtje dat er misschien nog een andere mogelijkheid was.
Wachten tot hij meerderjarig is en dus geen handtekening meer nodig had, vond hij te lang duren.
Tot Tom op de proppen kwam met het nieuwtje dat er misschien nog een andere mogelijkheid was.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532