Lynn Courtois (Abigail Abraham)
-
- x 435
- Kimmeke
- Poster rang 4
- x 1
- Lacrimosa
- Poster rang 2
Re: Lynn Courtois (Abigail Abraham)
Misschien komt het als een opluchting...
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Christel schreef:Ik vind haar absoluut niet lelijk, maar als we het over haar uitstraling (voor mij persoonlijk veel belangrijker) hebben... De manier waarop ze praat en waarop ze gezichten trekt bijvoorbeeld, zijn gewoon echt niet mijn ding. In mijn ogen is ze dus niet mooi, maar voor een ander kan dat weer heel anders zijn. Jaloers ben ik ook niet, als ik jaloers zou moeten zijn op iedereen die er mooier of "knapper" uit ziet, dan zou ik daar een dagtaak aan hebben. Iedereen is zoals hij is, toch? En zoveel mensen, zoveel smaken.
aar mensen jaloers noemen als ze er een andere mening op na houden, dat gaat er bij mij niet in...

0 x
-
- Poster rang 1
Wat mij vooral stoort aan Lynn is haar geslissssssssssssssss 

0 x
-
- Nog geen rang
-
- x 435
Eigelijk doet ze me een beetje denken aan Sofie,maar dan in het bruin. Gelukkig voor haar dat ze het niet moet hebben van de Peter maar of dat Tom nu een zoveel betere keus is...ik vrees van niet want die twee zijn aan mekaar gewaagd!
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1
Dat zou ze dan aan Peggy kunnen vragen. Die kent beiden van binnen en van buiten....exsencon schreef:Eigelijk doet ze me een beetje denken aan Sofie,maar dan in het bruin. Gelukkig voor haar dat ze het niet moet hebben van de Peter maar of dat Tom nu een zoveel betere keus is...ik vrees van niet want die twee zijn aan mekaar gewaagd!

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Tomboy schreef:Dat zou ze dan aan Peggy kunnen vragen. Die kent beiden van binnen en van buiten....exsencon schreef:Eigelijk doet ze me een beetje denken aan Sofie,maar dan in het bruin. Gelukkig voor haar dat ze het niet moet hebben van de Peter maar of dat Tom nu een zoveel betere keus is...ik vrees van niet want die twee zijn aan mekaar gewaagd!

Ik vraag me steeds vaker af wat Tom nou eigenlijk voor ogen heeft met Lynn... Ze is meer niet dan wel op kantoor, dus werktechnisch is het allemaal niet echt een succes lijkt me. Verder had ik eerst het idee dat het vooral in bed klikte, maar van de andere kant lijkt hij toch wel met haar in te zitten.
Ik blijf het al bij al een beetje een vreemde verhouding vinden...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
-
- x 435
Lynn doet wel al wat "normaler" precies door die scheiding van haar ouders. Misschien dat ze stilltjesaan wat minder truttig zal beginnen doen?
Het lijkt er ook op dat vader Courtois ook al wat warmer is t.o. haar; dat had ik niet verwacht. Heel goede acteur, trouwens!
Het lijkt er ook op dat vader Courtois ook al wat warmer is t.o. haar; dat had ik niet verwacht. Heel goede acteur, trouwens!
0 x
-
- Poster rang 5
Idd, hij speelt ook mee in dat Historium-project in Brugge als Jan Van Eyck (naast Clara Cleymans) >> http://www.historium.beLazylady schreef:Het lijkt er ook op dat vader Courtois ook al wat warmer is t.o. haar; dat had ik niet verwacht. Heel goede acteur, trouwens!
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Het is de eerste keer dat ik medelijden heb met Lynn. Het moet echt verschrikkelijk zijn om je ouders zo te moeten zien scheiden...
Ik voel haar pijn wel.
Als mijn ouders nog maar een paar woorden hadden stonden de tranen al in mijn ogen...
Zij zijn ook nog niet zo heel lang gescheiden, maar gelukkig niet op deze manier!
Ik voel haar pijn wel.
Als mijn ouders nog maar een paar woorden hadden stonden de tranen al in mijn ogen...
Zij zijn ook nog niet zo heel lang gescheiden, maar gelukkig niet op deze manier!
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
begrijp ik maar het is alleen erg ongeloofwaardig dat haar ouders daar voor naar het advocatenkantoor komen waar hun dochter werkt die dan nog een relatie heeft met de baas die op zijn beurt haar vader zal verdedigen terwijl zij geen partij wil kiezen.Lazylady schreef:Het is de eerste keer dat ik medelijden heb met Lynn. Het moet echt verschrikkelijk zijn om je ouders zo te moeten zien scheiden...
Ik voel haar pijn wel.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!